Ik ben op..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vanessa100, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanessa100

    26 aug 2008
    5
    0
    0
    Den Haag
    Na 2 jaar proberen, een miskraam en een tussentijdse bloeding, fertiliteitsonderzoeken en het doorspuiten van mijn eileiders (waar gelukkig niets mis mee was), was ik dan eindelijk zwanger.

    Had vorige week wat bruin bloedverlies, maar dit hield op na 1 dag. Testen bleven positief. Vanochtend opgestaan met steken aan de linkerkant van mijn onderbuik. Test was nog steeds positief.

    Naar het ziekenhuis geweest en daar bleek mijn baarmoeder leeg te zijn, maar het zwangerschapshormoon was nog steeds aanwezig. De arts denkt aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (vanwege de steken en het aanwezige hormoon), ik moet woensdag terug. Hoe dan ook, het is wederom misgegaan en als die steken niet ophouden ben ik misschien nog verder van huis...

    Eventjes helemaal radeloos.. :cry:
     
  2. maaike1309

    maaike1309 Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    He meid, wat vervelend voor je dat je dit nu weer mee moet maken!
    Heel veel sterkte, als is dat waarschijnlijk niet genoeg ;)

    Liefs Maaike
     
  3. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid het is je niet gegund zeg :(
    heel veel sterkte!
     
  4. cjpt

    cjpt Fanatiek lid

    16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh wat verschrikkelijk voor je! Heel veel sterkte meid! Wij weten hoe je je voelt dus lucht je hart hier maar lekker!
     
  5. Hypnose

    Hypnose Bekend lid

    26 dec 2007
    737
    0
    0
    :( :( Heel veel sterkte toegewenst.

    En zodra je echt vreselijke pijn voelt, ga meteen naar het ziekenhuis alsjeblieft!

    Ik denk aan je :(
     
  6. Vanessa100

    26 aug 2008
    5
    0
    0
    Den Haag
    Dankjullie wel voor de lieve berichtjes. Gelukkig zijn de steken vandaag stukken minder, dus ik hoop dat mijn lichaam het uit zichzelf afstoot...

    Af en toe weet ik even niet waar je de energie vandaan moet halen opnieuw te beginnen.

    Maar het komt vast ooit goed. ;)
     
  7. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Vanessa,

    Het is zeker niet makkelijk wat je nu allemaal mee maakt. Ik hoop echt dat het toch goed komt met deze zwangerschap en je goed nieuws krijgt te horen.
    Sterkte!

    Grt Vanilia
     
  8. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat vervelend zeg ,ik weet hoe je voelt ik heb juni dit jaar hetzelfde meegemaakt , ging voor termijnecho en zat toen niks in baarmoeder , bleek bij mij een bbz te zijn , die later operatief verwijderd is , ik hoop dat dit je bespaard blijft ..
    Moet je nu om de dag hcg prikken ?


    Ik hoop voor je dat jullie snel weer verder kunnen, want die onzekerheid is helemaal niks , en al helemaal niet opdit gebied en als je vol met je hormoontjes zit


    Knuffel M@rjon[img]http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesK/knuffel21.gif[/img]
     

Deel Deze Pagina