vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Dat van gevoelig herken ik deze ronde ook heel erg! Wow! Nooit geweten dat ovu zo'n pijn kan veroorzaken
     
    Girll93 vindt dit leuk.
  2. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik heb vanmorgen een test gedaan, 10 dpo. Gister ook al, maar toen zag ik niks en nu wel...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    wennepen80, Zolta, Ella32 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ja zie ook iets :thumup:
    Hopelijk lopen ze mooi op Bacio!
     
    Bacio vindt dit leuk.
  4. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Jaaaaa ik zie ook wat!! En dat al na de 2e ronde, wat fijn!!
     
  5. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Oeee spannend zeg!! Ik zie ietss :eek: hopen dat die met de dag beter zichtbaar wordt !
     
  6. Zolta

    Zolta Bekend lid

    6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Spannend!!! :D
     
    Bacio vindt dit leuk.
  7. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! Morgen de echo dus. Superspannend :)
     
  8. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Wow heftig toch om dat zo te horen. Hopelijk gaat ivf jullie helpen. Succes met de behandelingen en emoties daarbij :thumup:
     
    Girll93 vindt dit leuk.
  9. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hi all. Weer terug na 3 weken vakantie, dus kan weer meekletsen ;) en welkom @Zolta, zie dat je eerst 2 jaar zonder hulp hebt geprobeerd, is er ook iets bij je/jullie vastgesteld om nu vanwege die reden met clomid te starten? (Ook PCOS?) Succes in ieder geval met clomid, bijwerkingen verschillen per persoon en ook nog per ronde, heb ik gemerkt.

    Zit nu in mijn 4e ronde met clomid op 150 mg. Hopelijk is deze dosering juist en zie ik morgen bij de fm een mooi ei... duim duim duim.
     
    Zolta vindt dit leuk.
  10. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Heb je weer getest @Bacio ? Ben benieuwd of je testen oplopen :thumup:.

    Ik heb nu toch iets raars. Zit vandaag op cd 5 en gisteren had ik heel veel waterige afscheiding. Ik voelde ook een beetje druk bij mn rechter eierstok. Ik besluit dus een ovulatietest te doen en die is gewoon positief... hoe kan dat zo snel? En moet ik nu gewoon door met Clomid? ik snap er niets meer van :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik zou gewoon doorgaan met clomid en morgen als eerste de gynaecoloog bellen.
     
  12. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Oh wat raar?! Ik zou idd morgen ook even de gyn contacten, maar nog niet stoppen met je medicatie hoor! Waterig is anders dan rekbaar. Ik meen mij te herinneren dat ik dat ook wel heb gehad tijdens mijn ronde chlomid en dat het idd later pas overging in rekbaar. Je ovutest lijkt mij ook nog niet positief.
     
  13. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Nog wel weer getest en nu nog sneller een roze lijntje zichtbaar. Binnen de afleestijd en opgedroogd ook weer zo mooi duidelijk. Heb nu de test niet bij de hand en kan geen foto maken. Als ik er morgen aan denk zal ik de test van morgen plaatsen.
     
    Ella32 en wennepen80 vinden dit leuk.
  14. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Niet nee? De teststreep is donkerder dan de controlestreep.. Dan spreek je toch over positief?
    Ik heb mn Clomid gewoon ingenomen vandaag. Ik bel morgen en hoor het dan wel :)

    Wat fijn dat je test nu al sneller een roze streepje liet zien!
     
  15. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Dan heb ik niet goed gekeken. Ik d8 andersom.

    Benieuwd wat de gyn zegt!
     
  16. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    9 , 10 en 11 dpo
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Ik ga jou tocg al heel voorzichtig feliciteren!! Zolang die oploopt, lijkt mij dit alleen maar goed! Morgen misschien effe de gyn bellen? Test je met een normale zwtest of een vroege?
     
  18. Zolta

    Zolta Bekend lid

    6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Net wat @wennepen80 en @Bacio zeggen!

    Dank! Fijne vakantie gehad? Waar was de reis heen? :cool:

    We waren al ruim 1,5 jaar bezig toen ik me liet doorverwijzen. Geduld raakte op en iedereen om je heen is zich wel aan het vermenigvuldigen :)

    Echo was goed, zaadonderzoek was goed, eileiders waren prima, niets bijzonders... toen weer ruim halfjaar zelf geprobeerd, OV testen, temperaturen.. krijg gewoon m'n eisprong, maar geen idee.. Moeder Natuur heeft nog anderen plannen?

    Kortom, ik denk doordat we al langer bezig zijn en alles in orde schijnt te zijn, ik gelijk clomid + ovitrelle bij de 1e IUI kan krijgen? Nog 2 dagen 50mg... vrijdag echo! Laat het allemaal maar stap voor stap op ons afkomen, manlief heeft er wel wat meer moeite mee... voelt als "falen". Herkennen jullie dat gevoel bij de mannen? Alhoewel, voor vrouwen is dat ook het geval natuurlijk.....

    Truste voor straks!
     
  19. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ja supervakantie!! Door china gereisd, dan vergeet je wel even de wereld in NL en zkh bezoeken. Hoewel ik wel in China de clomid moest innemen. (3 tabletten bij je maaltijd is toch wel veel)...
    Gelukkig heeft het wel weer zijn werk gedaan deze ronde! Vanochtend bij de echo 1 mooie grote follikel te zien, dus we mogen!! Fingers crossed ;)

    En jij hebt nu clomid om ook meteen met iui te beginnen? Want dat is wat ik vaker hoor inderdaad als er geen aanwijsbare reden is dat je niet zwanger raakt; iui?
     
    wennepen80 en Zolta vinden dit leuk.
  20. Zolta

    Zolta Bekend lid

    6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    China.. wauw!! Daar ben ik ook zo nieuwsgierig naar, super leuk!

    Dat is een fijne thuiskomer. Zal voor jullie duimen!!✌

    En nu je het zegt.. ik ben gelijk begonnen met 2 pilletjes dus 100mg!! Wat ik me nu ineens te binnen schiet... ik gaf aan weleens een late eisprong te hebben 3e week en dan een "korte" lt fase heb. Volgens mij gingen ze dat nu ook gelijk in de gaten houden of dat zo is....

    Klopt idd, gelijk clomid 100mg dus, ovitrelle en hopelijk mag alles in 1x goed gaan. Zou fijn zijn als het een keer meezit! #blijvenpositief ☺️
     
    Bacio vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina