Van Comfort naar gewoon -> spugen!

Discussie in 'Voeding' gestart door Caithlin79, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    We zijn een hele tijd geleden overgegaan naar Omneo ivm vele darmkrampjes.
    Enkele weken geleden zijn we overgestapt naar Comfort en dat ging prima.

    Maar de darmkrampjes zijn inmiddels helemaal weg dus vonden we het niet meer nodig om Comfort te gebruiken en zijn we dus dit weekend gaan afbouwen.

    Probleem is nu dat ze elke keer na de voeding heel wat melk teruggeven. Ik hoop dat het wennen aan de dunnere voeding is, maar ben ook een beetje bang dat het zo blijft.

    Hebben jullie hier ervaring mee? En tips? Zit zelf te denken om morgen ff een pak Nutriton aan te schaffen (johannesbroodpitmeel)
     
  2. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Niemand?
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Iman spuugde ook van normale voeding.
    Ik ben Comfort blijven geven.

    Is immers ook voeding tegen spugen :)
     
  4. faith82

    faith82 Actief lid

    5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hoi Hoi,

    Ik gebruikte Friso comfort met friso extra.. Wilde omdat de krampjes wegwaren ook de comfort afbouwen.. Ook mijn kleintje begon hiervan veel terug te geven.. Ik ga dus gewoon nog even door met comfort geven.. I
    k doe 210cc water. 1 schepje comfort en 6 schepjes extra. Krijgt ie toch de dikkere voeding binnen en spuugt een stuk minder..
    Maagje moet er inderdaad een beetje aan wennen..
    misschien kan je het heel gelijdelijk afbouwen, bijvoorbeeld door er om de fles comfort in te doen? of gewoon maar 1 schepje? kijken hoe ze daar op reageren. Het blijft moeilijk hoor.. Je kan ook nutriton kopen en daar een schepje van in doen.. Misschien voor mij ook wel een idee..

    Succes!

    Liefs Faith
     

Deel Deze Pagina