Voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RedRose, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi,

    Ik heb echt al 2 weken nu last van voorweeen. Bijna iedere avond begint het weer. En elke keer denk ik oh, misschien zet het nu wel weer door (hoop dus) maar elke keer stopt het naar een uur of 3 :evil: . Gisteravond was weer t geval. Vannacht ook weer een uurtje. Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. Ik word er onrustig van. Steeds denk ik ik negeer het gewoon maar ze houden wel een minuut aan dus echt negeren kan ik niet. Ik voel ze dan natuurlijk behoorlijk. Ze komen ook steeds om de 10 minuten...

    Ik word er echt gek van :confused: . Natuurlijk ook omdat ik zo graag wil bevallen nu. Ben het zo zat en dan iedere x dat loze alarm. Heeft iemand tips? Of iemand dit ook meegemaakt, en wat is jouw verhaal?

    Ik ben t zo zat....

    Kiss
     
  2. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    ik weet precies hoe je je voelt.
    pfff ik was het ook zo zat.
    Met 35 wk heb ik het zh legen met premature weeën. Toen hoopte we allemaal dat ze weg zouden gaan. Gelukkig na 3 dagen mocht ik naar huis.
    Ik heb de weken tot 37 wk omgekeken omdat hij dan mocht komen. Die weken gingen voorbij met veel voorweeën.
    En toen met 37 wk (wat was ik blij) begon het weer. Ja nu gaat het gebeuren dacht ik al. Ik had 24 uur weeën maar de ontsluiting kwam niet op gang. Toen maar naar het zh voor ctg. Ik had wel weeën maar ze deden niks.
    Nou de moed zakte me in mijn schoenen en thuis heb ik gehuild dat ik het helemaal zat was. Hij mocht nu echt wel van mij komen.
    Ik heb toen nog geregeld voorweën gehad en steeds hoop je toch weer dat het doorzet.
    Met 39wk en 3 dg heb ik de hele dag nergens last van gehad.Dus wij weer naar bed met sh*t alweer niet en om 1 uur 's nachts braken opeens mijn vliezen.

    Probeer je niet te veel te richen op die voorweeën (ik weet dat het moeilijk is) het kan zomaar opeens beginnen.
    Als tip...ja ik weet niet of het daadwerkelijk de reden van het breken van de vliezen is....sex. We hebben de avond dat mijn vliezen zijn gebroken gevreeën en een paar uurtjes later was het zo ver.
     
  3. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Kan me goed voorstellen dat je het helemaal zat bent!

    Elke keer weer die valse start! Ik heb er ook al een aantal gehad en wil nu ook weleens bevallen!

    Ik moet morgen naar de gyn en ga maar eens vragen of ze niet kan kijken of er al iets gebeurt is! Zodat ze misschien kan strippen oid......

    Is er bij jou al een inwendig onderzoek geweest om te kijken of er al "iets" gebeurt is....?

    Ik was op 26 juli uitgerekend, dus wat mij betreft mag ze komen!
     
  4. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Valse starts heb ik niet.
    Wel een heel enkele wee maar die voel ik amper. En regelmaat zit er al helemaal niet in.
    Maar dat je het zo zat bent begrijp ik volkomen.
    Ik slaap amper, ben uitgeput. Krijg last van mn bekken, mn rug is al niet de sterkste (hernia) en krijg daar nu steeds meer last van.
    Ik word er in ieder geval niet vrolijker van.
     
  5. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier ook veel valse starts, denk ik. Ik vind het namelijk heel moeilijk om nu te bepalen of de dingen die ik voel wee-actig zijn of niet. Het is mijn eerste kindje en ja: hoe voelt een (oefen)wee?

    Heb soms een keiharde buik, maar voel daar niets bij. Dat kan echt heel lang aanhouden en heb nog steeds het gevoel dat het gewoon mijn zeeeeer moeilijke stoelgang is. Ik ga namelijk nog steeds moeilijk naar de WC, en gasvorming is bijkomend probleem.

    Nou ja, RedRose en de anderen, ik hoop dat we er z.s.m. aan mogen beginnen! Succes!
     
  6. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hier ook al erg veel last van voorweeën.
    Zelfs vorige week 23uur lang weeën gehad, die tot 1 cm. hebben gezorgd.
    Maar verder niets meer gebeurd..
    Ik ben er nu ook zo zat van hoor, kan haar er wel uitkijken!
     
