Voel me een beetje anders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo allemaal,

    Ik wil niet op de zaken vooruit lopen om een grote teleurstelling te voorkomen, maar het lijkt of ik me de laatste paar dagen wat anders voel.
    Ik weet niet waarom en hoe maar denk steeds dat ik zwanger ben terwijl dat misschien helemaal niet zo is.
    Ik heb ook niet echt klachten ofzo hoor alleen een beetje:
    - moeilijk naar het toilet
    - meer vet haar lijkt wel
    - soms ineens bloedend tandvlees
    - aders over mijn borsten lopen (niet heel dik en heel goed zichtbaar hoor maar ik zie ze wel lopen)

    Ach ja ik weet het ook niet hoor. toen ik mijn hubbie zei dat ik me anders voelde, kwam er meteen een stralende lach op zijn gezicht! Oh ja lieverd? wat voel je dan? Vroeg die. Dus ik wil er niet te veel mee bezig zijn want anders stel ik niet alleen mezelf teleur maar hem ook!

    Ik moet overmorgen ongi worden dus we wachten rustig af!


    Liefs Farfan
     
  2. Luuntje

    Luuntje Lid

    3 feb 2007
    74
    0
    0
    De duimen draaien hier voor je :D

    (blijf wel met beide beentje op de grond het zwanger willen worden doet rare dingen met je ;) )
     
  3. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Hoi Farfan,

    Ik zit in hetzelfde schuitje meid. Ik voel ook vanalles en toch ook weer niks. Erg stressful allemaal. Je hoopt het zo hè...en dan is de teleurstelling telkens weer zo groot. Ik ben een volgens mij inregelmatige cyclus. Die kan varieren van 28 dagen tot 38 dagen ooit een keer. Dus tja...wanneer ga je dan testen. Volgens de banner mag ik over 4 dagen testen. Ik denk dan meteen weer...dan zal ik al wel weer ongi zijn. :(
    Je kunt jezelf helemaal gek maken soms hè. En dan voel je weer een pijntje en dan denk ik weer...nee het zal wel weer niet. *zucht*

    Heel veel succes meid!

    xxx
    Iwish
     
  4. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Spannend hoor! Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is!

    Maar probeer je niet teveel te focussen op eventuele verschijnselen! Dat kan je echt helemaal gek maken!
     
  5. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Ja dat weet ik...maar wachten duurt zo lang. En zeker als je een onregelmatige cyclus hebt. Als je nou gewoon op dag 30 ongi wordt heb je geen tijd om je druk te maken.
     
  6. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Over het algemeen moet je wel uitgaan van je langste cyclus!

    Misschien een tip om eens ovulatietesten te gebruiken? Dan kun je misschien wat meer inzicht krijgen in je cyclus, en weet je zeker dat je een eisprong hebt!
     
  7. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    al duivels gezien?
     
  8. Niet meer actief

    Ja ze is ongie geworden.Kijk maar naar alle berichten van haar.

    Sterkte meis!
     

Deel Deze Pagina