Van 7 naar 6 voedingen hoe en wat?

Discussie in 'Babyverzorging en voeding' gestart door Noor31, 8 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor31

    Noor31 Actief lid

    20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    hoi Mama's
    Ik heb een paar vragen want af en toe begint het een beetje te dollen haha (eerste keer moeder) mijn zoontje is nu 5 weken en 2 dagen oud en woog afgelopen donderdag bij het CB 3750, nu wil ik van 7 naar 6 voedingen gaan en om de 4 uur geven ipv 3 moet hem er altijd voor wakker maken. Maar mijn vragen nu. Als ik van 7 voedingen naar 6 ga is het dan nog steeds goed om 120+4 Te geven? En kan ik hem de laatste voeding misschien iets meer geven zodat ie beter slaapt? Hoelaat moet ik hem uiterlijk wakker maken als ie na de laatste voeding in slaap valt? Ik ga zoiezo woensdag naar het Cb maar heb graag in de tussentijd alvast wat duidelijkheid. Groetjes
     
  2. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Je topic staat in de verkoophoek.... deze wordt dus niet gelezen. Even kopieren en op de juiste plek zetten, dan zullen er wel moeders antwoorden.
     
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Je kan gewoon 120+4 geven ophogen hoeft echt niet, dat ga je pas doen als hij na de fles nog steeds honger heeft.

    En hij mag in de nacht de uren slapen dat hij in ponden weegt, 7 uur dus en je hoeft hem helemaal niet wakker te maken hoor, dat kunnen ze prima zelf regelen :)
     

Deel Deze Pagina