Verjaardagskorting Efteling

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Verox, 2 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verox

    Verox Niet meer actief

    Wij willen op de verjaardag van mijn man naar de Efteling.
    Nu begreep ik dat wanneer je je aanmeld voor de nieuwsbrief je 14 dagen voor en 14 dagen na je verjaardag met 4 personen met korting naar de Efteling kunt.
    Ik weet inmiddels dat die korting gelijk staat aan een gratis entree.
    Vier halen, drie betalen dus.

    In de tussentijd kwamen we er achter dat er in die periode van 4 weken zelfs drie mensen uit ons gezelschap jarig zijn.
    1 november mijn dochter
    13 november mijn man
    27 november mijn moeder

    Maar als ik het goed begrijp dan krijg je die kortingscode dus pas op de dag van je verjaardag. En als we daarop moeten wachten, dan zijn we te laat om die dag nog te gaan.

    Wie heeft hier ervaring mee?
    Hoe laat krijg je die kortingscode?
    Krijgen we die code wel als we ons zo last minute aanmelden voor de nieuwsbrief? Of moet je dan een bepaalde tijd aangemeld zijn?
    Is de code persoonsgebonden?
    Of heeft er hier misschien iemand een code waar hij/zij geen gebruik van maakt?

    Ik ben benieuwd!
     
  2. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    er staat op de site dat die tickets 2 weken VOOR en 2 weken NA de verjaardag geldig zijn. lijkt me dus dat je de code eerder krijgt.

    met de code moet je online kaarten bestellen.

    de code is persoonsgebonden. je moet bij aanmelden van de nieuwsbrief een geboortedatum opgeven. de persoon om wie het gaat, moet dan dus bij bezoek ook aanwezig zijn met zijn identiteitskaart. dus het word gecheckt.

    en anders gewoon even de efteling bellen? dan weet je het zeker..
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.806
    6.957
    113
    Vrouw
    Brabant
    Voor zover ik begrijp en wat ik in mijn mails kan terugzien is dat je op je verjaardag zelf een mail van de Efteling krijgt. Je kan dan de tickets online bestellen en zijn tot 14 dagen na je verjaardag geldig. Maar er moeten altijd 3 vol betalenden zijn volgens mij, dus je kan niet met z'n allen gratis als je allemaal binnen die 14 dagen jarig bent.
    Oh zie net dat het ook 14 dagen voor je verjaardag geldig is, dat is dan veranderd.

    https://tickets.efteling.com/?actiecode=HOERA&nrpeople=4&utm_source=EftelingMail&utm_medium=email&utm_campaign=20150122_Reminder_Verjaardag+%28actionlist%29&utm_content=het+4e+Efteling+Ticket+gratis&utm_term=
     
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.806
    6.957
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgens mij hoef je je niet persé aan te melden voor de nieuwsbrief maar kan je de link die ik gaf gebruiken of als kortingscode hoera invullen. Ze controleren bij de poort dan wel of er iemand jarig is of is geweest binnen die 14 dagen.
     
  5. Verox

    Verox Niet meer actief

    Super!
    Die link ziet er inderdaad niet persoonsgebonden uit.
    En zo kunnen we toch met flinke korting.
    Aan jarigen in die periode geen gebrek :D
    3 van de 7 personen zijn binnen de 14 dagen marge jarig.
    1 ervan is nog onder de drie jaar dus gratis, dus hoeven we nog maar 2 ticket vol trief te betalen.

    Super bedankt allemaal!
     
  6. Saadia

    Saadia Actief lid

    3 apr 2009
    148
    11
    18
    Volgens mij krijgt de jarige zijn/haar ticket gratis wanneer je 3 tickets betaald...
     
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.806
    6.957
    113
    Vrouw
    Brabant
    Klopt, ik schreef eerder ook al dat het niet zo werkt dat je ongeveer gratis kan als je met meerdere personen jarig bent. Tenzij je met een grotere groep gaat natuurlijk. Bij 2 jarigen in die periode moet je dus sowieso wel 6 tickets kopen...
     
  8. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Het is alleen geldig bij 3 vol betalenden ;)
     
  9. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.237
    7.812
    113
    Gelderland
    Kun je dat combineren met de airmiles?
     
  10. Verox

    Verox Niet meer actief

    6 tickets kopen kan dus niet met die actie.
    Je krijgt zoveel korting op de aankoop van 4 tickets, dat het "4 halen 3 betalen" is.
    Je moet per jarige dus 4 tickets kopen.

    Voor ons worden dat dus 4 tickets met de verjaardagsactie en dan nog twee losse kaarten.
     
  11. Saadia

    Saadia Actief lid

    3 apr 2009
    148
    11
    18
    Klopt, dus 1 jarige is gratis en je betaalt dus voor 5 personen (3 vanuit de verjaardagaactie, 2 los en 1X gratis onder 4 jaar).
     
  12. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.806
    6.957
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat bedoel ik ook, dat als je bv 2 jarigen hebt je wel 6 betalenden moet hebben.
     

Deel Deze Pagina