MIJN HOND NEGEERT ONZE KLEINE

Discussie in 'Verzorging' gestart door natascha25, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hallo allemaal

    Ik heb een vrag. Ik kan er verder weinig info over vinden dus ben benieuwd naar jullie ervaringen.

    Onze hond rottweiler vrouwtje van 7.5 jaar schenkt totaal geen aandacht aan onze kleine. Als ik met Michael op schoot zit roep ik haar erbij en dan gaat ze heel enthousiast mijn hand likken maar naar die kleine kijkt ze neit om. Is dit goed of niet?

    Even snel geschiedeins hond

    Heb haar vijf jaar. Heeft hiervoor gezworven is bij het asiel terecht gekomen heeft vier baasjes gehad en die hebbe haar uiteindelijk de deur uit gegooid en ik heb haar gevonden. Ze is heel aanhankelijk en ik ben haar enige baasje. Ik heb kwa haar situatie naar mijn idee niets veranderd.

    Ik hoop jullie weten hoe of wat.

    Alvast bedankt

    groetjes natas
     
  2. sabina4

    sabina4 Lid

    7 nov 2006
    45
    0
    0
    Maassluis
    Hoi Natascha

    Wij hebben een labrador en ze is 3 jaar. Wij hebben haar vanaf pup.

    In het begin moest zij ook niet zoveel hebben van onze zoon, maar dat is eigenlijk langzamerhand gegroeid. Milan is in het ziekenhuis geboren en toen wij thuis kwamen hebben we de hond er gelijk bij gelaten.

    Waar wij wel last van hadden is dat de hond heel overdreven enthoustiast naar andere is gaan doen en als de visite Milan aandacht wilden geven, dan moest zij zivh er ook altijd tussen wringen. En dat terwijl zij als eerste al aandacht heeft gehad. Na een aantal keer ben ik haar gaan corrigeren en moet zi nadat ze aandacht heeft gehad op haar kussen gaan zitten. Dat werk wel.

    Wat ik zelf wel zie, is als ik even weg ben og niet kijkt, dan geeft onze hond ook aandacht aan Milan. Ook als ik erbij ben.

    Ik denk dat jouw hond moet wennen aan de nieuwe situatie. Eerst had je alle aandacht voor de hond en nu moet de hond die aandacht delen. (Zo heb ik het met onze hond ervaren.) Eigenlijk zijn het net kinderen.

    groetjes Sabina
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou het gewoon zo laten, er komt vanzelf wel een moment dat je je kindje gaat besnuffelen.
    Ga in ieder geval niet naar haar toe met je beeb, maar laat haar bij jou komen.
    Toen ik thuis kwam met Steven hebben we de maxi cosi op de grond gezet, en heeft onze jack russel even gesnuffeld, en een likje gegeven.
    Hij deed net of steven er altijd al was.
    Nu Steven al meer rolt enzo, leg ik hem op een speelkleed op de grond, en liggen ze naast elkaar met de bal te spelen.
    Komt wel goed, maar laat ze nooit alleen. ;)
     

Deel Deze Pagina