Van miskraam of zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RUNY, 20 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RUNY

    RUNY Actief lid

    16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Ja ik heb eigenlijk geen idee , omdat er bij de geboorte nog veel weefsel is achter gebleven heb ik een curretage gehad en daar was te zien dat ik een hartvormige baarmoeder heb , en het waarschijnlijk precies i s gegroeid in de verkeerde (kleine) ruimte , maar omdat ik nu mijn 2e miskraam heb gehad gaan ze over een weekje toch voor de zekerheid bloed prikken om te kijken of mijn bloed wel goed stolt en schildkier hormoon en vitamines dus ik ben benieuwd .
    over 3 weken heb ik n afspraak bij de gyn om de uitslag te bespreken . Maar ik denk dat de 2e miskraam gewoon domme pech was om het even zo te zeggen.
    Ik heb toen een prima echo gehad met 8 weken en na een paar dagen kreeg ik veel bloedverlies en dacht ik zelf t hartje minder snel zien te kloppen en toen ik weer voor controle kwam bij 9.5 weken kon ik de gyn nog eerder vertellen dat t niet goed was dan zij mij...
     
  2. RUNY

    RUNY Actief lid

    16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Dit is de te van 2v5 ( ver buiten de aflees tijd)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. RUNY

    RUNY Actief lid

    16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Heb jij ook zo iets mee gemaakt ?
     
  4. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Het kan idd aan je hartvormige baarmoeder liggen. Blijf je nu onder controle van de gyn?

    Ik ben met 17 bevallen van ons eerste kindje. Hij had een skelet afwijking die niet met het leven verenigbaar was, daarom hebben wij die zwangershap afgesloten.
     
  5. RUNY

    RUNY Actief lid

    16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Ja dat denk ik ook , maar omdat dit de 2e keer was wilde ze toch n bloedtest doen ...jaa ik blijf onder controle bij de gyn ook in verband met dat de vk me te laat naar de gyn heb gestuurd met de eerste zwangerschap.

    Jeetje ook verdrietig zeg !!! :(
     
  6. Pink06

    Pink06 Fanatiek lid

    21 nov 2016
    1.307
    692
    113
    Vrouw
    Is dit de kruidvat test die je als negatief zag? Want ik zie wel wat namelijk...
     
  7. RUNY

    RUNY Actief lid

    16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Jaa klopt ik zie ook wel wat maar dit is ver buiten aflees tijd en heb vanmorgen een kruidvat test gedaan waar ik dus niks op zag dus even geduld hebben denk ik maar haha!
     
    Pink06 vindt dit leuk.
  8. Pink06

    Pink06 Fanatiek lid

    21 nov 2016
    1.307
    692
    113
    Vrouw
    Succes met afwachten meid!
     
    RUNY vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina