Verjaardagskado jongen 3 jaar- Wie heeft tips?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Beheer, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Onze zoon wordt in juni alweer 3 jaar. Maar ik heb werkelijk geen idee wat ik hem zou kunnen geven.
    Zelf dacht ik aan een fiets, maar aangezien hij nog niet eens op een driewieler kan trappen ben ik bang dat het zonde is.

    Wie heeft er leuke, originele ideeën? :p
     
  2. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ze zeggen dat fietsen op een driewieler véél moeilijker is, dan fietsen op een gewone fiets -vanwege de richting.

    Heb je al een loopfiets?
    ballentent
    zand/water tafel
    aquaplay
     
  3. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Buitenspeelgoed (zandbak, wip)
    houten/plastic treinbaan (en ook setjes van de familie vragen dan)
    Keukenspulletjes/kinderbakset
    knutselspullen..

    Fiets kun je misschien eens proberen in een winkel? Hebben wij ook gedaan, en daar bleek hij snel weg te kunnen fietsen (driewieler lukte ook al). Als het daar niet lukt, kun je zelf kijken wat je wil doen.
     
  4. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Geen idee of je er de ruimte voor hebt, maar wij hebben sinds kort een grote trampoline en dat is hier echt een megasucces!

    Verder denk ik wel dat een fiets kan hoor, hij zal 't dan misschien nog niet meteen kunnen, maar toch zeker wel voor z'n 4e verjaardag.

    Wat Milan ook leuk vindt is de V-Techt Kidizoom (fototoestel).
    Mini Loco?
     
  5. Chantal79

    Chantal79 Actief lid

    20 aug 2007
    344
    0
    0
    Wij zijn pas met playmobil. Hij heeft de safari verzorgingspost gehad toen hij grote broer werd. Hij wordt ook bijna 3 en dan willen we het gaan uitbreiden. De kleine dingen hebben we er uitgehaald. Hij vindt het super leuk.
    En thomas de trein?
    Sinds kort hier ook een cars fan!

    Succes!
     
  6. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Bedankt voor jullie reacties.
    Zand/watertafel, loopfiets, ballenbak, wip en treinen (oa Thomas en Duplo) heeft hij al.
    Een kidizoom; is het alleen een fototoestel? Want hij heeft al een Dsi. Daar kan je ook foto's mee maken.
    Playmobil; we hebben al wat dingen (bv dierenkliniek, boerderij) maar daar is weinig interesse voor. Helaas...

    Misschien toch maar een fiets proberen.
    Andere ideeën blijven welkom! ;)
     
  7. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hoi,

    Hier hebben we een fiets gekocht voor zoonlief (in maart 3 geworden). Hij had een 3-wieler, maar omdat we in een appartement wonen en er ook een klein zusje is, gingen we niet heel vaak fietsen (lees, bijna nooit). Dus hij kon niet trappen op zo'n fiets (in ballorig een dag voor zijn verjaardag nog gezien, hij gebruikte de 3-wieler daar als een loopfiets).

    Maar goed, toch de fiets gedaan als kado en waarrempel na 2 keer oefenen: fiets ie gewoon weg.... trappen is geen probleem!

    Iig succes met het kiezen van een mooi kado!
     
  8. juffie81

    juffie81 Bekend lid

    7 aug 2007
    631
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Inderdaad echt een fiets geven!!

    Mijn zoontje wordt volgende week 3 n krijgt ook een fiets!! Hij kon ook noet fietsen op een driewieler maar in de winkel fietste hij ook zo weg!!
    Wij hebben en 16 inch vanaf marktplaats gekocht, bij de fietsenwinkel was hij bijna 200 euro!!

    Verder krijgt hij uitbreidingen van zijn thomas de treinset, gereedschap, puzzels, knutselspullen, een grote parkeergarage, verkleedkleren, memory, buitenspeelgoed...
    Te veel om op te noemen dus...

    Succes!
     
  9. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik heb laatst bij de PSZ iets leuks gezien voor een jongen ( of meid natuurlijk)

    Een auto waar je op kunt zitten in de zandbak waarmee je kunt scheppen. Ik vind dat dus echt geweldig. Die krijgt Julian als hij 2 of 3 wordt zeker.

    Ik ga eens een foto zoeken om het duidelijker te maken.

    Buitenspeelgoed|Power Shift Graafmachine

    Zoiets:

    Bekijk bijlage 141371
     
  10. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook een fiets gekocht voor Quinn zn derde verjaardag, hij fietse er zo op weg (wel zijwielen natuurlijk) Hij doet dat makkelijker als een driewieler, dat is veel zwaarder namelijk
     

Deel Deze Pagina