vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Lijkt me wel wat vroeg, maar je had al wel wat grotere eitjes toch? Of waren deze er niet meer na controle laatst?
     
  2. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Dat denk ik ook. Als je gisteren al helder rood bloed had is dat dag 1. Ik heb het geluk als ik ongesteld word dat het altijd vroeg in de ochtend begint. Als ik naar het toilet ga dan zie ik het meteen.

    Toi toi toi
     
  3. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Had rechts nog een cyste en links een ei van 10mm
     
  4. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Je temp daalt wel echt drastisch!! Misschien toch al je ei?? Gebruik je ook ovulatietests?

    Vandag is al mijn dag twee... gistermiddag begon licht, maar was later helder (knal!) rood. En vandaag is het niet bij te houden. Ben in mijn leven werkelijk waar nog nooit zo giga ongesteld geweest... jeetjemina!! Naja... morgen dus ook starten met clomid. Nieuwe ronde..

    Hoe gaat het bij iedereen?
     
  5. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Je tempt daalt idd..

    Hier gaat t goed.. denk dat ik mn ei al heb gehad alleen heb ik er niets van gemerkt.. van de gyn hoefde ik geen testen te doen.. we zullen zien vrijdag( maandag uitslag) heb alleen nog steeds een hele opgezette buik en vreet buien.

    Misschien komt t door de clomid de erge bloedigen? Zet hem op de volgende ronde !!!
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  6. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik had ook echt helder rood verlies. Ook wel met stolsels en dat heb ik anders nooit. Nu dag 7 van mijn cyclus en de ongi lijkt bijna over te zijn.

    Hoe gaat het verder met jullie?
     
  7. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Temperatuur daling valt te verklaren.
    Hij is zoiezo hoger door slikken van clomid en de morgen van de daling heb ik snachts niet onder een dekbed geslapen en de andere dagen wel;).
    Heb me gister helaas moeten afmelden voor mijn werk en vandaag denk ik ook.. Ben net een oud tje door mijn rug.
    Hopelijk snel wat beter
     
  8. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Ik ben normaal maar 5 dagen ongesteld... hopelijk blijft dat zo! Maar tis wel echt dweilen met de kraan open zeg maar... jeetje mina!!

    Aha... ja verklaarbaar dan inderdaad, je temp.
    Beterschap met je rug!!
     
    Girll93 en wennepen80 vinden dit leuk.
  9. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik voor clomid ook 5dagen nu maar 3/4
     
  10. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Hmm dat zou helemaal fijn zijn haha! Naja... nu dag 3... 1e pil clomid zit er in.
     
    Girll93 en wennepen80 vinden dit leuk.
  11. Hebe

    Hebe Actief lid

    1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Ik heb twee dagen ook echt hard gevloeid. De dokter zei dat dat kan wijzen op lichte innesteling. Misschien bij jou ook? Jouw luteale fase was ook langer dan 14 dagen waarschijnlijk toch? Bij mij 16, maar heb ook wel tweede keer pregnyl gespoten op 6 dpo. We zullen het nooit weten natuurlijk.. Focus op de volgende ronde en zo rustig mogelijk proberen blijven zeiden ze ook tegen mij. Ik krijg er allemaal zoveel stress van. Ik wil al zo lang graag een kindje en kan nog moeilijk met andere dingen bezig zijn..
     
  12. Hebe

    Hebe Actief lid

    1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Ik had op 16dpo ook nog positief getest, maar zou ook nog pregnyl kunnen zijn..
     
  13. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Oh dat zou dan maar zo kunnen Hebe... klopt, mijn lf was ook 16 dagen.
    Bij mij zal ook de spanning van ons nieuwe huis mee hebben gespeeld... afgelopen maand veel gebeurt...

    Huis gekocht met alle financien gedoe erbij en geregel.
    Ons huis in de verkoop en al het geregel.
    Ten huwelijk gevraagd :)
    1e ronde clomid (toch ook spannend!)

    Dus ja... op naar ronde 2.

    Overigens... mijn gyno heeft me nu voor 4 rondes clomid gegeven. En volgens mij zei vorige keer dat, omdat ik er goed op reageer, ik nu niet op controle hoef. Maar... ik denk dat ik gewoon doe of ik gek ben. Volgende week donderdag (dag 11) zit ik gewoon in de wachtkamer en wil ik een echo... haha!!

    Als ze uiteindelijk aangeeft dat het niet had gehoeven zeg ik gewoon dat ik het niet meer wist ofzo. Haha... ja toch? Ik ben stiekem voor ronde 2 ook best nieuwsgierig! Loopt ie net zo netjes als ronde 1? Mijn naam is haas haha!
     
  14. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Vandaag op cd 9 weer een follikel meting gehad.
    Links een cyste van 27mm:(.
    Rechts of een slinkende cyste van 11mm of een follikel, hij kon het niet duidelijk zien..
    En achter die cyste/follikel een follikel van 8mm.
    Maandag terug.
     
  15. Hebe

    Hebe Actief lid

    1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Pff dat loopt toch moeizaam bij jou.. Duimen voor beter nieuws op maandag!
     
  16. Hebe

    Hebe Actief lid

    1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Haha ja ik zou ook opgevolgd willen worden in jouw plaats! Is het ook een optie dat je het gewoon vraagt? Dus vraagt om opgevolgd te worden via echo's? Of zouden ze dat niet toestaan?
     
  17. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Ja denk ik wel dat ik het gewoon bespreekbaar maak... dat ik het wel een prettig idee vind enzo.
     
  18. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Niet leuk meis! Duimen voor beter nieuws maandag!
     
  19. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Jeejtjeee zit niet mee :( gaan ze iets aan die cyste (s) doen? Komt t door de clomid doe cyste?
    Niet zo leuk nieuws meid, hopen maandag beter nieuws voor je!!
     
  20. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Da's een domper...
    Maandag zal ik ook aan jou denken en heel hard voor je duimen. Maandag heb ik ook mijn eerste echo. Sta er vrij nuchter in, maar als ik dit zo allemaal lees vind ik het steeds spannender worden ...
     

Deel Deze Pagina