vnaf waneer eerste symtomen zwangerschap ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjaan, 11 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Zal voor je duimen sjaan.

    groetjes, tamara
     
  2. sjaan

    sjaan Lid

    9 aug 2005
    64
    1
    0
    promotie medewerkster
    bij mij zijn mijn borsten juist pijblijk als ik er aan zit vooral mijn tepels
    ik heb heeeel af en toe een soort ongi gevoel heeel licht
    maar vooral rommelige darmen en af en toe wat gele afscheiding
    is dat trouwens ook een teken wie weet dat ?

    enne ja we zullen idd af moeten wachten
    moeilijk he :(: :(:

    :rolleyes: :rolleyes: :cry:
     
  3. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Goedemorgen,

    Ik zat me suf te zoeken naar dit sympthoon gevoelige tepels" ik heb er namelijk ook last van. Stijve pijnlijke tepels. Die je krijgt als je geen bh draagt en het shirt lekker schuurt. (beetje cru omschrenen) :) . Maar nu heb ik er dagelijks last van. Dus het zou wel eens positief kunnen zijn??? Ik ben sinds 22 oktober gestopt. og geen normale cyclus gehad. Dus wanneer kan ik dan testen .... spannend succes allemaal x
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik had het dus ook toen ik in afwachtig was van mijn eerste natuurlijke ongi.. Je lichaam is in de war nu, want het krijgt geen hormonen om het een en ander te regelen.

    Hou je er ook rekening mee dat je ongi wel eens heel lang op zich kan laten wachten?

    succes!
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hoi hoi

    ja ik weet het wel ... maar ik hou me soms graag van den domme ha ha!!! Ik zie het allemaal wel. We wachten af. Kan ik nu eigenlijk wel gaan testen volgens mijn oude patroon dan??? Of geeft dit geen enkele zekerheid??? En bij de dokter zien ze het daar wel gelijk dan??? Pfff wordt er gek van. Hb nooit echt behoefte gehad aan zwanger worden maar ik snap nu waar het allemaal over gaat .... spannend is het zeker ...
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zou in ieder geval die 28 dagen wachten.. misschien ben jij er wel 1 die direct 28 dagen krijgt. Het probleem is dat je het niet weet voordat je je eerste natuurlijke ongi hebt gehad.. dokters raden aan ook 2 menstruaties te wachten voor je gaat proberen.

    Hoe bedoel je zien ze het bij de dokter wel gelijk? De dokter kan testen met urine of met bloed, maar dat laatste doen ze niet snel na het stoppen van de pil. het kan namelijk tot 6 maanden duren voor je je eerste ongi krijgt.
     
  7. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Nee het was meer een vraag of ze het bij de dokter kunnen zien :) . Ja ik weet het we hebben ok vol goede moed condooms ingeslagen. Maar we zijn zo enthousiast dat we het nagelaten hebben. Erg slordig :oops: . Maarja we zien het wel. Ik denk zelf dat ik niet een twee drie zwanger zal zijn. Want dat denk je al snel. Zoiets gebeurd alleen maar als je er niet op zit te wachten. Maar je bent te bewust van je lichaam en wat je allemaal leest hi hi. We zien het wel. Trouwens nog wel een vraagje ... want volgens mij weeet je er veel van ;) . Toen ik de pil slikte mic 30 en ik vergat m een keer dan werd ik gelijk ongesteld. In de tweede week vind ik ook raar want nu ik gestopt ben heb ik er geen last van ... weet jij hoe dit kan komen??? xxx
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Hihihihi nou ja ik weet er niet zo veel van.. ik zoek dingen gewoon op als ik wat wil weten en sla dan de info op, kan ik het weer delen met jullie hihihi

    Ik snap ook niet goed hoe dat werkt.. ik had zelf nooit bloeding als ik maar 1 pil vergat, misschien is dat per pil anders?
    Je hebt wel een bloeding gehad toch na het einde van je strip?
     
  9. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    ja dat wel ... maarja dan lees je weer ongesteld zijn en zwanger ... ha ha ik zei al eerder ik maak mezelf helemaal gek, maar geniet er enorm van :) . Pffff ik denk je van te voren nog meer puft dan tijdens de hele bevalling ha ha!!!
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahahah ja nu nog wel maar als dit zo een paar rondes door gaat word je minder blij denk ik.. dan is het terleurstelling na teleurstelling..
     
  11. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    ja misschien wel ... maarja het zit er nu eenmaal in. Ik hoop het niet maar misschien kom je me op een dag tegen op het forum met een en al telleurstelling en dan zal ik je gelijk moeten geven :) .
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik was misselijk en superrrrrrrrrrrrrrrrrrr sjaggie
    niemand kon iets goed doen bij me :(
    en gevoelige borsten
    ook groeide me buik snel kon na een paar weken me broeken al amper dicht doen :)

    gr debbie
     
  13. meisie

    meisie Lid

    10 sep 2005
    15
    0
    0
    ik hoor hele vaak dat zwangerschapsverschiinselen veel lijken op de verschijnselen als je ongi moet worden..is zo he..?
    zoals snel op je teentjes getraps..jankerig..chaggie..etc..?
    of heb ik het nu verkeerd.>?
     
  14. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Hoi Meisie,
    Na alle berichten gelezen over de eerste symptomen gelezen te hebben was mijn gedachte dezelfde als die van jou! Ik herken het heel erg! Veel van de symptomen heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Heel frustrerend. Ik heb morgen mijn NOD.... dus heel spannend. :rolleyes:

    groetjes,
    Cleo
     
  15. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6 allemaal....weet wat jullie doormaken (wel pas sinds 1 ronde....) Wachten is ellendig!
     
  16. meisie

    meisie Lid

    10 sep 2005
    15
    0
    0
    nou,ik ben zonet ongesteld geworden..jammer..want was wel 3 dagen te laat...
    maar even wat anders..een vriendin van me..heeft pas gelden een kindje gekregen...zij was de eerste 4 maandne van de zwangerschap gewoon ongesteld geweest...ik hoor dat wel vaker...
    heeft iemand van jullie dat ook gehad..?
     
  17. pink or blue

    24 okt 2005
    24
    0
    0
    Grafisch Vormgever
    Ik voel m evanaf de bevruchting al zwanger...
    en vind het soms nie echt leuk.
    Misselijk, moe, zere borsten, pas bijna geen broeken meer en ben pas 8 weken zwanger.
     
  18. ik ben vanmorgen misselijk opgestaan en nu is t weg.
    Maar dat zou wel heel vlug zijn denk ik.
    pff de periode achter de klusdagen is de ergste!!
     
  19. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    gevoelige tepels etc heb ik altidj meteen na mijn eisprong, de hormonen zorgen hiervoor.
    Het is zo dubbel allemaal het kunnen de hormenen zijn die bij je eisprong vrij komen die er voor zorgen, maar de hormomen die in je lichaam zitten als je zwanger wordt kunnen ook dezelfde symptomen geven.

    Ik heb er altidj last van en baal dan ook gigantisch. Je lichaam kan je goed voor de gek houden heb ik al gemerkt.
     
  20. ik heb nu ook gevoelige borsten maar die heb ik wel meer.
    Heb zware benen mijn haren blijven vettig na het douchen en heb een droge mond.
    We zien wel pff dat wachten he :confused:
     

Deel Deze Pagina