vanaf wanneer iets anders drinke?

Discussie in 'Voeding' gestart door dorisn, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa is nu 4,5 maand, ze krijgt al fruit en als ze 5maanden is mogen we beginnen met groente. ze krijgt nu 4flessen van 210+7. ik vroeg me af of ik haar nu ook tussendoor iets anders te drinken kan geven. soms zit ze te miepen terwijl het nog lang geen tijd is voor de fles en ik denk dat ze dan dorst heeft (geef haar dan een beetje water in de fles).

    liefs doris
     
  2. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise kreeg pas na 6 maanden wat anders dan water. Af en toe water geven is juist goed hoor. Zolang ze niet haar melk laat staan daardoor kun je haar lekker wat drinken geven (helemaal met dit weer).
     
  3. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    joey met 6,5 maand pas. en dan echt een ienemine beetje diksap. dat je het nog maar net proeft zeg maar
     
  4. nikkie83

    nikkie83 Fanatiek lid

    16 jun 2007
    2.054
    1
    0
    tussen hier en daar
    ik dronk heeel veel rooibosthee en maakte voor mijn zoontje ook wel eens een flesje tussendoor , gezellig thee leuten op de bank :)
    ik drink altijd thee met n beetje kleur en gaf hem dat dan ook met afgekookt koud water toen was hij ong 4 of 5 maandjes .
    rooibos is ook goed voor de ontlasting ;) en zit geen thee ine of cafeine in :)
     
  5. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee kreeg toen ze 4 maanden was heel af en toe een klein beetje diksap of thee
     
  6. Euhmzz

    Euhmzz Actief lid

    14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ons zoontje krijgt nu ook al af en toe een beetje diksap met water of kamillethee. Zeker met wat warm weer vind ik het wel nodig. Hij krijgt dit dan als hij jengelt en ik hem op een andere manier niet stil krijg, dan gaan we ervan uit dat hij dorst heeft en hij drinkt dan ook echt wel goed.
     

Deel Deze Pagina