Mischien te graag??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eliesja, 3 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hallo,

    Ben ook erug benieuwd of ik zwanger ben!!!! Heb een gewone cycles van 28 dagen, heb (waarschijnlijk) mijn eisprong de 26ste gehad en moet dus ongesteld worden op 10 oktober, heb de 26ste kramp in mijn buik gehad (paar uurtjes) en de volgende dag weer en heb me ook misselijk en raar gevoeld (duizelig, vreemd -/zenuwachtig gevoel) dat duurde een ochtend en daarna heb ik niet veel last meer gehad van iets. Maar sinds een paar dagen heb ik toch wel weer lichtelijke kramp in mijn buik (houd de hele dag aan), is niet echt pijnlijk, maar wel vervelend en heb een zwaar gevoel erbij, het voelt gewoon anders!! Verder geen trek in eten maar toch hongergevoel, wat geirriteerd, weinig zin in sex....Ik weet dat ik het HEEL graag wil, zou ik mezelf dit nu allemaal aanpraten of zou de mogelijkheid er zijn dat ik egt zwanger ben...
    :(: :(: :(: :(: :( :(: :(:
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik herken die symptomen wel hoor, ik had dat ook. Maar ik zou gewoon nog een weekje afwachten en dan mss es testen als de duiveltjes er niet zijn.
    Het kan best ook zijn dat je lichaam je gewoon voor de gek houdt omdat je het juist zo graag wilt.
    Ik denk dat er niks anders op zit dan gewoon nog wat geduld te hebben.
    Maar ik duim superhard voor je dat het raak is.
     
  3. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi eliesja
    Ik heb precies dezelfde gevoelens zoals jij....
    Eerst ontzettende krampen(eisprong) en een paar dagen later echt heel erg misselijk en toen ging t stilletjes aan steeds beter.....
    Wel nog steeds lichte steekjes aan mijn buik en af en toe hele gevoelige tepels,maar ik ga ervanuit bij mezelf dat mijn lichaam aan het ontpillen is en me flink aan de gek nt houden dit is tenslotte pas mn 1ste cyclus...
    Ik zou zeggen probber af te wachten tot de 10de en als de :evil: er dan nog niet zijn testen maar...
    Ik hoop t voor je, mijn zegen heb je ;) (laat je wel wat weten)
    Groetjes liselotje
     
  4. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    hoi eliesja,

    ik wilde toevallig net de zelfde vraag gaan stellen, ik heb afgelopen donderdag mijn ei-sprong gehad en heb hetzelfde gevoel. voor mijn ei-sprong hebben we flink "geklust", en nu voel ik me ook heel vreemd.
    Een zeurderige pijn in mijn onderbuik en een beetje misselijk.
    wel toevallig he...
    Nu kunnen we samengaan hopen dat het raak is...

    veel succes

    groetjs cindy
     
  5. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik hoop het voor jullie!!
     
  6. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey leuk dat jullie al zo snel hebben gereageert, THANkSS..
    wordt wel GEK van dat wachten en ik weet dat er niets anders op zit dan wachten....!!! :(
    Ben sinds april gestopt met de pil en eingelijk deze maand voor het eerst echt er aan bezig en ik heb normaal als ik ongie moet worden ook al een week ervoor last van buikpijn en zere borsten (vorm van PMS), maar moet zeggen dat het deze keer anders is, heb ook nog geen zere borsten en ben daarbij nu ook wat misselijk, raar gevoel in me maag...ow ja en veel afscheiding heb ik ook...
    Nog een week...kan aan niets anders denken...!!

    maar vind het wel leuk dat er ook andere meiden zijn die hetzelfde voelen...dus ook voor jullie die graag zwanger willen worden ik zal ook zeker DUIMEN....

    Ben ook wel benieuwd of er iemand is geweest die haar innesteling heeft gevoeld, of kan dat niet?? of gaat dat altijd gepaard met een lichte bloeding? :(:
     
  7. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het geen wat je net beschreef klink mij ook heel bekend in de oren. wij zijn vorige maand pas gestopt met de pil. alleen de preciese datum van mijn ongi ben ik ff vergeten. dit komt omdat ik na mijn laatste ongi eigelijk de pil vergeten ben te gaan slikken. ik zat in de nacht dienst en dan vergat ik dit wel meer. maar heb dus zitten denken en doen en zou ongeveer aankomende vrijdag ongi moeten worden. ik heb dus afgelopen vrijdag roze op mijn wc papiertje gehad. dus ben eens goed gaan kijken en doen ik had het weekeind daarvoor ongeveer mijn eispron en we hebben aardig geklust in die week ervoor. dus misschien zijn we het nu en misschien ook niet. ik ben ook erg moe kan wel heel de dag slapen als het nodig is. had ook zo'n last van mijn buik en onderrug net of ik ongi moest worden van de week maar dit trok weer weg. maar verder is het nu alleen nog koffie dik kijken. we wachten rustig af en het is voor mij de 1e ronde dus het zou wat zijn als ik nu al zwanger ben. ik hou jullie wel op de hoogte of :evil: er vrijdag wel of niet is.
     
  8. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Dames, heel veel succes met wachten en we hopen natuurlijk op een positief testresultaat daarna!
    Jullie houden ons wel op de hoogte he?

    Groetjes, Wend
     
  9. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jazeker, ben zelf ook wel erug benieuwd, moet alleen nog effies geduld hebben!!!
     
  10. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nou meiden ik zal voor jullie duimen!! :D
     
  11. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Was vandaag wat aan het winkelen en jee wat was ik moe, een heel zwaar gevoel in me onderbuik en pijn in me rug!! Dat moe zijn was echt heftig en dat had ik eingelijk vandaag pas voor het eerst.
    De pijn in me buik was de afgelopen dagen minder tot bijna niets en vanmorgen weer pijn zeg!!!
    Heb maar wel alvast de test gekocht, kon niet wachten en toch moet ik nog 3 dagen!!
    Ik denk dat ik door de zenuwen zeker overtijd ben, geloof dat dat ook wel normaal is.. bijna iedereen heeft dat wel als ik het allemaal zo lees, gemeen eingelijk ( kost je rot aan het uitgeven aan die testen), tenzij je natuurlijk zwanger bent, dat zou natuurlijk SUPER zijn..
     
  12. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik duim voor je......
     
  13. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    En en en?????? Vandaag mag je testen????? of ga je even een paar daagjes wachten?
    ben errug benieuwd!! ik zit in hetzelfde schuitje...alleen moet ik nog een aantal dgn wachten voor ik mag testen

    nou suc6
     

Deel Deze Pagina