Zwanger en alleen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PetraK, 22 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hm ja de titel zegt het al.
    Nog voor ik wist dat ik zwanger was, was mijn relatie al over.....

    Vandaar ik ook moeite had met het idee dat ik zwanger ben.
    Nu ben ik gelukkig om het feit dat ik zwanger ben. En hoop dan ook over een aantal maanden een mooi lief babietje te krijgen.

    Zijn er meer vrouwen alleen met hun zwangerschap?

    En hoe gaan jullie er mee om?
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb hier geen ervaring mee.

    Maar ik moet zeggen dat ik bewondering heb voor het feit dat je de kleine alleen opvoed.
    Word de vader er bij betrokken of hebben jullie besloten van niet.

    Wel wens ik je veel sterkte en ik hoop dat je er niet helemaal alleen voor staat.

    liefs
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Jolanda

    Voor zoals het er nu voor staat zal ik de vader er niet bij betrekken. Hij heeft me wat streken geleverd waar ik het heel moeilijk mee heb.

    Ik voel me gewoon een beetje radeloos.

    Nu zeg ik .... Had nou maar niets met een man zonder verblijfspapieren begonnen...... Maar dat is achteraf gel*l natuurlijk.

    Kindje komt wel groot..... Maar het zal moeilijk zijn
     
  4. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    sorry kan je niet helpen

    succes veder en je kindje komt heus wel groot
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dat het moeilijk word kan ik goed begrijpen.
    Ik hoop ook voor je dat je goed geholpen kan worden door familie en vrienden , want dat is alleen maar fijn.