  7. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Oh die reacties alleen al helpen hoor. Beetje medeleven. Maar jah, jullie dus ook allemaal de klos! Ik ben net ff annanas gaan halen.. je weet t niet! hahaha.

    Chantalk, als ik as vrijdag nog niet bevallen ben krijg ik inwendig onderzoeke n word ik gestript. We zullen zien. ikhoop gewoon dat t vandaag of morgen komt. De 1e kwam namelijk helemaal niet vanzelf en ben toen met 42 weken ingeleid. Toene eenmaal de vliezen waren gebroken was ze er binnen 5 uur. Dus dan gaat het heel snel. Maar jah, als mun vliezen van plastik zijn dan kan ik lang wachten ben ik bang.... Maar goed, niet teveel meer over na denken... afwachten maar weer, BAH! Jullie ook succes.

    Kiss RR
     
  8. Debby21

    Debby21 Lid

    30 jul 2007
    41
    0
    0
    limburg
    Ik heb ook erg last van voorweeen sowieso iedere dag en soms wel vaker per dag het heeft gister zeker 3 x een half uur geduurd en dan soms nog ene ff erna als ik last van voorweeen heb heb ik ook altijd het gevoel dat ik moet poepen...sorry
    Mijn bekken en rug heb ik ook erg veel last van
    het gekke vind ik dat wat ik bij andere lees al hun kwaaltjes dat dat echt de laatste loodjes zijn maar die zijn veel verder dan mij ik ben nu 35 weken
    morgen weer naar de verloskundige ben eens benieuwd!
     
  9. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    ja helaas kun je niet meer doen dan afwachten hè?
    veel suc6 met de laatste loodjes en ik hoop voor je dat het spontaan begint.
     
  10. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik had ook heel veel last van voorweeen, althans .. dat dacht ik. De weeen waren er niet constant, niet regelmatig en er waren ook dagen bij dat ik helemaal niets voelde.
    Op een gegeven moment was ik er zo moe van dat ik toch maar de vk belde om te vragen of ze langs wilde komen of te kijken..
    En wat bleek? Ik had al echte weeen en al 7 cm ontsluiting! Dus de "bevalling" was al begonnen zonder dat ik het door had ;)
     
  11. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Jeetje toys dat lijkt me een perfect begin!

    Mijn schoonmoeder raade me aan om en fruitdag in te lassen!

    Dus dat doe ik vandaag, ja je gaat de gekste dingen doen!

    Allemaal veel suc6 in ieder geval!

    Gr Tamar
     
  12. Debby21

    Debby21 Lid

    30 jul 2007
    41
    0
    0
    limburg

    Hoeveel weken was je toen?
     
  13. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    @Tamar: Ik mocht zeker niet klagen idd ;)

    @Debbie21: Was toen net 38 weken en beviel met 39,5
     
  14. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Nou dat zou ik ook wel willen hoor Toys! Maar ik ben bang dat dat geluk niet aan mij toebehoort! Ik ben nu bezig een annanas naar binnen te werken. het hart heb ik al op (das wat minder zeg maar) nu ga ik de rest ook maar eten. Misschien werkt het een beetje laxerend en zet t een x door..

    Ladies, good luck!
     
  15. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    @RedRose; Vooral heel veel bewegen. Ga lekker de stad in of een rondje om..... ;)
     
  16. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Goed plan. Ik heb de annanas nu op en dan ga ik vanavond ff rond wandelen met manlief. er is hier zomermarkt dus gaan we dat maar is ff doen! hahaha..

    Bedankt voor de tips hoor!

    Kiss M
     
  17. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb sinds gisteren en vandaag ook regelmatig voor weeen..ik wens je succes met de aller laatste loodjes!
     
  18. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Thanx!

    Jij ook he! Al moet het kindje wel nog ff blijven zitten he! Is wel beter gezien je weken..

    Kiss RR
     
  19. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    idd, ze moet ook nog ff blijven zitten :)...
     
  20. Debby21

    Debby21 Lid

    30 jul 2007
    41
    0
    0
    limburg
    Redrose:
    vind het allemaal erg spannend worden voor je vind het zelf erg spannend!
    Hou ons wel op de hoogte he
     

Deel Deze Pagina