Zwanger en alleen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PetraK, 22 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hm ja de titel zegt het al.
    Nog voor ik wist dat ik zwanger was, was mijn relatie al over.....

    Vandaar ik ook moeite had met het idee dat ik zwanger ben.
    Nu ben ik gelukkig om het feit dat ik zwanger ben. En hoop dan ook over een aantal maanden een mooi lief babietje te krijgen.

    Zijn er meer vrouwen alleen met hun zwangerschap?

    En hoe gaan jullie er mee om?
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb hier geen ervaring mee.

    Maar ik moet zeggen dat ik bewondering heb voor het feit dat je de kleine alleen opvoed.
    Word de vader er bij betrokken of hebben jullie besloten van niet.

    Wel wens ik je veel sterkte en ik hoop dat je er niet helemaal alleen voor staat.

    liefs
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Jolanda

    Voor zoals het er nu voor staat zal ik de vader er niet bij betrekken. Hij heeft me wat streken geleverd waar ik het heel moeilijk mee heb.

    Ik voel me gewoon een beetje radeloos.

    Nu zeg ik .... Had nou maar niets met een man zonder verblijfspapieren begonnen...... Maar dat is achteraf gel*l natuurlijk.

    Kindje komt wel groot..... Maar het zal moeilijk zijn
     
  4. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    sorry kan je niet helpen

    succes veder en je kindje komt heus wel groot
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dat het moeilijk word kan ik goed begrijpen.
    Ik hoop ook voor je dat je goed geholpen kan worden door familie en vrienden , want dat is alleen maar fijn.
    Je hebt toch nog twee kleintjes thuis? Dan word het wel druk( en gezellig lijkt mij)

    Ja ik kan me ook voorstellen dat wanneer die ex van je je een paar nare streken geleverd heeft, dat je besluit om het niet te vertellen.

    Ik hoop voor je dat het allemaal wel los loopt de komende tijd!!

    groetjes
     
  6. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hij weet het wel hoor.

    Maar heb vande week gezegt dat de vrucht heeft losgelaten.... (gemeen van me dat weet ik ...... )

    Ik heb mijn vriendin al aan der staart getrokken dat zij tegen die tijd met me mee gaat naar het zieken huis.

    En met mijn kids (9 en 10 jaar) niet echt klein meer, zal het ook wel goed gaan denk ik.
    Alleen wacht ik nog wel even met het vertellen tegen ze tot ik door de 12 weken heen ben.... Moet dan ook mijn exman in gaan lichten natuurlijk.......


    Pfffff Mijn leventje was klaar... Ik zou weer lekker opzoek gaan naar werk enzo.... En dan dit.. Tis een domper, maar ik kom er wel doorheen...

    Maar ervaringen zijn welkom... en tips en * vriendschap* natuurlijk ook.....
     
  7. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ook ik kan je niet helpen....
    Succes verder enne.... vriendschap is hier volop aanwezig ;)
     
  8. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hoop dat je desondanks toch ook een beetje aan het genieten bent van je (nog) prille zwangerschap! :D

    Groetes van Carry
     
  9. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Tjeempie zal allemaal niet meevallen, maar hier op het forum kan je lekker je hart luchten en van je af L*llen!!!!

    Meid kop op!
     
  10. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Jee meid, je zit idd in een lastige situatie. Ik kan me wel voorstellen dat je het liever je ex man nog niet verteld.
    Ik heb geen ervaring met zo'n situatie, maar je kan hier altijd spuien!!
    Veel sterkte en hopelijk kan je nog wel genieten van je zwangerschap.
     
  11. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Jeeh, wat erg zeg dat je dit moet overkomen. Ik hoop dat je toch kan genieten van de zwangerschap en dat alles voor jou in de toekomst beter zal worden. En je kunt hier alles kwijt op dit forum hor, dus als je wilt spuien of wat dan ook lekker doen. Veel sterkte, liefs
     
  12. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi lieve dames.

    Deze reacties doen me goed!
    Echt waar.

    Zit momenteel lekker te genieten van mijn borsten :p
    Bah ze zijn zo gevoelig als het maar kan. Tis net als of ik al stuwing heb ..... Kindje is er nog lang niet .....

    Mochten er dames zijn die me aan msn willen toevoegen dan mag dat.
    petra@vogelplanet.nl


    Liefs
     
  13. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Jeetje, moeilijk hoor alllemaal!
    Ja, en nu kan je wel zeggen wat je allemaal niet had moeten doen, maar liefde laat zich nu eenmaal niet sturen, en houdt zich al helemaal niet aan vergunningen ;) !
    wat de andere dames al zeggen, hier ben je altijd welkom als je je ei kwijt wilt, en is altijd wel iemand on line..
    Succes ermee!
     
  14. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik trek mijn eigen topic even terug naar boven ...

    Gister kreeg ik de mededeling van de vader van deze baby, dat hij zeer binnekort terug gaat naar zijn eigenland.

    Fijn, het liep al helemaal niet meer goed tussen ons. Het enigste wat hij nog wilde was sex. Nou en daar staat mijn hoofd helemaal niet na!

    Maar goed hij ontloopt op deze manier wel zijn verantwoordingen.

    Maar aan de andere kant, geeft het mij toch een stukje rust.
    Iets wat ik momenteel heel hard nodig heb!


    Tis niet leuk, maar het is niet anders.
    Ben nu inmiddels al zover dat ik echt aan het genieten ben van het zwanger zijn .... Ook de zusjes in spe zijn erg blij met de komst van een broertje of zusje .
     
  15. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Op alleen sex loopt een relatie niet nee.

    Wel fijn dat je volop aan het genieten bent hoor!
     
  16. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Hoi,
    Ik leef met je mee, een lastige situatie. Ik weet niet waar je ex vandaan komt, maar ik heb 5 jaar lang een relatie gehad met iemand zonder verblijfsvergunning, ik ben blij dat hij het land uit is en ik ben dankbaar dat we samen nooit kinderen hebben gekregen. Als ik met hem een kind had gehad en hij had er van geweten, had hij niet gerust tot het kind (met of zonder mij) bij hem of zijn familie zou zijn. Kun je een inschatting maken hoe jouw ex hier over denkt? Anders zou ik hem echt voorlopig niets vertellen. Heel veel sterkte en wijsheid
    Groet Carlijn
     
  17. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hij weet dat ik zwanger ben, maar vanaf het begin heeft hij totaal geen intresse getoont in hoe ik me voel of hoe het met de kleine zou gaan.
    Het enigste wat hij wilde was sex... Want ook al was ik zwanger (ben zwanger) kan dat geen kwaad en is dat belangrijker voor hem.

    Ben blij dat hij ophoepeld ... Hoe hard het ook klinkt
     
  18. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Ja, wees er dan inderdaad maar blij om, je verdient beter lijkt mij. Ik hoop dat je desondanks wel kan genieten van je zwangerschap. Veel sterkte
     

Deel Deze Pagina