Verzekering keert niet uit

Discussie in 'De lounge' gestart door OliveTree, 23 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OliveTree

    OliveTree Actief lid

    29 apr 2016
    317
    33
    28
    Ik word helemaal gek van Voogd en Voogd!!!!!
    Op 12 mei hebben we een aanrijding gehad op de snelweg, tegenpartij is schuldig want hij zag ons niet in zijn dode hoek en kwam op onze baan.

    Wij hebben, en dit zeg ik met hartpijn, geen rechtsbijstandsverzekering (we hebben dit altijd gehad, maar vergeten aan te geven bij nieuwe verzekering).
    Anyways, we hebben zo een 10 keer contact opgenomen met Voogd en voogd, waar de tegenpartij is verzekerd.
    Eerste paar keer was het: we hebben nog geen formulier ontvangen van de verzekerde.
    Daarna was het 'verzekerde heeft andere lezing'.
    Daarna was het 'we hebben verzekerde om aanvullende info gevraagd en daar wachten we op'.
    Een van de laatste telefoontjes was 'oh ja we hebben alles nu binnen en deze week wordt t dossier weer opgepakt'.
    Ik heb ze laten beloven het écht die week af te handelen. Krijgen we die vrijdag een mail met de vraag of we het bankrekeningnummer kunnen opsturen waar eventuele uitbetalingen op gestort kunnen worden. Deze info hadden ze al maar goed, we hadden hoop.
    Na 2 weken nog steeds niks. Heb afgelopen week weer gebeld, wanneer komt er nou vaart!! Meneer beloofde me dat we vrijdag weer 'reactie' zouden krijgen. En je raadt het al. Weeeeer geen reactie.

    Onze auto is nog steeds niet gereapeerd. Het gaat om een vrij groot bedrag. Ik houd mn hart vast na het lezen van alle recensies.
    We hebben het geld niet om het zelf maar te betalen.

    Iemand tips?? Onze eigen verzekering doet niks omdat we er niet voor verzekerd zijn. Ik heb nu wel een rechtsbijstandsverzekering aangevraagd uiteraard, maar dat is voor als ik weer zoiets mee maak, heb mn lesje wel geleerd.
    Een klacht indienen bij voogd en voogd zal denk ik niet werken want het zijn allemaal ******* daar!
    Ze houden het geld waar wij recht op hebben in hun eigen potje.
    Schijtziek word k hier nu van. Wat kan ik doen, behalve keer op keer bellen?
     
  2. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Je moet een expertise inschakelen en een ingebrekestelling sturen.
     
  3. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Kun je het niet gewoon op de tegenpartij verhalen?
    En laat die dan vervolgens hun verzekering maar aansporen tot betalen.
     
  4. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    In je vorige topic heb ik al aangegeven dat ik dacht dat jullie schade niet betaald zou worden. Hier gaf je nl aan dat jouw man het schadeformulier ondertekend heeft waar ook de opmerking in stond dat hij rechts inhaalde. Je zei dat hij dit niet deed, maar hij heeft hiervoor wel getekend. Ik vrees dus echt dat de verzekering jullie schade echt niet gaat betalen. Een rechtsbijstand verzekering had hierin ook niks kunnen betekenen.
     
  5. OliveTree

    OliveTree Actief lid

    29 apr 2016
    317
    33
    28
    Hier hebben we het over gehad met de verzekering. Hij zei dat alles gewoon goed was en dat uitbetaling zou volgen. Uitbetaling gebeurt gewoon niet.
     
  6. OliveTree

    OliveTree Actief lid

    29 apr 2016
    317
    33
    28
    Dat ga ik proberen ja! Want het was een vrachtwagenchauffeur die de schade onder werktijd maakte. Ik stuur het bedrijf een aangetekende brief dan. Morgen wel voor de laatste keer bellen.
     
  7. OliveTree

    OliveTree Actief lid

    29 apr 2016
    317
    33
    28
    Expertise is een week na de schade al uitgevoerd. Verzekering heeft alles al rond, maar tot uitbetaling willen ze niet komen. En maar tijd rekken
     
  8. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.490
    5.572
    113
    Vrouw
    Gewoon blijven bellen...

    Om de dag, om de 2 dagen, net zo lang tot ze schijtziek van je worden :D
     
  9. OliveTree

    OliveTree Actief lid

    29 apr 2016
    317
    33
    28
    Ik ga morgen om 8 u om 15 u en om 17 u bellen indd
     
  10. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.549
    319
    83
    Je geeft aan dat je auto forse schade heeft en dat je wacht op uitbetaling en je auto nog niet is gemaakt. Ik heb zelf een maand terug ook een aanrijding gehad. En ik zou de dag waarde krijgen. En dat bedrag zouden ze uitkeren. Ik was behoorlijk boos omdat ik een zeer nette auto heb en de auto niet kon laten maken voor dat bedrag. Na veel gebel en gezeur gaan ze nu akkoord met het maken van mijn auto en dat wordt nu volledig vergoed. Het heeft niks met je uitbetaling te maken maar houd hier wel rekening mee. Als je het uit hebt laten betalen is het voor de verzekering klaar.
     
    OliveTree vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina