beetje bloed verlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door scoobydoo2005, 5 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scoobydoo2005

    31 dec 2006
    40
    0
    0
    hoi meiden

    ik heb een vraagje
    ik ging vannacht ff naar de wc
    en toen ik ff ging schoonmaken van onder
    kwam er een beetje bloed mee
    is dat normaal?
    of moet ik me zorgen maken?

    xxxjes sandra
     
  2. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.828
    164
    63
    Hey meis,

    Ik heb zelf ook tussen 5 en 7 weken wat licht/bruin bloedverlies gehad, en zie m'n banner!

    Zolang het geen grote hoeveelheden helder rood bloed zijn, of dat je stolsels verliest in combinatie met behoorlijke krampen, is er waarschijnlijk niks aan de hand. Het kan een contactbloeding zijn (adertje geknapt in je baarmoedermond) wat kan komen door sex en zelfs door iets meer kracht zetten als je naar de wc moet.

    Probeer niet teveel in de stress te schieten, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

    Ennuh, gefeliciteerd!
     
  3. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dat is schrikken, kan ik me goed voorstellen.

    ik heb dat ook gehad en bij mij is dat helaas wel een mk geworden (6w5d) maar het kan ook makkelijk niet slecht zijn hoor!
    hoe moeilijk het ook is ; probeer positief te blijven ...


    hou het even in de gaten, en ik hoop met je mee dat je beebje goed is en lekker bij je blijft!
     
  4. SAMR6

    SAMR6 Nieuw lid

    14 jun 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    Ik ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger. Ik ben afgelopen weekend goed geschrokken. Ik ging zoals ik veel doe nu, naar het toilet ( 's nachts) en toen ik moest plassen voelde ik wat groots wegglippen. Ik was direct in paniek, daar ik verleden jaar een MK heb gehad. Ik heb meteen me vriend wakker gemaakt en ( is misschien vies) maar dat gene wat eruit floepte uit het toilet gehaald. Ik moest weten wat het was. Het was 5 cm groot en in vaste vorm. Helemaal in paniek de EHBO gebelt, maar konden me niet helpen, ik moest mijn verloskundige maar bellen, midden in nacht. Uiteindelijk heb ik dit gedaan, deze heeft me zo gerust. Ik moest nog ff moest wachten eer ze een echo konden maken. Maar een paar uur later kon ik dan gaan. Toen ze een echo maakte en ik zag hij/zij zitten was ik zo opgelucht, ik begon spontaan te janken.
    Nu een paar dagen later verlies ik nog wel een druppeltje bloed en heb ik veel last van mijn onderbuik.

    Ik ben zo bang dat het mis gaat.

    Wie heeft dit ook meegemaakt, of ook zo'n last van de onderbuik.


    Groetjes,
    Sam
     

Deel Deze Pagina