Vlotte bevalling / langdurige bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door annick1984, 4 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Hier met de eerste in 1 uur van 3 naar 10cm. Daarna 20min geperst, kleine zat snel onderin maar liep vast op mijn strakke bekkenbodem.

    Ik heb zelf op de verloskamers gewerkt; ben eens bij een bevalling geweest van een vrouw die bij de 1e zonder weeen bevallen was, en zij was naar de verloskamers gekomen omdat ze een "vol gevoel" had onder (geen weeen).
    Toen ik keek puilden de vliezen incl vocht helemaal naar buiten als een ballon, na het breken van de vliezen spoelde de baby er letterlijk mee uit. Bizar
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.800
    14.143
    113
    #42 Vero0504, 31 jan 2018
    Laatst bewerkt: 31 jan 2018
    2 uur helse weeën
    2 uur weeën (stoned)
    1 uur persweeën (nog steeds stoned)
    6 min. nageboorte (met behulp van injectie)

    Naweeën niet echt gehad, ja wat gerommel alsof ongesteld maar dat was t. Gaf de eerste dagen wel bv overigens.

    Schoonzusje kwam zag en beviel, maar die had t inderdaad dubbel en dwars met die naweeën. Dus snel of niet, je portie komt toch wel heb ik t idee.

    Edit: ik liep met ontsluiting nog vrolijk heen en weer over de trappen van t ziekenhuis. Boel rommelde al wel sinds 07:00 maar niks bijzonders. Totdat ze mn water gingen breken was iedereen vol ongeloof dat er een bevalling aan kwam. Eenmaal water gebroken barstte de hel los qua weeën. (vermoedelijk ook interne beschadigingen door de vk + extreme vermoeidheid + schoppende driftkikker die dr jacuzzi miste)
     
  3. Reza2306

    Reza2306 Actief lid

    14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Ook ik kan hier nu over mee praten. Mijn zoon is ook geboren met 1 perswee. Hij werd letterlijk gelanceerd en dat zie je nu ook aan hem. bloeduitstorting in zn oogje en allemaal kleine puntbloedinkjes op zn hoofdje. Die naweeën zijn echt een hel geweest en voelden echt als een wee die niet over ging.
    Dit herkende ik niet van mijn eerste toen was het meer menstruatiepijn en zij is geboren met 30 min. persen.
     
  4. annick1984

    annick1984 Bekend lid

    18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Dat is/was het ook. Daarom hoeft het voor mij niet nog een keer.
     
  5. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Het kan echt
    Onze dochter is van het weekend geboren in 1 perswee.
    Vanaf het moment dat de vliezen braken tot ik haar op mijn buik had was 5 minuten.
    Verloskundig was nog hasr handschoenen aan het aantrekken dat haar hoofdje geboren werd.

    De andere kinderen zijn ook in een paar persweeen geboren.
     

Deel Deze Pagina