Voor het zingen de kerk uit

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Followyourdreams, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.488
    5.572
    113
    Vrouw
    Tsja gebruik dan gewoon een condoom:rolleyes:

    Als je Geen kind wil nu ben je gewoon Russisch roulette aan t spelen
     
    Sado vindt dit leuk.
  2. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Joh ;) dat snap ik ook wel, maar het is dus niet zo'n betrouwbare methode want het kan altijd mis gaan.
     
  3. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Mijn man weet inderdaad net zo goed als mij dat er een risico aan zit , maar wat jij al zegt het is misschien voor mijzelf nog beter om ongepland zwanger te worden , scheel een stuk minder stress een eerste periode ..
    de angst zit er namelijk erg goed in helaas .
    Hier heb ik ook hulp voor gevraagd :)
    De reden dat we het even op zij zetten is echt grotendeels door de angst , en omdat het een half jaar lang ons leven heeft beheerst ..
    we gaan eerst is lekker genieten van alles om ons heen , we zijn nog jong .. en vanaf we probeerde was het elke maand raak , we gaan dan dus ook uit van pech / aanlegfout ..
    er zijn bloedonderzoeken gestart waar we over 2 maand de uitslag van krijgen en daarna zien we wel weer verder
     
  4. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Helaas lees je dan niet helemaal goed .. want de wens is er wel degelijk ;)
     
  5. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.488
    5.572
    113
    Vrouw
    Ik heb gelezen... en ik heb gelezen dat je niey NU een kind wil....
     
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.892
    25.242
    113
    Het is net zo betrouwbaar als het condoom.
    Je doet lijken alsof het niet betrouwbaar is omdàt het bij jouw man mis ging, en dat klopt natuurlijk niet.
     
  7. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Volgens mij vat je het allemaal wat ernstiger op dan hoe ik het bedoel. Ts vraagt om advies en ervarigen, ik deel wat ik weet. Ik heb verder niets gezegd over een condoom en het was ook niet mijn bedoeling om een hele discussie te hebben hierover. Ik ben er zelf verder helemaal niet mee bezig want wil juist wel kinderen ;) dus ts kan met mijn bericht doen wat ze wil, het was behulpzaam bedoeld. Hecht er verder niet teveel waarde aan, een ervaring is ook maar een ervaring. Ik ben er verder ook niet bij geweest ;) En ik doe helemaal niet alsof iets op een bepaalde manier is, dat is een aanname van jou.
     
    KleineLai vindt dit leuk.
  8. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.892
    25.242
    113
    Klopt dat is een aanname van mij. Ik begrijp nu hoe je het bedoelt en ik vatte het inderdaad te serieus op :)
     
    Lisanne1811 vindt dit leuk.
  9. mamalacht

    mamalacht Actief lid

    19 apr 2017
    385
    267
    63
    Vergeet zeker ook aan je man niet te vragen wat hij van deze methode vindt. Mijn man vond het namelijk helemaal niet zo prettig omdat laatste stukje zelf te moeten gaan "sjorren" zoals iemand het hier schreef. :) En al die troep op mijn buik en borsten, dat vond ik nu ook niet echt een leuk idee, dan kan je meteen weer gaan douchen. Wij gebruikten gewoon een doekje uiteindelijk. De methode op zich werkt prima hoor, maar het is toch net wat minder leuk voor de mannen (toch voor die van mij).
     
  10. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    In oktober 2014 werd bij mij een eierstok en eileider verwijderd. Mijn zoontje was toen nog maar 5 maanden, en zo snel een nieuwe zwangerschap zagen wij niet zitten, alhoewel we uiteindelijk wel graag een 2e kindje wilde.

    Omdat ik vanwege alle veranderingen in mn lijf van die afgelopen periode geen hormonen wilde, kozen we voor condooms. We dachten oprecht dat het veilig was, als we de condoom pas op het laatste moment omdeden. Nog voor de zaadlozing dus.

