van ei bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lieni44, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo,


    Op advies van een andere forum moet ik deze vraag hier stellen.

    misschien dat jullie mij wel kunnen helpen.

    na mijn vermoedelijke ei verloor ik roze bij het afvegen. dit ging gepaard met ongi pijn. dit bleef de hele week zo..
    nu was ik zaterdag op een feestje en toen voelde ik druk op mijn onderkant ik ging toen maar even naar het toilet en toen liep bij het plassen het bloed eruit. net zoals je neus kan bloeden. er zaten kleine stolsels bij. . mijn nod is pas zondag... nu wordt het steeds erger en de pijn blijft in de buik


    wat kan dit nu zijn?

    ikw as maar 1 1/2 dag ongesteld zou het kunnen zijn dat dit opruimen is of gaat er wat goed mis.
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

    Dit zou of opruimen kunnen zijn of het is een vroege miskraam. Je zou nog een test kunnen doen, indien deze positief is is dat je bewijs dat je wel zwanger was maar dat het waarschijnlijk mis is gegaan. Indien de test negatief is is het het opruimen nog.
    Indien het bloedverlies ruim blijft en de pijn aanwezig kan je altijd even met je huisarts overleggen.

    Imke
     
  3. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo bedankit voor het antwoord.

    de dokter werd er niet echt wijs uit en heeft me een blaasontstekingskuur voor geschreven. ik had niet eens last van mijn blaas.
    ik moest gisteren off ongi worden maarja dat is moeilijk te zeggen nu. verlies nog steeds bloed net of ik ongi ben. heb een test gedaan en die gaf positief aan. moet ik nu weer naar de dokter?
     
  4. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    even om mijn verhaal af te maken
    ik heb waarschijnlijk gisterenavond een miskraam gehad. vanmorgen naar het ziekenhuis en ik was bijna schoon. dis dat laatste vermoeden ze dat dat ook los zal laten.
     

Deel Deze Pagina