Voor het eerst naar de psz...

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door MirW, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Vanmorgen bracht ik onze middelste voor het eerst naar de psz.
    Hij vond het heel spannend en niet leuk toen ik wegging, maar vooruit, dat zal even wennen zijn.

    Waar ik wel een beetje om moest lachen en daarom dus hier wil delen: ze geven op de site aan dat ze staan voor gezonde biologische voeding.
    Net vertelde de juf heel enthousiast dat onze zoon precis op een goed moment kwam want ze gingen net met een nieuw thema starten....
    De Macdonalds. .. :roflmao::rolleyes::thumup:
     
  2. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Huh serieus?? Een super leerzaam thema ook:eek:
    Verder ben je het wel eens met hun visie? :rolleyes::D
     
    MirW vindt dit leuk.
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.474
    24.331
    113
    Whahaha, het is al een heel raar thema, maar wel extra bijzonder als je voor biologische voeding staat :roflmao:
    Ik hoop dat je zoon zich vermaakt!
     
    MirW vindt dit leuk.
  4. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Voor mijn zoon een superthema want eten is zijn core-business...
    :D
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  5. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Wahahaha. Waarom de Mac?!?!?! Lol. Hij zal t iig vast naar z'n zin hebben haha
     
  6. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ehmm... Ze had er een uitleg bij waar ik niet goed naar geluisterd heb en dus niet helemaal begreep. Iets over de zomer of zomerfeest en anderen die het over pizza gingen doen.
    Ik kom er vast nog wel achter...
     
  7. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.047
    3.511
    113
    Vrouw
    Haha, dat is weer eens wat anders dan het thema verkeer, ziek zijn of familie :D
     
  8. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hij is weer thuis... de koelkast is een kleurplaat rijker en mijn zoon een ervaring...
    Hij is gaan spelen nadat ik wegging en heeft in de kring meegedaan met liedjes met gebaren die hij probeerde na te doen. Heeft lekker fruit meegegeten, het aardbeiensap zat nog rond zijn mond :D
    Hij begon van de weersomstuit ontroostbaar te huilen toen ik weer binnenkwam, hij moest kennelijk toch even ontladen en zal erg zijn best hebben gedaan. In de auto antwoordde hij bevestigend op mijn vraag of het leuk was geweest op school, maar nu zegt hij er niets meer over :rolleyes: Ik ben benieuwd hoe hij het gaat vinden als ik hem donderdag weer breng...
     
  9. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Fijn dat het goed is gegaan.

    Bij welke PSZ gaat je zoontje?

    Ik twijfel nog voor onze jongste; zij gaat een dag naar het kdv en een dag naar oma en is 3 dagen bij mij, want ik op zich heerlijk vind. Maar ze is zo verlegen en daarom twijfel ik over de psz; misschien doet dat dr wel goed.
    Maar ja ik ben juist minder gaan werken voor haar en dan zou ik dr weer twee dagdelen wegbrengen :$
     
  10. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Naar het Mosterdzaadje.
    Hij is de rest van de week thuis want ik werk alleen als mijn man thuis is.
    Mijn oudste is nooit naar een psz geweest omdat hij 2 dagen naar een go ging. Dan wilde ik hem ook niet nog naar de psz doen op de dagen dat ik thuis was.
     
  11. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik kom net een post tegen op fb over een psz in rkerk, werken ook over de MC :D
     
  12. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ow haha, had nog niet gelezen. Die dus ;) Leuk!
     
  13. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het thema Mac donalds an sich vind ik al erg bijzonder, vooral op een psz die staat voor biologische voeding.
     

Deel Deze Pagina