Vet onder knieën / dikke knieën

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannanas

    jannanas Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.794
    1.653
    113
    Herkenbaar, heb ik ook. Mijn benen lopen recht zeg maar, i.p.v. dat de knieën en enkels veel dunner zijn. Had ook al wel eens gelezen dat ze dit kunnen wegzuigen maar durf nog niet echt.
     
  2. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ja, dat heb ik dus ook. En liposculptuur is ook best nog prijzig. Zoveel geld heb ik niet even paraat.

    Ik heb overigens ook nog een beetje van die zadeltassen, maar mijn ervaring is dat ik dat meestal wel wegkrijg met gezonder eten en meer bewegen. Nu ben ik natuurlijk 2 maanden geleden pas bevallen, dus ik heb hoop dat ik dat er in de aankomende maanden wel afkrijg.

    Ik heb een vriendin met jaloersmakend mooie benen. Die heeft mooie bovenbenen (heb ik ook niet, maar da’s ook wel een beetje eigen schuld, ik houd niet zo van sporten (= understatement van het jaar) ), slanke knieën, mooi gevormde kuiten en slanke enkels.

    Mijn bovenbenen lopen gewoon over in mijn knieën, die overlopen in kuiten en eindigen in kenkels :cool:.
     
  3. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Haha, rotsknieeën. In Friesland zeggen we: enge knibbels (enge knieeën).

    Maar goed, ik zie verder ook niet iets heel afwijkends. Ik weet niet of het zo is, maar in mijn beleving heb je, als je last hebt van lipoedeem, niet alleen maar plaatselijk verdikkingen rond je knieeën, maar ook op andere plekken.
     
    Veerlev vindt dit leuk.
  4. tantetil

    tantetil Bekend lid

    1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier hetzelfde....net olifantenpoten. Ik ben ook echt stikjaloers op vrouwen die gewoon een jurkje aankunnen.
     

Deel Deze Pagina