vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hebe

    Hebe Actief lid

    1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Ik heb deze middag op 16dpo bruinverlies gekregen :(.. Er was al zoveel hoop. Ik vind het echt enorm lastig. Veel verdriet weeral.. Ik wacht al zo lang op een kindje en we waren er ook bijna tot ze dan veel te vroeg kwamen. Hoe gaan jullie om met die teleurstellingen elke keer weer?
     
  2. Hebe

    Hebe Actief lid

    1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Jammer voor diegene die ook niet zwanger werden. Weinig positieve berichten precies.. Het mag wel weer eens! Dio, ik had deze keer ook veel buikpijn, al vroeg en hoopte dat dat een goed teken zou zijn.. mijn temperatuur meet ik eigenlijk niet (omdat ik pregnyl krijg en dus weet wanneer mijn eisprong zal zijn). Ik heb nu gewoon eens gemeten en was 37.1, maar heb geen referentiepunt natuurlijk.
     
  3. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Heb je al getest?
    Tja die teleurstelling daar kunnen we allemaal niet omheen denk ik:$
    Bij mij is het een dag of 2 behoorlijk balen en vloeken en schelden en dan weer met frisse moed verder.
    Maar als je al zo lang bezig bent en er al bijna was in jullie geval is het echt klote telkens.
    Goede moed houden meis en hopelijk wel goed nieuws :thumup:
     
  4. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Onrustig slapen raar dromen check.
    Vannacht ineens rechtop in bed! Er zat een beest in mijn haar en mijn man Moest hem eruit halen! o_O lamp aan en blijkbaar niks aan de hand natuurlijk haha.
    Janken om maar het minste of geringste.
    Had gisteravond een spookje van een zoon en dat was ik aan het filmen en mijn man vroeg me iets voor hem te pakken.. Heb hem met een demonenstem aangesproken:evil: heb het zelf op beeld en geluid omdat ik de babyfoon aan het filmen was!
    Ja clomid kan een hel zijn voor jou en voor je naasten :roflmao:
    Maar alles voor een goed doel :thumup:
     
    Girll93 vindt dit leuk.
  5. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Wat klinkt dit herkenbaar zegg hahaha :roflmao:
     
  6. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Vanmorgen opnieuw een daling in mijn temp. Nu moet mn ongi toch wel gaan komen vandaag of morgen.. zou je denken.

    Ik krijg straks voor half jaar 50 mg clomid mee. Volgens mij hoef ik dan zelfs niet terug om te meten... maar doe de 2e ronde gewoon alsof ik dom ben haha en ga gewoon op dag 10 11 of 12 naar het zh voor controle... "oh ik wist niet dat dat niet meer hoefde"... haha.

    Ja de teleurstelling... die blijft... gelukkig kan ik er goed over praten met m'n vriend. En ik ben ook niet echt lief geweest dit weekend. Gefrustreerd, teleurgesteld, boos. Maar he... ben nog geen jaar bezig en was 1e rond clomid. Ik besef me dat ik eigenlijk nog maar weinig recht heb om echt te klagen...
     
  7. Hebe

    Hebe Actief lid

    1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    @Dio1985, tuurlijk mag je wel klagen! Je droomt al van een kindje in je armen en dan plots valt die droom uit elkaar en moet je weer helemaal opnieuw beginnen.. Je bent wel nog niet ongesteld, dus er is nog een tikkeltje hoop, toch? Bij mij is dat toch zo. Hoe dan ook beter een iets langere luteale fase, dan een te korte, ook al begrijp ik dat je als het toch niet gelukt is, je er weer tegenaan wil.

    @wennepen80 , ik had gisterenmorgen getest en die test was licht positief, vals positief dus. Ik wist dat er nog pregnyl in mijn lijf kon zitten (heb een tweede dosis moeten zetten op 6dpo ter ondersteuning van luteale fase), maar mijn man wou absoluut testen na 10 dagen. Bloed vloeit nu wel echt, dus het kan zeker geen innestelingbloeding zijn, want dat denk je/ hoop je dan nog even. Jij hebt al een kindje he? Ook met hulp van clomid gekomen? Lang op moeten wachten? Jij had echt een maffe cyclus vorige keer, enorm frustrerend. Mij houden ze wel heel nauw in de gaten, dat is toch al iets..

