Vol ongeloof

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Nestkuiken, 25 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IT234

    IT234 Actief lid

    16 mrt 2017
    287
    177
    43
    ?? Huh ??
    Broekzakje denk ik.
    Excuus.

    Van harte!!!!!
     
  2. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Gefeliciteerd!
     
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Van harte! Joepie. Geweldig
     
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Gefeliciteerd!:D

    Ik ben benieuwd wie je bent (al heb ik wel een idee)
     
  5. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!:)
     
  6. Colour

    Colour Bekend lid

    5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ook.
    Maar vooral gefeliciteerd :thumup:
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  7. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  8. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik heb als enige op dit forum geloof ik geen flauw idee wie je bent. Maar toch van harte!
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  9. chicca

    chicca Fanatiek lid

    14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  10. momim

    momim Niet meer actief

    Gefeliciteerd :D Geniet van dit onverwachte cadeautje
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  11. Dua82

    Dua82 Actief lid

    25 aug 2015
    190
    14
    18
    Gefeliciteerd!
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  12. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik ben een stille lezer en heb zo’n vermoeden wie je bent. Ik ben blij voor je en het komt goed!
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  13. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik ook niet hoor, haha!

    Gefeliciteerd!!
     
    Pancakes en MamaZijnIsDeBom vinden dit leuk.
  14. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Hoe gaat het nu met je?
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  15. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hoi allemaal,

    Hier ben ik dan weer, vanaf mijn echte naam. Ik ben een tijdje helemaal weg geweest. Heb toen tijdelijk het Nestkuiken-account aangemaakt, om dit mee te posten. Maar nu ben ik terug, gewoon weer met mijn eigen account, want ja.. Waarom niet? :D

    Ik heb een nogal bizar verhaal. Met mijn inmiddels ex-man heb ik een jaar in het traject gezeten i.v.m. PCOS. Op het moment dat ik besloot om bij hem weg te gaan, ontmoette ik iemand anders. In de eerste instantie helemaal niet handig, want ik had het idee om even alleen te zijn, maar zo liep het wel. 'Oké, dan even in mijn eentje wonen' had ik in mijn gedachte.

    Qua seks ben ik onvoorzichtig geweest met hem. Ik ben iets eerder met Clomid gestopt, vanwege persoonlijke omstandigheden en heb nooit Ovitrelle gespoten, dus ik was na een jaar voor mezelf tot de conclusie gekomen redelijk onvruchtbaar te zijn. Naïef, maar toch ook wel een logische gedachte. Als het mét Clomid + Ovitrelle niet lukt met een man met extreem goed kwaliteit zaad, waarom zou het dan wel lukken met minder Clomid en zonder Ovitrelle? (de maanden dat ik geen Ovitrelle spoot had ik geen eisprong en groeiden de eitjes uit tot cystes en moest ik vervolgens Duphaston slikken)

    De schrik van mijn leven had ik in de nacht van 24 op 25 april. Ik werd wakker met het gevoel; 'ik ben zwanger'. Ik weet niet wat het was, maar alles in mij dacht dat ineens. Ik besloot een test te doen, om van het gevoel af te zijn en weer rustig verder te slapen. Een zwangerschap was natuurlijk op dat moment niet persé de grootste wens. Maar die test was meteen positief. Het zweet brak me uit. 'Nee, nee, nee' heb ik hardop tegen die test gezegd. Dit gebeurt niet. Maar het is wel gebeurd. Al vrij snel na die gedachte, dacht ik ook; 'mocht het me gegund zijn, dan ga ik ervan genieten ook, in welke vorm dan ook'. Als ik het alleen had moeten doen, had ik het alleen gedaan.

    Die dag ben ik naar mijn werk gegaan, na een nachtje van zo'n 2 uur slaap. Ik voelde paniek en angst. Want ondanks dat de timing kut was, was ik me gigantisch gaan hechten aan dat tweede streepje. Echter had ik 0 symptomen. Nergens last van, ik voelde me volstrekt normaal. 'Dus het zal wel niet goed zijn'. Ik ben er in die eerste weken eigenlijk bijna standaard vanuit gegaan dat de eerste echo niet goed zou zijn.

