harde buiken met beetje bloedverlies

Discussie in 'Gezondheid' gestart door xxx1976, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxx1976

    xxx1976 Bekend lid

    14 aug 2006
    594
    0
    16
    Dag dames,

    Ik heb al een tijd last van harde buiken (niet pijnlijk, maar wel onprettig). De verloskundige zei tijdens de vorige controle (nu 2 weken geleden) dat het er allemaal bij hoorde, en dat ik gewoon rustiger aan moest doen.

    Het is sinds gisteren toegenomen (heviger en pijnlijker). Nu heb ik gisteren en vannacht zomaar een paar druppeltjes bloed verloren (alleen bij het plassen-vegen). Vandaag niets te bekennen en de baby voel ik zo nu en dan ook wel bewegen, dus dat is allemaal positief. Ik heb af en toe nog last van harde buiken samen met menstruatiepijn-achtig gevoel in mijn buik.

    Ik moet volgende week weer op controle. Kan het iets met blaasontsteking te maken hebben (harde buiken/ buikpijn/beetje bloedverlies?)
     
  2. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het kan zeker met een blaasontsteking te maken hebben, toch zou ik je vk even bellen voor de zekerheid..vooral ook omdat je menstruatie achtige krampen hebt.

    Beter zekere voor het onzekere nemen..
     
  3. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik zou ook de vk bellen.
    dan kan ze toch even het een en ander checken.

    succes joyce
     
  4. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Een paar druppels helder bloed kan een gesprongen adertje zijn, da's niet zo'n ramp. De harde buiken had ik toen ook. Rustiger aan doen en verder vallen ze ook nog wel eens onder oefenweeën.

    Een blaasontsteking is het makkelijkst te controleren.
    Potje halen bij de apotheek, ochtendurine bij de assistent van je huisarts afgeven. Deze hangt er een controlestokje in en met een paar minuten weet je het. Vaak niet eens een afspraak nodig.

    Ben je nu ongerust, bel dan de verloskundige.
    Het is niet goed om met een rotgevoel rond te lopen. Je hebt alle rust nodig, zeker binnenkort niet als je door andere klachten ook al bijna niet kunt slapen...

    Sterkte meis.
     

Deel Deze Pagina