Verkouden en keelpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Phoebe, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik vraag me af of het toevallig is dat ik nu weer nu ik net zwanger ben verkouden ben en last heb van me keel of dat dit wel door de zwangerschap kan komen en meerdere hier last van hebben?
     
  2. Lamb

    Lamb Lid

    28 dec 2011
    74
    34
    18
    Ik had het bij mijn eerste kindje al voor de Nod en deze keer ook, kan er dus zeker bijhoren. :)
     
    Phoebe vindt dit leuk.
  3. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Dat kan maar het gaat ook mega rond
    Heb zelf griep
     
  4. Rnsk

    Rnsk Bekend lid

    7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Ik heb ook last van m'n keel en hoesten vooral. Maar ik zou niet weten of dat met de zwangerschap te maken heeft of dat het gewoon heerst!
     
  5. momim

    momim Niet meer actief

    Op het moment dat je zwanger bent is je weerstand iets lager, dus ben je iets vatbaarder, kan dus best dat je last hebt! Ook kun je door hormonen last van gezwollen slijmvlies hebben waardoor je snachts meer met je mond open ligt en dus makkelijker keelpijn hebt
     
    Leraje vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Kan hoor. Had het bij mijn zoontje voor nod.

    Maar: griep heerst altijd wel ergens ;)
     
  7. Moppie35

    Moppie35 Bekend lid

    6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Ik had (heb t ook). Keelpijn al op vakantie (met 30+ graden en geen zieken om me heen) en nu thuis snipverkouden. Was vorige zwsch ook zo bij mij, al voor NOD.
     
  8. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Bij mn dochter weet ik niet zeker meer maar de vorige had ik t indd ook dus vroeg me af of t er bij kon horen als symptoom ofzo? :p
     
  9. Paz

    Paz Niet meer actief

    Ik had het bij mijn dochter ook al voor de nod en dat duurde echt voor mn gevoel tot ik 12 weken was.
    Maarja nu ook strontverkouden en er zit nog niets in mn buik haha, las toevallig vanmorgen dat verkoudheid heel erg heerst op dit moment.
     
  10. MamavanNRAJ

    MamavanNRAJ Niet meer actief

    Ik ben een paar dagen geleden ook verkouden geweest en tot gisteren keelpijn. Nu weer aan t opknappen en sinds eergister positieve oplopende zwangerschapstesten. Geen idee op t erbij hoort maar heb t bij mn vorige zwangerschap ook gehad. De drie zwangerschappen daarvoor niet.
     
  11. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Je weerstand word ook lager door je hormonen. Waardoor je snel kwetsbaar ben voor de griep.

    Hier wel bij de 1e x achtergekomen dat ik zwanger was met een slijmvlies en keelontsteking. En nu ben ik weer zwanger en sinds een week weer erg last van verkoudheid en keelpijn. Ben er zowizo al erg gevoelig voor en nu al helemaal
     

Deel Deze Pagina