Volgens mij is de herfst begonnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb liever dit dan die 30 graden van een paar weken terug.

    Mijn voeten waren zo dik dat ik niet eens meer normaal kon lopen......en verder moest ik vooral blijven zitten en niet bewegen omdat ik anders klotsende oksels had...

    Nee hoor....tijdens me zwangerschap mag t lekker zo blijven...sorry voor de dames die het wel fijn vinden ;)
     
  2. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Wij hebben gisteren heel de dag buiten gezeten heerlijk was het! ben weer flink bijgekleurd!
    Ik vind de zomer heerlijk hoe warmer hoe beter. Maar de herfst en winter vind ik ook geweldig lekker de regen tegen de ramen kaarsjes en schemerlampjes aan :D
     
  3. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het ook net herfst hoor! Oke, het is misschien niet zo koud, maar wel zo nat!

    En onze tuin begint er ook al herfstig uit te zien, al was het alleen maar om de 88 dikke spinnen die in hun webjes her in der in de tuin huizen! Bleugh!
     
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113

    Zo denk ik er ook over.

    Heerlijk weer gezellig kaarsjes aan, lekker koud,

    Ik kan niet wachten tot woensdag want dan ga ik shoppen met Isabella voor winterjassen en leuke schoenen. :p
     
  5. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja is ook lekker, maar niet in de ZOMERVAKANTIE.
     
  6. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
  7. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik de herfstvakantie niets liever dan een lekker zuidwesterstorm, maar nu ... ik ben allang blij dat we dit jaar niet zijn gaan kamperen.
     
  8. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ik ben al helemaal in herfst/winter-stemming. Vorige week nieuwe laarzen gekocht en heerlijk warm aan al. :) Kom maar op met de kou en de donkere-avonden-gezellig-kaarsjes-aan!
     
  9. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier vallen de blaadjes al van de bomen in onze straat. Ik hou van de herfst. Lekker uitwaaien en .... dan ben ik bijna jarig :):)
     

Deel Deze Pagina