Een beetje ongesteld???!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nameless, 5 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Officieel zou ik vandaag ongi moeten worden maar werd dat dus al zaterdag!!!
    een beetje wel te verstaan!!! gisteren een heel klein beetje bloedverlies en vandaag nagenoeg niets!!!! Eigenlijk ben ik altijd goed ongesteld dusse ga ik me nu allemaal rare dingen in mijn hoofd halen!!
    Misschien hoop ik wel teveel!!!

    Hebben meer meiden opeens een andere hoeveelheid aan bloedverlies sinds ze zijn gestopt met de pil??
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai,

    Het klinkt inderdaad wel erg vreemd. Je bent normaal heel regelmatig in je cyclus? Tja, mogelijk toch even testen...?

    Succes en laat je het ons weten als je meer weet?

    Groetjes,
    Anouk.
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ja je kunt eventueel een testje doen.
    Je zou ook je huisarts kunnen bellen om te vragen of het normaal is dat je maar een heel klein beetje bloed bent verloren in vergelijking met anders.
    Hij zou je het antwoord vast wel kunnen geven , of dat hij een test wil doen.
    Op die manier krijg je misschien iets meer zekerheid, over wat dit nu is.

    Succes!
    Groetjes Jolanda
     
  4. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Normaal tja eigenlijk wel....nu had ik een cyclus van 28 dagen precies, vorige keer 30?

    Heb van de week wel heel erge pijn aan mijn borsten gehad maar ja dat zegt niet zoveel....
    verder merk ik niets bijzonders!! voel me eigenlijk heel erg goed....
     
  5. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik heb ook wisselend bloed verlies en ik ben al jaren niet meer aan de pil en al 10 maanden van mijn spiraal af. Het wil denk ik weinig zeggen. Misschien komt het inderdaad dat je veel bezig bent om zwanger worden
     
  6. Als ik met de pil stop dan schommelt mijn cycluslengte ook wel eens.
    Effe testen en je weet het.
     
  7. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

    ben je al lang gestopt met de pil?
    misschien dat het daar iets mee te maken heeft, en anders test je idd toch gewoon een keer. als ik jouw was zou ik wel nog ff een paar dgn wachten voor het testen, voor hetzelfde geld word je het alsnog en zo niet kan je dan altijd nog testen. we horen het wel doei doei,
    gr mij
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoi

    ik had deze keer ook een korte menstruatie met de laatste dag ook weinig bloed eigenlijk 3 dagen ongi geweest plus die 1 dag heel weinig.

    groetjes
     
  9. marijke

    marijke Lid

    2 jun 2005
    10
    0
    0
    toen ik gestopt was met de pil, was mijn eerste menstruatie heel raar. Dan dacht ik ongesteld te zijn geworden, was ik weer 2 dagen niet en dan weer 2 dagen wel, heel raar. Had gewoon te maken dat je lichaam even moet wennen. Wordt nu gewoon ongesteld en hopelijk binnenkort niet meer natuurlijk!
     
  10. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ben al een tijdje gestopt met de pil, maarre een /1 dag ongi zijn en dan nog niet eens ongi-ongi vind ik wel raar!!!
    ik wacht wel nog ff met testen.....weet het anders ook niet!!!
    heb het gevoel dat ik veel vocht vast houd maar ja dat kan ook door het weeer komen, voor de reswt voel ik me kiplekker!!!
     

Deel Deze Pagina