Verhoogde temperatuur.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Didi, 28 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Als je temperatuur al een aantal dagen verhoogt is kan dat een verschijnsel zijn ?
     
  2. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    En ja wat is eigenlijk een verhoogde temperatuur? op dit moment 37.3
     
  3. Mylene

    Mylene Lid

    23 jul 2005
    13
    0
    0
    Secretaresse
    Almere
    Voor mij zou dat een verhoogde temp zijn. Wanneer heb je het gemeten? Ik meet het altijd in de ochtend voordat ik opsta en dan is het voor de eiersprong onder de 37 graden en daarna erboven... als je temp hoog blijft nadat je ongesteld bent geweest, kan dat duiden op een zwangerschap..

    heel veel succes!!
    :D
     
  4. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    OOh, dan al ik morgenochtend nog eens temeraturen. Heb vanavond gedaan en daarvoor nog nooit dus ik weet ook niet wat normaal is voor mij. Bedankt in elk geval voor je reactie.
     
  5. Mylene

    Mylene Lid

    23 jul 2005
    13
    0
    0
    Secretaresse
    Almere
    je temp is voor je eisprong altijd laag.. na je eiersprong hoog en als hij hoog blijft na de eerste dag van je menstruatie dan kan dat duiden op zwangerschap... maar ik zie dat je nog 6 dagen te gaan hebt.... ff wachten en dan kan je testen... dan weet je het zeker..

    Ik duim voor je...
     
  6. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Klopt inderdaad!!! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook getemperatuurd (al 4 maanden) en op de dag dat ik ongi moest
    worden, toen bleef mijn temperatuur ook hoog.. Als je ongi moet
    worden dan is ie een heel stuk gezakt. ik had toen gelijk een test
    gedaan en ja hoor ik was zwanger!!!

    Nog even geduld dus voor jou. Duim voor je!
     
  7. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Het begint ook voor jou spannend te worden e Didi. Nog meer verschijnselen?
    Ik heb vandaag, vooral in de namiddag, enorm veel last van m'n borsten. Wat een pijn dat ze doen! Kan voor de moment ook niet zoveel druk op m'n buik verdragen. Kan mij niet onmiddelijk herinneren of ik dat al eerder gehad heb.
    Ik duim voor je hoor, Didi!

    xxx
     
  8. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Hai Poester, ik heb geen pijn in borsten absoluut niet. Wel ben ik misselijk als ik honger heb en mijn temperatuur dan. Maar vandaag heb ik ook hoofdpijn en dat in combi met geen zere borsten is geen goed teken. Een van mijn medewerkers heeft vannacht wel gedroomd dat ik zwanger was haha, moest me gewoon goed houden
     
  9. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb dat ook dat ik me wat misselijk voel, wanneer ik honger krijg.
    Ook wat hoofdpijn gehad deze namiddag, maar dat is ondertussen alweer over.
    Voel me ook moe, maar dat kan zijn doordat ik dinsdagnacht wat te weinig slaap gehad heb. Dus dat zie ik niet echt als een teken.

    xxx
     
  10. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    heel veel succes, ik heb zelf geen ervaring met temperaturen..... dus daar kan ik niet over mee praten

    agnes
     
  11. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Poester en Didi,

    Weten jullie al wat??? ben benieuwd hoor!!
     
  12. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Heb mij niet kunnen inhouden vandaag, maar terug een negatieve test.
    Dus ik reken er al niet teveel meer op, dat ik zwanger zou zijn.
    En jij didi, hoe gaat het met jou?

    xxx
     
  13. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Ik heb me nog kunnen bedwingen. Vanochtend was temp. wel 37.5. Maar vanmiddag buikpijn en lijkt op OG pijn, dus we wachten maar af.
     
  14. Mylene

    Mylene Lid

    23 jul 2005
    13
    0
    0
    Secretaresse
    Almere
    Irritant is dat, dat jij bij het wachten op de rode duivels van alles voelt maar dat het vaak gewoon je lichaam is die normale pijntjes en dergelijke heeft..

    Al bij het lezen van de zwangerschapsverschijnselen (nog 11 dagen tot mijn nod) zit ik te voelen want spontaan worden mijn tepels gevoeliger :(
    AAARGGGHH....
     
  15. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    De eerste zwangerschapsverschijnselen lijken helaas ook wel op menstruatieklachten... :(
    Eigenlijk kan alleen een test duidelijkheid geven.

    Lotte
     
  16. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hey Didi,

    Wat zie ik nou?? Meis gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Gaaf zeg. Ben er even een paar dagen niet en gelijk goed nieuws.
    Ontzettend leuk voor jullie. Geniet er maar van hoor!!!

    =xxx= Bianca
     
  17. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Dank je Bianca, Het is allemaal wel heel erg onrealistisch, kan het haast niet geloven. Ik ga zeker proberen te genieten, en probeer niet bij elke kramp of ander niet kennend gevoel het ergste te denken. XXX Didi
     
  18. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Heel goed Didi. Zal niet makkelijk worden, maar probeer toch te genieten.
    Vind het zo ontzettend leuk voor je...
    Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat komen en dat je volgend jaar ook mama bent!!!

    =xxx=
     
  19. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik heb ook een vraagje over temperaturen.Ik ben nu mijn eerste maand bezig met 's morgends te temperaturen maar bij mij blijven ze ongeveer dezelfde waarden; 36,3 graden 36,1 graden 36,3 graden 36,1 graden 36,3 graden 36,2 graden 36,2 graden 36 graden 36,3 graden 36,2 graden 36,1 graden. Wat zien jullie hierin? Ik dus niets,he! :( en volgens mijn berekeningen heb ik mijn eisprong al gehad! op 36,2 graden 36,2 graden en 36 graden heb ik een beetje bloedverlies gehad (licht rood, soms bruinachtig). Mijn normale lichaamstemperatuur ligt rond de 37 graden. Ik merk dat elke avond de aders op mijn borsten heel erg goed zichtbaar zijn en dat ze soms steken, heb veel buikkrampen, heb last van acne, regelmatig plassen, soms een misselijk gevoel. Ik heb mijn :evil: nog maar juist gehad dus dat kan't ni zijn,he.en die waren ook niet zoals normaal, dus ja! Help!!!!!!!!!!!
    Liefs Bianca
     
  20. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Dit lijken toch de eerste verschijnselen van een zwangerschap en aangezien je laatste ongesteldheid niet was zoals je gewent bent kan het ook een innestelingsbloeding zijn geweest toch?

    succes met het wachten hoop dat je er snel achter komt
     

Deel Deze Pagina