Verstandskies AUWWW!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Tessatje, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessatje

    Tessatje Actief lid

    8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik heb heel erg last van mijn verstandskies en vroeg me af wie dit ook had tijdens de zwangerschap. Ik heb de tandarts nog niet gebeld maar weet wel dat het afgeraden is om het tijdens de zwangerschap weg te halen maar misschien dat iemand van jullie advies heeft. Het is niet dat het pijn doet door het groeien, hij is al helemaal gegroeid en het komt steeds tegen mijn onder tandvlees aan waar geen kies zit. Hierdoor heb ik moeite met eten. In ieder geval ik hoop wat van jullie te horen.

    Alvast bedankt.
     
  2. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Bij de apotheek verkopen ze spul waarmee je kunt spoelen. Niet in een fles maar in wit met paarse zakjes (wit met paars doosje met daarin zakjes). Ik haal dat ook altijd als ik last heb van mn verstandskies en het werkt best goed. Het haalt de bacteriën enzo weg. Ik vergeet alleen altijd hoe het heet.
     
  3. wolly

    wolly Niet meer actief

    Heel vervelend die pijn, maar volgens mij kan het geen kwaad hoor om je te laten helpen bij de tandarts, wel even vermelden dat je zwanger bent trouwens dan kunnen ze er rekening mee houden.

    Sterkte en hopelijk ben je snel verlost van de pijn.


    @Dreames: Volgens mij bedoel je bocasan (weet niet precies hoe je het schrijft)
     
  4. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik had dat ook, heb een fles waterstofperoxide gehaald en heb zon lange spuit gehad vd tandarts en daarmee moest ik onderme tandvlees spuiten en de bacterien weghalen. na een week wast weg!
     
  5. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik heb een verstandskies laten trekken tijdens mijn zwangerschap, met verdoving ook.
    Helemaal geen probleem
     
  6. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi!
    ik had hier ook een paar weken ontzettend last van.. mijn kies was boven half door en onder helemaal en ik beet constant mijn wang kapot.... had ook steeds veel bloed met poetsen enzo...

    Vorige week al mijn moed verzameld en naar de tandarts gegaan....bij de tandarts aangekomen zei hij dat er maar 1 ding op zat en dat was trekken "slik"... Ik vroeg nog of ik niet beter kon wachten maar hij zei dat het alleen maar erger zou worden en hij wilde niet dat ik straks net voor, tijdens of net na de bevalling er ernstig veel last van zou hebben..
    de verdoving was niet schadelijk voor de baby (in mijn trimester! weet niet hoe het bij jou zit, moet je echt ff navragen) en het trekken was zo gebeurd en heb bijna geen napijn gehad. Als ik dit van te voren had geweten was ik al een paar weken eerder gegaan ;)
     
  7. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    dat kan ik alledrie de trimesters geen kwaad hoor die verdoving
     

Deel Deze Pagina