Voedingsschema baby 10 weken

Discussie in 'Voeding' gestart door Sabon, 27 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabon

    Sabon Lid

    19 mei 2015
    23
    0
    1
    Hallo,

    Ik ben heel benieuwd hoe de voedingsschema's van jullie kindjes rond de 10 weken oud.

    Mijn zoon is een kleine slaapkop. Ik krijg hem voor zijn laatste voeding met geen mogelijkheid wakker. We hebben al allerlei dingen geprobeerd.

    Nu krijg hij dus maar 4 flessen op een dag van rond de 180/200cc. De ene keer drinkt hij zijn fles helemaal leeg andere keer laat hij wat staan.

    De laatste fles krijgt hij om 20uur en dan slaapt hij tot de volgende ochtend 8uur.

    Dit is nu ongeveer al ongeveer 2 weken.
    Op een of andere manier ben ik 'bang' dat hij niet genoeg binnen krijgt. Hij komt goed aan en het is overdag gewoon een tevreden alert mannetje. Twee weken terug woog hij op het cb 5,5 kg.

    Ik ben dus heel benieuwd of hier meer mama's zijn waarbij hun kindje ook z'n slaapkop is en waarbij het voedingsschema ongeveer gelijk is.
     
  2. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Zolang hij goed groeit is het prima.
    De echte ondergrens is 500cc onder de 6 maanden...daar zit je kleintje ruim boven.
     
  3. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.649
    21.147
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Met 10 weken kreeg mn dochter 5-6 flesjes van 120+4. Dus heeeel anders, haha. Maar als het zo goed gaat, is het prima toch?
     
  4. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Hier was de eerste ook zo. Alleen dronk zij te weinig overdag
    Ik gaf een droomvoeding om 23 uur
    Dus slapend

    Maar in jouw geval lijkt me dit niet nodig.
    Hij slaapt, drinkt, groeit . Dus lijkt me prima :D
     

Deel Deze Pagina