Verhoogde temperatuur.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Didi, 28 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik weet't niet!! Mijn vorige :evil: duurden veel langer en ik verloor niet zoveel bloed. Wat me ook opviel is dat ik mijn :evil: kort daarvoor nog gehad had. Dus rond 13 juli had ik mijn :evil: en dan vanaf 21 juli terug tot 31 juli!! is niet echt normaal,he! Ik hoop't zo! Mijn vriend had al voorgesteld om al eens te testen, maar ik ben bang voor als het negatief is! We willen 't zo graag,he!! Ik heb wel ni constant last van buikpijn en pijnlijke borsten! Is dat een slecht teken? Weet niet goed wat doen!
    Veel liefs
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Een testje kan geen kwaad, mocht het negatief zijn, dat zegt nog niks, dan kan je op de echte NOD datum alsnog postitief testen (als je toch zwanger zou zijn)

    Ik snap dat je dan teleur gesteld zou zijn, maar nu maak je jezelf helemaal gek, toch?

    groetjes
    natasja
     
  3. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ja,da's ook waar, maar ik denk dan altijd dat ik mij die symptomen inbeeld en voel ma achteraf dan eigenlijk zo dom! We zijn nu al 8 maanden bezig en 't begint echt te wegen dat er nog steeds niets is! Elke teleurstelling komt nog eens zo hard aan! Ik zal straks misschien eens testen! Bedankt voor de info!
    Greetz
    Bianca
     
  4. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    wat me ook juist is opgevallen is dat ik veel vochtiger sta dan anders. Geen slijm ofzo,he, gewoon vochtiger. Kan dit er ook mee te maken hebben? Of ni? Nu merk ik veel dingen op die ik anders ni had! Mijn tepels zijn nog ni veranderd, verdonkerd van kleur of moet dat niet altijd als je zwanger bent? Want dat houd me eigenlijk nog't meeste tegen om te testen!
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Succes meid!!! gewoon testen kan geen kwaad.

    Je hoeft je helemaal niet dom te voelen hoor!! Je beeld je het heus niet in, jij weet wat je voelt alleen moet je misschien proberen niet bij alles wat je voelt het aan zwangerschap te verbinden. het kan ook andere oorzaken hebben, het menselijk lichaam zit toch complex in elkaar.

    groetjes
     
  6. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bedankt! Ik weet dat ik't meer moet loslaten maar dat is zo moeilijk,he! ik ga eerst eens testen nu! Je weet meer nooit,he
    Groetjes
     
  7. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik heb de test gedaan maar hij was negatief :cry: :cry: :cry: ik zal dus terug moeten wachten tot mijn NOD,he! 't was misschien nog te vroeg om te testen maar inderdaad ,nu heb ik een antwoord,he! Bedankt voor je uitleg en steun.
    Goetjes
    Bianca
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jammer, maar inderdaad weer bij de nod testen! postitief blijven.

    en meid, we zitten allemaal in het zelfde schuitje, dus een beetje steun aan elkaar geven is een kleinigheid toch?

    knuffel
    natasja
     
  9. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    heel erg bedankt! Er blijft toch iets in mij zeggen dat't wel zo is. maar dat zal iedereen wel hebben,zeker,he ;) . Ach ja, terug afwachten,he! Misschien is er op mijn NOD of erna beter nieuws! Zoniet, op naar de volgende ronde!
    Groetjes
    Bianca
     
  10. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Bianca ik zal voor je duimen dat het deze keer wel raak is, het is moeilijk die wachtdagen en ze duren ook nog zo lang. Toch zul je de moed er in moeten blijven houden en volhouden, kom maar lekker hier afreageren.
     
  11. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja, je lichaam zit soms raar in elkaar. Was zwanger zonder dat ik ergens last van had. Toen ze zeiden dat ik een miskraam had, voelde ik me zwanger. Mijn buik begon ineens te groeien enzo, echt heel vreemd. Al dat wachten dat is idd echt moeilijk. En dan zeggen ze dat je er zo min mogelijk mee bezig moet zijn!!! Groetjes jenny
     
  12. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik kan dat niet uit mijn gedachten zetten, echt niet! Hoe hard ik ook probeer. ach ja, ik zal zien,he! nog 10 dagen wachten voordat ik terug mag testen! 't zal lastig worden maar we moeten erdoor,he!
    Bedankt,he
     
  13. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik wens je veel sterkte en hoop dat de tien dagen snel voorbij zullen gaan! Groetjes jenny
     
  14. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hallo iedereen,

    ik zit terug met een probleempje: sinds gisteren heb ik terug een beetje bruinbloed verlies met af en toe wat rood bloed en brokjes. 5 dagen geleden had ik dit ook! Dit is toch echt niet meer normaal,he! anders heb ik dat nog nooit gehad en nu wel?! Maar mijn symptomen blijven wel! Ik moet nog een weekje wachten vooralleer ik kan testen!! Pffff, lijkt nog zo lang, he! :rolleyes: wat denken jullie hiervan? Ik wou bij de dokter eens gaan maar hij is in verlof :( volgende week mss bij gyneacoloog.

    Veel liefs Bianca
     
  15. Niet meer actief

    Didi, mag ik vragen hoe hoog jouw tempratuur was voordat je ongesteld moest worden?

    Liefs,
    Nadia :D
     
  16. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Hai Nadia. ik weet niet wat temp. ervoor was. ik las op een gegeven moment dat je temp. hoog blijft na vruchtbare periode de kans groot is dat je zwanger bent. toen ben ik pas gaan temperaturen en inderdaad hij bleef boven 37.. 37,5.
     
  17. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik zat voor mijn zwangerschap op 36.9 en erna op 37.3 /37.5
     

Deel Deze Pagina