oestrogeentablettenvraag en zw.kans na cryo tp vraag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nikkie80, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,

    Onze eerste IVF poging is mislukt. Aangezien ik geen eigen cyclus heb mag ik deze ronde meteen doorgaan voor de terugplaatsing van de twee cryo’s.
    Allebei de cryo’s worden ontdooit en teruggeplaatst. Mits de ontdooiing goed gaat.
    Vanaf vorige week vrijdag ben ik gestart met Estradiol (Oestrogenen) tabletten te slikken. Deze zorgen voor een mooie opbouw van het baarmoederslijm.
    Vanaf vrijdag: 1 tablet
    Vanaf vandaag: 2 tabletten
    Vanaf zondag: 3 tabletten
    Woensdag 27 augustus moet ik terug naar naar mijn arts om mijn baarmoederslijm op te meten. Zodra deze dik genoeg is, bellen ze naar het Catherina ziekenhuis wanneer de cryo’s ontdooit mogen worden. We krijgen van het Catherina ziekenhuis te horen of de ontdooiing goed is gegaan en wanneer dan de terugplaatsing zal zijn.
    Wie heeft er ervaring met het gebruik van oestrogeentabletten? Had je al snel een dik baarmoederslijm? Had je ergens last van? Had je daarbij ook een opbouw?


    Ik ben blij dat we meteen weer door kunnen gaan. En tuurlijk houden we hoop. Al weten we dat de kans op een zwangerschap met tp van cryo's erg klein is.
    Ze zeggen dat de zwangerschapskans bij cryo maar 10 % is ! Ik vind dat wel erg weinig hoor! Rekenen ze daar ook het ontdooiien van de cryo's in mee? Want dat gaat heel vaak fout! Wie ow wie weet hier iets meer over?

    Liefs Nikkie
     
  2. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
  3. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik gebruikt tijdens de cryo behandeling ook altijd tabletten
    ik had meestal op dag 11 7mm baarmoederslijm en dat is genoeg voor een tp vinden ze bij ons in het zh dan he

    ik had weinig bijwerkingen bij de pillen

    heel veel succes meid
    hopelijk ontdooien ze goed en blijven ze zitten

    de kans is er zeker dat je zwanger ervan raakt ;)
     
  4. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Caruli,

    Ja haha nu moet ik wel zwanger raken he? Dat is wel uit de pendel gekomen! We hebben allebei goede moed en veel hoop!
    Ik weet niet hoe dik mijn baarmoederslijm moet zijn. Ik vind het nu wel lekker dat ik nergens last van heb (bijwerkingen), heerlijk!

    Hoe gaat 'ie met jou? Spannend allemaal he! Toi toi toi. Gaan we samen voor een rose septembermaand, goed?!

    Liefs Nikkie
     
  5. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ze zeggen dat de zwangerschapskans bij cryo maar 10 % is ! Ik vind dat wel erg weinig hoor! Rekenen ze daar ook het ontdooiien van de cryo's in mee? Want dat gaat heel vaak fout! Wie ow wie weet hier iets meer over?


    anybody?

    Liefs Nikkie[/quote]
     
  6. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    bij ons zeiden ze idd ook 10% slagingskans..
    ik vind de cryo behandeling ook altijd het fijnst
    geen spuiten, punctie enzo
    weinig bijwerkingen van de tabletten..
     
  7. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Caruli,

    Was die 10 % dan berekend met het ontdooiien erbij geteld?

    Liefs Nikkie
     
  8. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    nee die was berekend op de slagingskans na de tp
    dus kans op zwangerschap is als er een ontdooiing is 10% zo zeggen ze het tegen mij
     

Deel Deze Pagina