vliezen gebroken niet meer van bed

Discussie in 'De bevalling' gestart door Suzie01, 23 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Dames alles gaat een beetje snel in eens.

    Van het weekend zijn de vliezen gebroken maar nog geen ontsluiting ja 2 cm. Nu lig ik in een ziekenhuis bed met een katheter om de ontstekingswaarde van de urine te onderzoeken.
    We liggen met zijn 2 en op 1 kamer en opzicht kunnen we het goed met elkaar vinden. Het wassen op bed is wel prut en ik pruttel als een lek riool wil, durf kan maar niet om die po vragen, hoe gaan jullie ermee om? tips zijn welkom
     
    Meysje vindt dit leuk.
  2. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Wat een pech zeg! Hoe ver ben je nu?

    Als eerste tip zou ik zeggen: stap over je schaamte heen. Echt, je hebt alleen jezelf er maar mee...
     
  3. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Morgen 39 weken, ik zit dus veilig.
    Er was vanmiddag geen uitweg meer, moest wel op die knop drukken om de verpleegster om die po te vragen, oh wat een ellende , heb me lang gereden zo rot gevoeld.
     
  4. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Waarom leiden ze je dan niet verder in?? 39 weken is toch een fantastische termijn zou je zeggen?
     
  5. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Waarom lig je dan verplicht in bed? Ik ken je situatie verder niet, maar 39 weken en gebroken vliezen klinkt mij als heel normaal in de oren.

    Wat betreft de schaamte voorbij qua poeptoestanden: oh boy. Been there, done that.
    Ik ben zaterdagochtend bevallen, had al sinds 4 uur 's nachts last van mijn darmen.
    En dan moet je gaan persen, wetende dat er vanalles uit gaat komen. :|
    En dat gebeurde dus ook. En ik voelde me zó ellendig. Maar echt, niemand die er raar van opkeek ofzo. De vk zei ook: "meid, je wilt niet weten hoe vaak het zo gaat. Het enige minpunt voor jou is dat je het bewust merkt. 9 van de 10 keer merkt de vrouw het niet en zeggen we het ook niet."
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wat apart dat ze je met 39 weken niet inleiden aangezien je gebroken vliezen hebt.
    Is daar een reden voor?
     
  7. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Dames even een samenvatting.
    Inmiddels is de po gevraagd en is het "eindelijk"gelukt.
    ik had geen complicaties, ben op van alles getest en ze wachten op de natuurlijke weg.
    Gaat het vanavond nog niet verder gaan ze me inleiden,
    katheter en infuus en zusters aan bed, die wilde niet dat ik ging lopen naar het toilet, ik vraag weinig dus weet ook niet waarom. Was ff schrikken vh weekend namelijk
     
  8. amy2015

    amy2015 Bekend lid

    23 feb 2015
    528
    234
    43
    Is de baby al goed ingedaald? Ik kreeg bedrust omdat baby nog niet ingedaald was en ze bang waren dat de navelstreng er eerder uit zou komen dan de baby. Dus zou dit nu toch wel even navragen waarom dit was. Heel veel succes en die po vreselijk heb mijn kans toen waar gezien toen kamergenoot naar een onderzoek ging. Ze wenste mij nog sterkte en we waren allebei opgelucht toen ze terug was. Zij van de echo en ik van de po:p
     
  9. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    En ze kunnen je niet met po even naar een andere kamer rijden? Dat deden ze bij mij wel, want ik ga echt niet lekker op zo’n po met de hele familie van m’n kamergenoot naast me achter een dun gordijntje ;)
     
  10. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    We hebben een rumoerige nacht achter de rug, heb nog nooit zoveel dames maar ook een heer met een witte jas aan mijn bed gehad. Ben om half 7 aan dit bericht begonnen en het is nog niet af.
    Baby is ingedaald en ligt perfect mijn bloeddruk is goed, via de katheter urine onderzoek gehad dat was ook goed. Lig er nu vanaf zondag en ze verwachte dat het allemaal vanzelf goed gaat, klopt ook de weeën zijn er ontsluiting is 7cm.
    Niet uit bed komt door een infuus met vocht en zout, beetje te kort aan. Een katheter zak, niet zo mobiel daardoor.
    Lig met een dame op de kamer die in de 36 ste week een spoed bevalling had haar dochter ligt in de couveuse en zelf heeft ze een bloedzak en ook een infuus.

    Amy jij ook voor je bevalling soms?
    Korte samenvatting we liggen met zijn 2 en op de kamer en bekende bij haar dat ik echt nr 2 lag tegen te houden en dat ik chocolade en koffie wilde haha. Ze begon alleen te lachen en zei ik doe mee, ik ben na de bevalling ook nog niet geweest. Zuster gevraagd kan je een liter koffie brengen en wil je beneden chocolade kopen ze kon de humor en van inzien en kwam beide brengen. Ziekenhuis buurvrouw had gekolfd en ging naar de couveuse heb me kans gepakt en op die bel gedrukt vraag me niet hoelang ik gezeten/hangen heb op dat ding zou het niet weten maar het lukte.
    In de avond het was stil mannen weg even weinig verpleegsters aan het bed begon ook bij de buurvrouw nr2 op te spelen chocolade en koffie schijnt goed te zijn en die had het geluk wel naar het toilet te mogen op de kamer.
    Voorlopig is dit even mij laatste berichtje, bedankt voor het meeleven allemaal
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  11. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Je hebt 7 cm ontsluiting? Dus je bent gewoon aan het bevallen! Ik snap niet helemaal waarom er zo'n heel medisch spektakel van wordt gemaakt en je dus niet van bed af mag etc.

    Veel succes en ik denk dat je vandaag wel je kindje in je armen hebt?
     
    kleinepien vindt dit leuk.
  12. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    weet het zelf ook niet helemaal zou komen omdat ik zo niet mobiel ben nu??? Ach en het ergste heb ik maar niet opgeschreven hier.
    Nu helemaal niet meer van bed katheter is eruit, hoop dat het nu snel gaat ja
     
  13. amy2015

    amy2015 Bekend lid

    23 feb 2015
    528
    234
    43
    Ja ik ook vanwege de bevalling. Hele voorgeschiedenis maar het resultaat ligt nu paar weken te vroeg maar op mijn borst. Stoelgang blijft iets waar ik moeite mee heb. Het meest gênante vond ik de klysma krijgen. Gelukkig moest ik al snel naar een 1 persoonskamer ivm infectie gevaar. Sterkte met de laatste loodjes
     
  14. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Onze zoon is geboren en heet mitch is 6318 gram en 49 cm

    Meer info volgt nog
     
    heidiane, 26mei en Pink06 vinden dit leuk.
  15. Pink06

    Pink06 Fanatiek lid

    21 nov 2016
    1.307
    692
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid! Fijn dat hij er is, super leuke naam!
     
  16. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Proficiat met de geboorte van jullie zoon. Is hij echt ruim 12 pond?! Wow!
     
  17. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    nee sorry 3 kg 318 gram oh oh wat erg:cry::cry::cry::cry:
     
    heidiane, lorreke en DN2017 vinden dit leuk.
  18. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    sorry dames 3318 ben zo in de bonen
     
    lorreke vindt dit leuk.
  19. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.431
    2.867
    113
    Ik schrok al :roflmao:
    Gefeliciteerd!
     
  20. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Haha gelukkig! Beter formaat voor mama ook ;)
     

Deel Deze Pagina