Voorverpakte gerookte makreel op

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mikkie32, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkie32

    Mikkie32 Bekend lid

    18 okt 2016
    804
    62
    28
    Bij mn tante.. eerst was het vers en toen zei ze dat het toch voprverpakte van de supermarkt is.. het waren 2 stukjes en ja het zit er al in nu maar wat kan het nou echt voor kwaad voor de kleine? Pff Gaat lekker de laatste tijd met voeding..
     
  2. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    De kans dat je er iets van oploopt is heel klein. Ik zou het loslaten. Je kunt er toch niks meer aan veranderen.
     
    nosilla vindt dit leuk.
  3. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Dit. Maak je geen zorgen. Je verandert er niets aan en de kans is zo miniem klein.
     
  4. Tegeirian

    Tegeirian Fanatiek lid

    27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Voorverpakte gerookte makreel kan je volgens mij prima eten.

    Het gaat om de rauwe, vacuümverpakte vis (zalm bijvoorbeeld) die je moet laten staan.

    EDIT: Oh nee! Ik zie nu op verschillende sites staan dat je het beter kan laten staan. Goed dat ik het weet, want ik eet graag gerookte makreel door de salade.
     
  5. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik ben nu 6-7 weken en kwam er ook pas deze week achter dat je geen gerookte zalm mag :oops: Ik wist wel dat je geen rauwe vis mocht maar ergens had ik zelf de logica bedacht dat gerookt niet rauw is. :confused: Omdat het toch een soort van bewerkt is. Ook nog 3 keer gegeten, niet ziek geworden gelukkig. Vanaf nu vermijden.
     

Deel Deze Pagina