    Diezelfde avond heb ik het aan mijn nieuwe liefde verteld, hortend en stotend en nog steeds volledig in paniek, en in de angst dat hij heel boos zou worden. Ik was immers degene die had gezegd; 'ah joh! Kan wel!' Hij schrok zich uiteraard helemaal dood, en was ook echt wel een uurtje van slag. Op het moment dat ik het hem vertelde, waren we ongeveer anderhalve maand serieus met elkaar en zat ik nog middenin mijn scheiding.

    Na dat uurtje gingen we naar de film, die hadden we al geboekt. Avengers: Infinity War. Die film duurde eindeloos, maar we hebben er wel allebei van genoten. Die tijd had hij ook echt nodig. Na die film kwamen we thuis, knuffelde me en zei hij: "Als dit ons echt gegund is met jouw verhaal, laat het dan maar komen". (uiteraard weer tranen bij mij, haha, stel je voor; 2 uur slaap, dit nieuws en een film van 3 uur!)

    Op 17 mei hadden we de eerste echo. Zoals ik al zei, ik was erg nerveus, want ik dacht echt dat het niet goed zou zijn. Ik was de eerste paar weken wel extreem moe, sliep ieder vrij uurtje, maar daar hield het op qua symptomen. Geen misselijkheid, niets. Maar wat schetste onze verbazing? We zagen niet één, maar twee prachtige kloppende hartjes. Ik ben op dit moment 8 weken zwanger van een gezonde tweeling. De volgende mega-schok. Deze soap lijkt niet te stoppen.

    We vinden het nog steeds heel spannend, maar zijn ook heel erg gelukkig. We zijn heel erg verliefd op elkaar, en dat lijkt nu beloond te worden met 2 baby'tjes. Het is ongelooflijk hoe we er al heel erg gelukkig mee zijn. We moeten nu een hele boel regelen. Hallo, ik had het idee om fijn even in mijn eentje te gaan wonen. Hatza; nieuwe man en 2 kinderen! Ja, zo kan het lopen blijkbaar allemaal... Dus nu hard op zoek naar een woning in het dorp bij mij, een auto, alles.

    Ik voel me verder helemaal goed. De verloskundige zei nog; 'het zijn er twee, je zult je wel extréém zwanger voelen hè?' Maar eigenlijk voel ik me gewoon mezelf. Niet echt ergens last van, behalve dus die extreme vermoeidheid die ik zo'n twee à drie weken heb gehad. Eigenlijk is die overigens nu ook wel weer weg. Heb nog wel veel slaap nodig, maar dat houdt meer in dat ik er 's avonds vroeg in ga. Kan wel weer gewoon een dag wakker zijn zonder middag nappie.

    Omdat het dus een tweeling is, waren we meteen klaar bij de verloskundige en mochten we meteen door naar het ziekenhuis, afdeling gynaecologie. Volgende week vrijdagochtend heb ik dus alweer de nieuwe echo. Heel spannend, vind ik weer. Zeker omdat de vermoeidheid nu wat af lijkt te nemen en ik ook nog steeds geen vleugje misselijkheid heb gevoeld, begin ik me toch al snel weer af te vragen: klopt dit wel?

    Maar goed, dat is dus het verhaal. Niet bepaald in een notendop. :D Maar dat hadden jullie wel verdiend. Ik had in het Nestkuiken-account zoooveel lieve PB's gehad en iedereen was ook nieuwsgierig wie ik was. Ook al ben ik blijkbaar slecht in het aanmaken van een fake account, want er waren er best een aantal die het geraden hadden, maar goed, lekker boeiend. Ik was het dus inderdaad.

    Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes! <3
     
    Siem98, Spiegeleitje, Citroentje93 en 25 anderen vinden dit leuk.
  16. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik zag jouw naam voorbij komen en dacht, even spieken hoe het met haar gaat.

    Ben jij het gewoon!!! Whaaaaattt!!!

    Wat super duper awesome.o cool zeg! En logisch dat je in shock was, dat mag ook! Heel bizar maar oh zo mooi!

    Alle liefde en geluk♡
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  17. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wauw wat een verhaal!! Maar het is je echt gegunt!!
    Van harte gefeliciteerd met jullie aankomende wondertjes!! Geniet ervan :)
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  18. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Waaaaauw!!! Van harte :D
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  19. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    wauw!! dit is jou en je nieuwe liefde zeker gegund!!!
    gefeliciteerd!!
     
    Pancakes vindt dit leuk.
  20. K00

    K00 Niet meer actief

    Wat een verhaal... En dan nu 2 !!!!! Ik wens jullie alle geluk van de wereld.
     
    Pancakes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina