Vliegen met 5 weken zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lalalola, 21 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Hoi weet iemand of je veilig kan vliegen met 5 weken zwangerschap? Maak me alleen een beetje zorgen over de straling.. Maar denk dat ik toch ga, wil alleen even geruststellende berichten horen denk ik haha :roflmao: tenzij het echt heel gevaarlijk is
     
  2. OZ2014

    OZ2014 Fanatiek lid

    25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Geen gevaar je kan rustig vliegen.
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  3. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    Ja hoor geen probleem!
     
  4. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Mijn kleine heeft een ontzettend lange vlucht overleefd met 6 weken zwangerschap :thumup:.

    Heb vooraf ook veel uitgezocht. De straling is pas een probleem wanneer je heel veel vluchten gaat maken, zoals een stewardess of pilote.
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  5. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik heb ook gevlogen met zes weken zwangerschap. Ik wist nog niet dat ik zwanger was, maar anders had ik het ook gedaan. Kan echt prima.
    (die extra ledematen halen ze gewoon weg na de geboorte, geen probleem ;))
     
    Beertje8, Iertje81, Littlegirl1989 en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Je kan prima vliegen als je zwanger bent! Ik heb wat afgevlogen tijdens m’n zwangerschappen.
     
  7. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Haha bedankt voor jullie reacties. Maakte me toch een beetje zorgen maar fijn om te lezen dat dat niet hoeft :D
     
  8. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Vergeet ik bijna het belangrijkste.. van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker genieten, vliegen en vakantie vieren :D!
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  9. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.411
    4.732
    113
    Kan prima! Hier vaak gevlogen tijdens de zwangerschappen.
     
  10. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Kan perfect, metaaldetectors zijn ook geen probleem trouwens :) enkel die met röntgenstralen vermijden maar dan staat er een bordje bij dat zwangere vrouwen daar niet door hoeven, veel plezier & gefeliciteerd!
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  11. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Geen probleem hoor :) hier met 5 weken naar Thailand gevlogen, en tot aan vandaag veel binnenlandse vluchten gevlogen, vandaag vliegen we weer ruim 16 uur naar huis met 8 weken :)
    Heb alleen wat meer krampjes door de luchtdruk :)
    Maar laat het je niet tegen houden het kan prima
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  12. KakieLakie

    KakieLakie Bekend lid

    18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik ben stewardess! Ik mag eigenlijk niet meer vliegen, maar ik doe het ook gewoon. Geen enkel probleem. Wij mogen niet meer vliegen als we zwanger zijn omdat ze niet kunnen garanderen dat wij direct kunnen zitten met turbulentie, maar straling is zo minimaal.
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  13. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik ben 2 weken terug naar Turkije geweest en ging allemaal prima. Ook de controle poorten op het vliegveld is niets mis mee.
    Houd alleen wel in de gaten dat je niet de hele vlucht (weet niet hoelang je gaat vliegen) blijft zitten i.v.m. de kans op trombose. Bij zwangerschappen is die kans wel iets groter dus even lekker de benen strekken in de lucht!
     

Deel Deze Pagina