Verstoorde cyclus door teunisbloemolie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Edith1987, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Afgelopen maand heb ik dagelijks teunisbloemolie (Kruidvat huismerk) geslikt, om de ongemakken rondom de menstruatie te verminderen (enorme rug'weeën' en opvliegend). Normaal heb ik een cyclus van 27-32 dagen. Nu zit ik al op dag 46 en nóg niet ongesteld! Mijn temperatuurstijging was ook pas op dag 39! Normaal rond dag 20. Ik denk al minstens een week dat het begint, dus de voortekenen en symptomen zijn er.

    Wat denken jullie, zou dit komen door de teunisbloemolie? Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

    PS: we hebben op dit moment geen acute kinderwens, maar zag in de historie dat in dit forum-onderdeel vaker iets is geplaatst over teunisbloemolie.
     
  2. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    T werkt bij iedereen anders. Bij mij werd het toen ook langer heb t ook nooit meer geslikt eigenlijk...
     
  3. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Ik heb de afgelopen cyclus ook teunisbloemolie geslikt, om mijn cyclus te verkorten (wel kinderwens). Want als ik internet mag geloven, zou het daarvoor ook goed werken.
    Nu heb ik een erg onregelmatige en soms lange cyclus. Maar de afgelopen cyclus met teunisbloemolie was 49 dagen. Voor mij geen teunisbloemolie weer.
     
  4. Lisa1987

    Lisa1987 Fanatiek lid

    11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Je hoort van best veel dames dat hun cyclus juist langer wordt. Het pakt echt heel anders uit bij iedereen.
     
  5. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Bedankt voor de reacties! Ik blijf geduldig afwachten...
     

Deel Deze Pagina