Zou het dan eindelijk een keer gebeuren?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door margot, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margot

    margot Lid

    30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi

    Ik ben een jaar geleden gestopt met nuvaring met de hoop om zwanger te raken. Nu een jaar later, met paar keer overtijd, nog steeds niets.
    Om me heen zijn veel zwangeren want dat krijg je met deze leeftijd (32).

    Ik gun het ze van harte, oprecht, maar soms is het wel moeilijk.

    Deze week zou ik ongi moeten worden, gemiddelde cyclus laatste 6 maanden is 26,5 dagen.

    Vorige week mega chagi, wisselende stemmingen, mensen zeggen dat ik er moe uitzie. Ik ben ook erg moe. Kan ook zo in slaap vallen, af en toe steekjes in borst . heel veel plassen, af en toe maagzuur enz

    Ik probeer mezelf voor te houden je wordt gewoon ongi om teleurstelling te voorkomen. Maar zou het nu dan toch lukken. Als ik deze week niet ongi wordt dan ga ik testen...
    Meestal als ik ga denken nu ben ik het wordt ik dezelfde dag ongi. Dus dan zal ik vandaag wel ongi worden....

    sterkte aan iedereen...

    Margot
     
  2. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik zit nog maar in ronde 4... maar heb hetzelfde als jou qua klachten.. Maar jah nu net ook een felle steek, dat betekent meestal dat het die dag komt..
    Dus wacht tot morgen... ( hopelijk )
     
  3. Stillewens

    Stillewens Actief lid

    28 mei 2008
    375
    0
    0
    Sterkte met wachten.... hopelijk is het deze ronde raak voor jullie. Succes met testen straks.
     
  4. margot

    margot Lid

    30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi

    Nog steeds geen tekenen van ongi. Voel af en toe steekjes in borst wat ik anders niet heb, daarnaast krampen lijkend op menstruatieklachten, maar geen bloed te bekennen. Af en toe vlaag van misselijkheid en moe...
    En ik heb het warm, terwijl het toch niet echt warm is.

    Spannend, zou het dan toch een keer raak zijn?
    Margot
     
  5. Racegirl

    Racegirl Niet meer actief

    Misschien een testje doen, die klachten zouden een teken van een zwangerschap kunnen zijn...
    Spannend, hopelijk is het raak, succes ermee!
     
  6. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou ook gaan testen hoor als ik jou was. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
     
  7. margot

    margot Lid

    30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi

    Ik ben nu 2 dagen over tijd als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus. Ik wacht toch nog even met testen. voor hetzelfde geld heb ik nu een langere cyclus. Je zal altijd zien als je denkt dat...dat het toch niet zo is...

    Sterkte en succes iedereen
     

Deel Deze Pagina