oh heb ik weer!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sammie01, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie01

    sammie01 Actief lid

    3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    gisteren avond moest ik naar de wc en toen ik afveegde zat er rozig bloed op wc papiertje. ik dacht ongi dat kan helemaal niet want ik moet nog een paar dagen. mijn vriend zag het ook en zei hee ongesteld heb je buikpijn dan?
    normaal heb ik altijd heel erge buikkrampen als ik ongi wordt.
    maar nee geen buikkramp.
    even een tampon in en na een uutje eruit gehaald en een beetje rood/rozig vlekkerig boed.. aangezien ik geen maandverband gebruiker ben (vind ik vies gevoel) vanacht ook maar een tampon... tussen door eruit geweest ( zit me toch niet lekker een o.b. als het wel eens raak zou kunnen zijn) en toen was het al minder. vanochtend was hij zo goed als schoon.... en nu helemaal niks meer... das raar kan een innestelbloeding zo laat komen? het was geen oudbloed want dat is toch heel donker dan of niet? heeft iemand hier ervaring mee ik weet dat jullie niet precies kunnen vertellen wat het was maar ik vind het zo gek!!!!!!!!
    of ik nu wel of niet zwanger zou zijn dan toch is deze krote bloeding heel vreemd heb ik nog nooit gehad zo een paar dagen voor mijn ongi dag...
    groetjes Sammie
     
  2. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ow, spannend zeg. Het zou goed kunnen natuurlijk.
     
  3. Dip

    Dip Bekend lid

    28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    't zou kunnen!

    Is je cyclus erg regelmatig? Dan kan die innestelíngstijd misschien ook wat schommelen?

    Ik ga duimen dat het RAAK is!

    Succes
    Sandra
     
  4. sammie01

    sammie01 Actief lid

    3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ja mijn cyclus is regelmatig ja.
    maar ik vidn het maar raar hoor zo'n bloeding!!???
     
  5. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    innestelingsbloeding is een paar dagen voor je ongi zou moeten worden dus het kan ...ik duim voor je meissie ;)
    asjuh
     
  6. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    spannend joh!
     
  7. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    6-7 dagen na de bevruchting is ongeveer de innesteling, aangezien je het gisteren had, en nu nog maar 3 dgn tot je nod moet zou het kunnen, maar zet er niet al teveel hoop op anders wordt het straks mischien wel een grote telleursteling.

    zal duimen voor je.

    veel succes :D
     
  8. sammie01

    sammie01 Actief lid

    3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    vandaag de hele dag een inlegkruisje voor de zekerheid.
    eind van de middag klein beetje rood/rozig bloed.
    toen even tampon test... ff laten zitten en was een beetje rood/rozig bloed... normaal als ik ongi ben is het de eerste 3 dagen heel heftig...als ik dan zonder iets op de wc zit loopt het er zeg maar bijna uit (oeps) heb ook totaal geen buikpijn (krampen) beetje loom gevoel in mijn onderbuik verders niks gek hoor ach gewoon nog even afwachten he
     
  9. sammie01

    sammie01 Actief lid

    3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    even een updatje.....
    zoals mannen dat altijd heel takties kunnen zeggen zei mijn vriend net tegen mij: wat heb je een opgezette pens... uh ja klopt sinds een paar dagen als ik zit moet mijn broek los omdat mijn buik opgezet is als het avond is... mijn vriend zei je hebt nog een test liggen doe hem eens... ff kijken... en ik om hem uit te leggen dat je er toch nog niks aan kan zien zei dat gaat niet want over 3 dagen zou ik pas ongi worden.

    hij heeft gisteren 2 testen gehaald voor me de schat (anders gaan ze ook denken bij ons plaatselijke drogistje) maar helaas van het huismerk kruitvat. maar goed om hem een beetje te betrekken en ik zelf natuurlijk ook wel benieuwd heb hem net gedaan en wat denk je licht positief.... huh ken dat dan? ik vertrouw de kruitvat testen eignelijk niet echt.. maar goed nu is het toch wel helemaal spannend... danzij mijn vriend hahahaha
    ik ga nog niet van deze test uit aangezien het nog 3 dagen duurt voordat ik ongi zou worden en dan wil ik pas weer testen en dan nog ben ik neit zeker... vorige maand is het in een vroeg stadium fout gegaan... ookal was die maans heel anders dan deze... bij deze maand lijk ik het nog zekerder te weten ( ja ja maak jij jezelf ff gek zeg ik dan tegen me zelf)
    nou goed ik hou jullie op de hoogte ne wie weet wordt ie wel nog duidelijker en dan eentje van cb ofzo... nog ff een vraagie wat is jullie ervaringen met testen??? met welke zijn jullie het meest vertrouwd? groetjes Sammie
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee wat spannend zeg. Hoop dat de test snel super duidelijk is meid!
     
  11. sammie01

    sammie01 Actief lid

    3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
  12. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    tjee wat spannend Sammie. Heb je vanmorgen nog een andere test gedaan?
    Ander morgenochtend nog eens testen....

    succes
     
  13. sammie01

    sammie01 Actief lid

    3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    nee vandaag nog niks getest.
    ben eigenlijk een beetje vroeg met testen he
    ik denk dat ik het gewoon vrijdag of zaterdag doe
     
  14. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    tja wat is te vroeg??? Je leest hier wel vaker van meiden dat ze voor hun NOD testen. Spannend hoor.
     
  15. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    spannend meid
    klinkt goed
     
  16. sammie01

    sammie01 Actief lid

    3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    vorige maand had ik na 6 dagen overtijd ene lichtpositief test en dat is daarna foput gegaan vandaar dat ik nu een beetje voorzichtig ben.
    ookal was de test gisteren licht positief ik w8 gewoon virjdag even af.... wel bedankt he meiden voor jullie steun toppie
     
  17. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou meid dat kan ik me voorstellen
    hoop dat je vrijdag een hele mooie dikke vette posi test in handen mag hebben
     
  18. sammie01

    sammie01 Actief lid

    3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    vandaag kan ik weer testen.... zucht durf het niet zo goed maar ik ga het wel doen dnek... jullie horen het van me.. groetjes Sammie
     
  19. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6! Ben benieuwd naar de uitslag!
     
  20. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    asjuh is ook benieuwd meissie ;) suc6 we lezen het wel
    greetz asjuh
     

Deel Deze Pagina