wat een beslissing!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vind het ongelooflijk hoe alleen al het besluit om zwanger te willen worden zo'n impact op me heeft. Ik vind het allemaal geweldig spannend en verslind alle informatie die er maar te krijgen is!

    En dit terwijl ik alleem nog maar ben begonnen met het slikken van foliumzuur!

    Pim
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk dat een heleboel meiden, bijna alle informatie al gelezen hebben die er maar te vinden is.
    Dat is heel normaal hoor.
    Maar het is echt ongelofelijk wat de wens om zwanger te mogen worden met je doet!!
    Maar wees er niet TE veel mee bezig, want dat werkt niet altijd in je voordeel.

    Succes met zwanger worden!!

    groetjes
     
  3. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    nee dat is idd waar. Toen ik er heel veel mee bezig was en het maar niet wilde lukken, dat geeft ook soms zoveel teleurstelling als het niet gelijk lukt! En dan behoorde ik ook nog tot de genen die er meer dan een jaar over deden om zwanger te worden. Ik hoop dat het bij jou een stuk sneller mag gaan, en niet veel teleustelling tegemoet gaan.

    Groetjes van Carry
     
  4. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    Ik heb hetzelfde. Ik ben er ook erg mee bezig. En ik heb alleen nog maar een potje foliumzuur gekocht! Dat vond ik al een hele prestatie van mezelf. Ik ben nog niet gestopt met de pil, ik maak deze strip af en dan stop ik. :)

    Ik ga ook als een razende tekeer op internet. Ik lees van alles en zoek van alles op. Ik vind het gewoon ook leuk om andermans ervaringen te lezen, andermans 'buiken' te zien. :) Ik kijk er al naar uit om mijn 'buikje' erneer te zetten als het zover is. Maar tot die tijd geniet ik van andermans verhalen!

    Succes met zwanger worden!
     
  5. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Stomme vraag mischien maar foliumzuur waarom precies slikken om zwanger te worden?
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    foliumzuur is ter voorkoming van een open ruggetje van de baby.
    Ze zeggen dat je er ook sneer zwanger van kan worden, maar of dat zo is weet ik niet.
    Foliumzuur is voor meerdere dingen goed.
    maar verder weet ik niet zo waarvoor het nog meer goed is
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wat leuk 'Unreal' dat we in dezelfd situatie verkeren!

    Pim
     
  8. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    inderdaad het besluit om zwanger te willen worden vond ik al mega geweldig.
    heb van alles opgezocht op internet en daarom hier ook terecht gekomen.
    het potje foliumzuur kopen was al mega leuk hahahaha. ik herken het gevoel pim.
    succes verder ik zit in de tweede ronde.
     
  9. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Kijk hier maar eens. Dian heeft het voor ons op een rijtje gezet.
     
  10. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik ken het ook hor, alles heb ik volgens mij gelezen wat er te lezen viel. Zeker toen ik zwanger was en in de ziektewet zat. ik kon niet lopen dus zat alleen maar achter de computer.
     

Deel Deze Pagina