    Ik ga zo hard op zoek naar dingen die kunnen helpen - ik sport niet meer, ik blijf op gewicht (vroeger 50 kg, beetje te mager en nu 60 kg), maar voel me wel niet goed in mijn vel zo en mis het sporten en dan denk ik moet ik het toch terug gaan doen? Maar de dokters zeggen, doe maar rustig aan en blijf op je gewicht.. Zucht. Ik zal blij zijn als ik morgen weer mijn eerste spuit kan zetten en we weer vertrokken zijn.
     
  8. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Heb inderdaad al een zoon van 18 maanden.
    Die is spontaan gekomen na 10 maanden oefenen.
    Deze keer dus met clomid vanwege dat mijn cyclus niet op gang wou komen.
    Begint nu een beetje normaal te worden maar de gynaecoloog wil toch dat ik clomid blijf gebruiken.
    Deze ronde ook veel meer last van bijwerkingen.
    3e ronde met clomid nu en zijn begonnen met oefenen in september 2016.
     
    Girll93 vindt dit leuk.
  9. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Thx Hebe.. je hebt gelijk... als ik bij sommige lees hoe lang het wachten al duurt denk ik soms bij mezelf... zeik niet mens, je bent in oktober pas gestopt. Maar onderaan de streep heb je gelijk. Het gaat om de wens... de wens die niet uit komt, waar je wel iedere keer op hoopt.
    En dan het ergste... dat het bij de mensen om je heen wel lukt...

    Klopt, heb nu nog geen bloed maar mijn temp is wel echt giga gekelderd! Moet je zien!
    https://www.fertilityfriend.com/home/6aa4e3

    Het lichaam... blijf het een apart iets vinden zodra je er iets van verwacht zeg maar... pfff
     
    Girll93 vindt dit leuk.
  10. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Ik kan niet anders dan hopen dat t snel gebeurt.. dat in onzekerheid leven en afwachten is niets hoor..
    Vooral nu niet.. gisteren na die hik aanvallen heb ik een hele opgezette buik voel me ook echt enorm opgeblazen zit nu op cd 16.. en weer in de spanning pfff as vrijdag bloedprikken en dan weer drie dagen in spanning want krijg pas maandag de uitslag.. stel dat ik een eisprong heb gehad, wanneer kan ik dan testen?
     
  11. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Over 2 weken
     
  12. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Vandaag over twee weken of vanaf die vrijdag over twee weken ?
     
  13. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Volgens mij moment van eisprong en dan 2 weken later.
     
  14. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    2 weken na je ei zou je nod zijn en dan zou je kunnen testen...

    Pfff vanavond chlomidtablet nummer 3. Overdag gast prima, maar als ik tot rust kom... pfff! Blij dat ik niet de enige ben die de bijwerking wat betreft slapen (of liever gezegd niet slapen) zo ervaart.
     
  15. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Bij mij is zojuist de ongesteldheid doorgebroken. Nu nog weinig... dus ik vermoed dat ik morgen pas als dag 1 mag rekenen voor de clomid. Morgen maar even overleggen met de gyno.

    Ergens wel opgelucht dat ik nu ongesteld ben. Focussen op ronde 2... hoppah!

    Is het raar als ik zeg dat ik er weer zin in heb?
    Het nieuwe/onbekende van de clomid is er vanaf. Zelfs m'n vriend heeft zin in nieuwe ronde nieuwe kansen... haha!
     
    Bacio vindt dit leuk.
  16. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Thats the spirit!
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  17. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Vandaag last van mijn rug!
    Volgens mij zijn mijn eierstokken flink aan het werken.
    Straalt helemaal uit naar mijn linker been.
    Herkenbaar voor iemand?
    Zit nog maar op cd6, beetje vroeg voor komende eisprong of niet?
     
  18. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    @wennepen80 Ik zit op cyclusdag 5, 3de dag chlomid en oehw dat voelde ik vanmiddag! Denk niet een eisprong, maar gevolg van de provera als in goede bloeding en schoonmaak van de boel daar binnen gevolgd met wellicht positieve beïnvloeding van chlomid op groei nieuwe eitjes?
     
  19. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hopelijk groeien ze voor ons beide dan maar heel goed!
     
    Bacio vindt dit leuk.
  20. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    De eerste keer dat ik provera kreeg heb ik een week daarna ook een extra bloeding gehad. Ik heb die week ervoor kijkoperatie gehad, dus dacht eerst dat dat daarmee te maken had, maar denk toch van de provera.

    Ik ga vandaag ziekenhuis bellen of ik nu dag 1 of 2 aan moet houden. Ik dacht dat het gisteravond licht verlies zou blijven, maar ging als snel naar flink rood!! Dus met een beetje geluk mag ik vandaag al als dag 2 rekenen :)
     

Deel Deze Pagina