Verse munt van de Turk

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Bella02, 18 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella02

    Bella02 Lid

    28 apr 2018
    36
    27
    18
    Vrouw
    Dag Allemaal!

    Mijn vraag is of verse munt van de Turk gewoon veilig is? Ik heb een lekker bosje gehaald en toen zei m’n vriend dat hij t eigenlijk niet zo vertrouwd omdat het vaak in die bakken ligt en deze bak stond bijvoorbeeld ook buiten de winkel..

    Hoe denken jullie hierover? Misschien ff goed afspoelen ofzo?

    Liefs izabella
     
  2. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik zou het wel even afspoelen, maar ik zou niet weten waarom je het niet zou kunnen gebruiken
     
  3. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Net zoals bij alles wat je vers/rauw eet, gewoon goed afspoelen. Ik zou niet weten wat er dan niet veilig aan zou zijn.
     
  4. Elsss

    Elsss Fanatiek lid

    26 jul 2013
    1.939
    3.125
    113
    Komkommers en tomaten liggen toch ook gewoon in een bak? En appels en vrijwel al het andere groente en fruit?
     
  5. mamaloe250

    mamaloe250 Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Munt zou ik sowieso wassen ivm insecten maar zou verder niet weten waarom je dat niet kan gebruiken.
     
  6. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Net als rauwe groente: goed wassen onder stromend water.
     
  7. Bella02

    Bella02 Lid

    28 apr 2018
    36
    27
    18
    Vrouw
    Ja klopt, bij de Turk bij mij in de buurt maar daar koop ik ook niet alles omdat heel veel toch niet helemaal goed is! Ik denk ook dat ze daar veel minder streng kijken op kwaliteit etc. Vaak ligt t fruit in bakken buiten de winkel en als t zonnetje de hele dag schijnt heeft dat natuurlijk effect op t fruit en de groente.

    Maargoed munt is natuurlijk helemaal anders maar goeie om het dan idd af te spoelen want dat deed ik normaal nooit hihi!

    Dan ga ik nou maar eens een kopje verse munt nemen hihi.
     

Deel Deze Pagina