Vergeelde sneakers

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 19 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Bij het opruimen kwamen we een doos tegen met oude schoenen van mij. Stamt blijkbaar uit mijn adidastijd, want zaten 3 paar in. 2 redelijk veel gedragen, dus die mogen weg, het andere paar nog prima, behalve dan dat het witte rubber geel is geworden. Het zijn zwarte met witte neuzen en zolen en die zijn dus geel geworden. Heb ze al gewassen in de wasmachine, maar dat heeft niet geholpen. Ik was sowieso van plan weer eens een paar adidassen te gaan kopen, dus dat hoeft niet als ik deze goed kan krijgen :).
    Iemand tips?
     
  2. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    tandpasta schijnt te helpen! Mijn schoonbroertje maakt elke week zijn witte schoenen schoon met tandpasta. :D De eerste keer dat ik het zag had hij expres 1 schoen schoongemaakt en de ander niet, ik stond echt verstelt van het resultaat.
     
  3. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ja ik wilde ook tandpasta zeggen inderdaad :D Heb ik wel eens filmpjes van voorbij zien komen op Facebook
     
  4. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Ook mijn eerste gedacht! En anders wil jif en een schuurspons ook nog wel helpen.
     
  5. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Tandpasta en zo'n witte wonderspons.
     
  6. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Zucht.....ik lees hierboven overal "tandpasta". Waarom lees ik dat nu pas?
    Heb gister witte sneakers gekocht en heb me een enorm dure spuitbus laten aansmeren....
     
  7. Roos123

    Roos123 Niet meer actief

    Werkt tandpasta alleen voor het rubber?
     
  8. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Nee mijn schoonbroertje maakt zijn gehele witte schoenen schoon met tandpasta. Je kan het beste gewoon hele goedkope witte ( soms zit er iets van blauw of groen in tandpasta) gebruiken.
     
  9. Sage86

    Sage86 Actief lid

    4 jul 2014
    274
    37
    28
    Ik zweer tegenwoordig bij ossengalzeep! Echt een wondermiddel voor je witte sneakers. Gewoon het blok kopen en dan inwrijven met een schuursponsje.
     
  10. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Bedankt voor de tips :D. Ik ga straks even een tube hele goedkope tandpasta halen. En als het niet werkt, ossegalzeep :thumup:.
     

Deel Deze Pagina