    Nou wat denk je, 6 weken later zit ik in shock naar een knal positieve test te kijken :eek: En tot op de dag van vandaag snap ik het nog niet. Van die 1 en een half keer dat we hebben gevreeen die periode!! En ja, dus idd echt van voorvocht :confused::eek::D

    Maar moet wel er bij zeggen, wat ben ik blij dat we zo naief waren. Ik zou mn kleine meid voor geen goud hebben willen missen!

     
  11. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Haha moet wel lachen om je berichtje !
    Jeetje is dan best even schrikken hè lijkt me..
    maar precies zolang de wens er is dan is het inderdaad niet zo probleem .
    Ben alleen bang dat ik nog zoveel ellende niet meer aan kan , maar goed de wens is en blijft en is alleen maar sterker geworden .
    En ja je kunt niet voorspellen of een volgende zwangerschap weer mis loopt .. wacht liever eerst de onderzoeken even af maar als het toch mis gaat en het gaat goed is dat voor ons nog meer een wondertje ..
     
  12. lailap

    lailap Lid

    14 apr 2017
    66
    17
    8
    Mijn man had net hetzelfde... het was voor hem toch net dat ietsje minder lekker omdat hij het zelf moest met de hand afwerken. En ja, die kliederboel, vreselijk! Maar bij ons heeft het prima gewerkt voor enkele maanden...
     
  13. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Het voelde destijds echt als een achtbaan, maar dan wel een rit die ik achteraf niet had willen missen!! Maar het is niet gek dat je ff rustig aan wil doen hoor... Neem vooral de tijd om een en ander te verwerken! En dan hopelijk... Wanneer jullie er klaar voor zijn... Komt jullie wondertje alsnog :)
     
    Followyourdreams vindt dit leuk.
  14. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Nee klopt dat word idd zo smeer bende Hahaha , wij stoppen net op laatste moment en maken het dan af met een condoom ..
    geen idee of dit mis kan gaan , we zullen zien !
    Ben wel mega vruchtbaar , na stoppen van anticonceptie direct eerste ronde zwanger , en de volgende zwangerschappen ook direct de volgende rondes ..
     
  15. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hij vind het een prima oplossing , hij ziet het ook niet zitten dat ik weer start met anticonceptie ..
    Hebben beide een hekel aan condooms dus stellen dat uit tot laatste moment :)
     
  16. mamalacht

    mamalacht Actief lid

    19 apr 2017
    385
    267
    63
    Nou klap ik uit de biecht, maar dat is bij ons nooit een succes gebleken op die manier. Eer het condoom goed aan was, stond mijnheer niet meer paraat en hadden we weer werk om de boel op te krikken. En als de vlag dan weer was gehesen, was het gevoel weg door het dikkere condoom en kon het kanonschot nooit worden afgevuurd... dus dan maar zonder condoom!
     
    spruitje80, RachelleNM, Elisje en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Mijn man wilde het graag zo proberen toen ik met de pil stopte. Maar mijn man heeft nog een enorme kinderwens en ik niet dus ik vertrouw hem er niet in. Ik wil graag eerst een tijd hormoon vrij zijn voor ik daar weer over na wil denken. Dus voor hem betekent geen condoom geen seks.
     
  18. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.982
    5.815
    113
    Dat snap ik. Je moet er wel allebei hetzelfde in staan en het ook eens zijn over evt gevolgen.
    Maar dat vind ik sowieso bij alle vormen van anticonceptie.
     
  19. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Over de gevolgen zijn we het gelukkig wel eens. Mocht ik toch zwanger raken dan is het voor ons beide welkom ondanks dat ik het nu niet wil. Klinkt wel een beetje gek eigenlijk maar, daar denken we dan wel weer allebei hetzelfde over.
     
  20. Ohm

    Ohm Bekend lid

    21 jun 2017
    526
    464
    63
    :roflmao: :D :roflmao:ik kom niet meer bij.
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina