4 dagen achtereen posi ovutest? kan dit?...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bliek, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    hoi, vraagje, ik ben donderdag begonnen met testen en toen was ie positief, vrijdag en zaterdag ook. Vanmiddag weer een test gedaan en het streepje was duidelijk nog steeds donkerder, wat kan dit betekenen?


    bedankt alvast
     
  2. Pioen

    Pioen Fanatiek lid

    11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ben je niet zwanger? Dan blijft ie ook positief!

    Gooi er een testje tegenaan!

    Succes ;)
     
  3. BBKane

    BBKane Actief lid

    28 mei 2008
    286
    0
    0
    Kan je misschien een foto plaatsen?

    Ik had afgelopen maand ook van die rare ovu testen. Helaas toch ongi geworden. Ik ben erg benieuwd naar jouw testen. En zoals Pioen al zei, misschien een zwangerschapstest doen?
     
  4. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Denk wel dat bij een ovu test het streepje even donker of donkerder moet zijn als de teststreep wil hij poistief zijn.

    Als je constant een echt +ovu hebt dan zou ik toch eens een zwangerschapstest doen ;)
     
  5. Miez

    Miez Fanatiek lid

    7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Dat is inderdaad zo.
    Als hij echt zolang positief blijft, kan het ook betekenen dat je ei op het punt staat te springen, maar dat hij dat toch niet doet. Dan zou ik er even mee naar de dokter gaan.
    En inderdaad als je zwanger bent is een ovutest ook positief.
    Als hij bijv. morgen toch weer negatief is, zou ik er vanuit gaan dat jouw LH-piek gewoon erg lang duurt.
     
  6. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    hoi meiden, bedankt!

    Vandaag was ie iets lichter dan gisteren maar wel net zo donker als de teststreep, heel raar.... En nog steeds een beetje doorzichtig slijm (sorry)... maar bedankt voor de tips!
    Als het morgen nog zo is dan doe ik ook een zwangerschapstest, maar dat zou wel raar zijn, want ben vorige maand gewoon ongesteld geworden en heb verder geen symptomen..

    Liefs Bliek
     
  7. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    het lukt me niet om een foto te plaatsen, maar hij is echt duidelik donkerder....
    vreemd
     
  8. Pioen

    Pioen Fanatiek lid

    11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Heb je nu een zwangerschapstest gedaan? Ben benieuwd...

    Liefs
     
  9. mexicang

    mexicang Fanatiek lid

    1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hoi allemaal,

    Ik had vorige week dinsdag een positieve ovulatietest. Wij hadden de dag ervoor al geklust, de maandag, en ook de woensdag en de vrijdag. Om de dag dus, om de kansen wellicht te vergroten.
    De woensdag was de test al minder positief, de andere dagen van heel licht tot eigenlijk helemaal niets.
    Tot ik vandaag een ovutest deed (test deze maand zoveel mogelijk,we zijn net begonnen) en ik zowat een rolberoerte kreeg omdat de test binnen no-time positief aangaf :confused: :confused:.
    Ik begrijp er nu helemaal niets meer van, vorige week was het dag 13 van de cyclus, nu dag 20. Vorige week had ik zover ik kon beoordelen wat meer cervixslijm, nu zover ik kan oordelen ook. :(: :(: :(:

    Nu lees ik hier, dat als de test steeds positief is, de kans bestaat dat je zwanger bent. Maar op andere sites wordt dit weer tegengesproken.

    Vanavond gaan we evengoed maar aan de klus, donderdag ook, om alle kansen maar te benutten.

    Maar ik blijf het vreemd vinden dat ik na een positieve test, paar dagen negatief, nu weer een overduidelijke positieve test heb...

    Iemand een idee?

    Groetjes, mexican
     
  10. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    hoi pioen,

    heb nog geen test gedaan, durf niet, ben te bang voo rnegatief resultaat dus ik wacht nog een paar dagen. Wel weer ovutest gedaan en weer positief, was zelfs weer donkerder dan gisteren? Heel raar....

    Heb wel op een andere site gelezen dat het kan zijn dat je meerdere dagen positief kan testen en als dat regelmatig zo is dat ik dan naar de HA moet gaan. Dus ik wacht denk ik maar een paar maanden af. Had me sowieso al voorgenomen om in december de HA te raadplegen, dan zijn we ook een jaar bezig....

    Tis allemaal spannend....

    Hoe gaat t bij jullie?

    @mexicang, ik kan je er geen zinnig iets over zeggen:(
     
  11. mexicang

    mexicang Fanatiek lid

    1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :( nee, ik ook niet.... Ik hou het nog even in de gaten en anders wellicht ook even een dokter opzoeken...
     
  12. musje

    musje Actief lid

    15 nov 2005
    188
    0
    0
    Doe nou maar gewoon een zwangerschapstest! Ik denk dat het goed nieuws is hoor Dat is de grootste kans. Tis maar een kleine kans dat je ei klaarstaat maar niet springt.
     
  13. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    ovutest weer positief, zw.test negatief, dussss..... :(
     
  14. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Geen bloed geeft moed.

    Ben je al over tijd dan?
    Volgens je banner al heel erg veel dagen.
     
  15. mexicang

    mexicang Fanatiek lid

    1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik had vandaag ook weer een positieve ovutest. Ik doe er straks ook maar weer 1,begin aan de testen te twijfelen...En aan mijzelf...
    Mijn NOD ligt rond 18 Oktober,bij een cyclus van 30 dagen. Maar dit kan eerder, dit kan later.

    Mijn man stelde al voor om een zwangerschapstest er tegenaan te gooien, maar ik wil dat nog niet. Te bang voor een teleurstelling. Maar of ik het nog 10 dagen ga volhouden...? Ik blijf de ovutesten nog wel doen en ook nog maar even om de dag klussen :oops:. Gisteren al gedaan, morgen dus weer.

    Groetjes, mexican
     
  16. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    hoi, tja ik moet mijn banner vernieuwen....
    Ik moet 17 oktober weer ongi worden, dus bij mij duurt het ook nog even... Ik wacht wel af, anders mogen we volgende maand weer, ondertussen maar vrolijk verder klussen...

    @ mexicang, ik heb het toch maar gedaan.... die test..

    groetjes
     
  17. mexicang

    mexicang Fanatiek lid

    1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    @ bliek...ik zag het ja...negatief he? :( Weet je nog niets. En de ovutest? Die nog wel positief? Hier wel, net om 21u nog 1 gedaan.
    Gr, mexican
     
  18. mexicang

    mexicang Fanatiek lid

    1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    o ja...binnen 11 sec was de ovutest al positief :confused: :confused:
     
  19. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hey dames
    ook ik had deze maand rare ovu test vrijdag middag rond uur of 2 had ik dikke vette lijn en veel donkerder als controlestreep,zondag morgen om uur of 10 ook nog wel iets lichter hij was nu bijna gelijk aan controlestreep (heeel iets donkerder dan controlestreep) zondag middag om uur of 2 was ie iets lichter dan controle streep en geloof die maandag bijna geen streep meer..vond het opzich wel raar dat die teststreep zolang zo donker bleef weet niet wat ik ervan moet denken en welke ik nou kon aanhouden voor positief resultaat of dat ik die van zondag morgen ook nog kon vertrouwen. iig moet ik nu wachten of ik morgen of zondag ongi ga worden...ben benieuwd x en meiden jullie veel succes
     
  20. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    @spannendetijden, zal voor je duimen, laat je t weten!

    @ mexiacang, de ovutest was gisteren idd wel weer positief, heb bewust geen test gedaan vandaag, misschien morgen weer.... Ga proberen ergens anders aan te denken... (hahaha grappig he;)
    Nog een volle week en dan moet ik ongi worden, dus zie wel, net als jij trouwens..xx
     

Deel Deze Pagina