Voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RedRose, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ Butterfly; Gek he, maar wij hadden ook erg op juli gerekend..... Wij hebben zelf het geboortekaartje ontworden en het woordje augustus past eigenlijk niet in het balletje wat ervoor is en juli natuurlijk wel! Ben bang dat het nu bv 02-08-2007 moet worden!

    @ RedRose; Ramen lappen :confused: jeetje dat je dat nog gedaan hebt! Ik zou het niet meer kunnen! Strompel nu al de trap op en af zonder dat ik veel doe! Ga wel vandaag ff stoffen en vragen of mijn man vanavond wil stofzuigen!

    @ Lady Mama; Heel veel Suc6, slijmprop verloren en 2 cm ontsluiting is in ieder geval hoopvol!
     
  2. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Tamar ja heb gelukkig een kuur gekregen die moet ik nog vandaag en morgen dan is die klaar :)


    En aan alle meiden hoop voor jullie dat het nu door zet :)
    En snel jullie kindjes mogen vast houden :)

    Hier is nog niets verder alleen dat ik nu een aug baby krijg hahaha vind ik wel leuk eigenlijk maar wil zo graag der vast houden :)
    Ben vandaag 4 dagen over tijd en het voelt nog niet aan dat ze verplan is tekomen Grrr...

    Ga ook maar wat bitter lemon kopen haha..
    Ohja heb 2 dagen naar de volle maan gekeken ook vanacht heb er zelfs een foto van gemaakt met een grap nu kan ik er elke dag naar kijken tot ze er is hahahah....

    Dikke kuss meiden zet hem op en hou vol :)
     
  3. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Tamar, het strippen heeft helaas niet geholpen. Ben nog zo zwanger alst maar zijn kan.
    Mijn vriend denkt dat het as weekend gaat gebeuren, hopelijk heeft ie gelijk.
    En anders maandag weer naar de VK en wellicht door naar t ziekenhuis voor die gel.
     
  4. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi,

    Ik moet zo naar de vk. Mun moes gaat ff mee en dan gaan we vragen of ze me vandaag al ff wil strippen ipv vrijdag. Als het er dan vrijdag nog niet is dan kan ze het vrijdag wellicht nog een x doen. Ik ga gewoon ff klagen nu hoor, ben t zat.

    Crisje, jammer dat het strippen niet heeft geholpen, is t je 1e? Bij de eerste geven ze nl 30% kans van slagen en bij een 2e 70% kans. Succes!

    Butterfly heeft het blikje al geholpeN?

    tamar; wat vervelend dat de tekst nu niet meer leuk op je kaartje past. Heel erg irritant. Ik had er nog niet echt bji stil gestaan maar idd ook ik krijg een aug. kindje. hahaha. zo bezig met wanneer t gaat komen dat ik gewoon vergeet dat augustus al begonnen is!

    Zo ga nog ff met de voetjes omhoog en dan komt moeders me zo ophalen... Laat jullie weten hoe t is gegaan.

    Kiss RR
     
  5. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi,

    Net bij vk geweest en gestript. Heb 2 cm ontsluiting en de boel was goed rijp. Het begon ook allemaal gelijk te bloeden etc. De vk vond het een goed tekenen allemaal. Jammere is wel dat er weer eiwitten in mijn plas zaten en dat had ik bij de eerste ook. Ook vind ze me er slecht uit zien en heb ik te lage HB. Ik heb nog wat klachten zoals pijn boven in mijn buik. Ik moet mezelf nu goed in de gaten houden, anders moest ik vandaag direct naar zh. Maar ik wil zo graag NIET naar het zh dus ze kijkt het nog ff aan. as vrijdag komen ze hier thuis om me weer te onderzoeken en te strippen indien er geen reactie is geweest.... Spannend he!

    Kuss RR
     
  6. apoua

    apoua Lid

    10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    Misschien een domme vraag, maar hoe voelen je dat je voorweeen hebt? ik heb nu al langer dan een week last van harde buik.

    Dames nog ff volhouden en heel veel succes.
     
  7. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Ik vindt ze niet hetzelfde voelen als een harde buik....Kan het niet zo goed omschrijven...Een ongigevoel maar net een tandje erger...
     
  8. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
  9. apoua

    apoua Lid

    10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    bedankt voor de reactie redrose, heb het gelezen maar denk dat je pas weet wat het is als je het zelf meemaakt.
     
  10. Debby21

    Debby21 Lid

    30 jul 2007
    41
    0
    0
    limburg
    redrose:
    wat spannend allemaal hoop dat t nu op schiet

    iedereen veel succes!
     
  11. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi, hier ben ik weer!
    Vandaag ben ik er lekker op uit geweest (met mijn nichtje heb ik een zandkasteel gemaakt!).
    Ik heb geen idee of de tonic helpt. Wel heb ik gemerkt dat ik 3x last van ongi gevoel heb gehad. Maar ik durf niet te hopen dat dit vanavond doorzet.

    @Redrose: spannend, ik hoop dat je voor vrijdag al lekker bevallen bent!
    @Tamar: leuk dat je eigen kaartjes heb ontworpen! Lukt het om augustus erin te krijgen? Met welk programma heb je het gemaakt (ik werk zelf met photoshop).

    Nou, ik ga er vandaag vroeg in want ik heb geen middagdutje gedaan. Maar eerst even mijn tonic opdrinken :)

    Gr,
    Danielle
     
  12. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi,

    Ben ik weer. Gisteravond flinke weeen gehad maar toen ik ging slapen gingen zij ook slapen. helaas. wel heb ik mun bloedprop nu helemaal verloren zat vannacht nl in mun verbandje. En ik verlies nu nogsteeds bloed, dus het is allemaal nog wel at aan t klieren. Nu geen weeen, als die nu maar komen....

    Hou jullie op de hoogte!

    Kiss RR
     
  13. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hoi, hoi,

    @ Redrose; Hou je jezelf echt goed in de gaten met die eiewitten en het gevoel bovenin je buik! Hoe is jou bloeddruk! En voor je hb kan je roosvisee ferro drinken en heel veel spinazi eten he! :)

    @ Butterfly; Mijn man ontwerpt hoor en ik geef mijn mening als je begrijpt wat ik bedoel..... ;) Maar hij doet het ook in photoshop! Ik ebn al blij als ik een foto kan verkleinen.... Ben niet zo'n held met de computer! En augustus wordt waarschijnlijk 08, helaas maar het is niet anders!

    @ Andere dames, hoe is het bij jullie, nog verandering?

    Bij mij lijkt het juist minder te worden :( Ik heb echt maar een paar krampjes gehad gister en vannacht goed geslapen!
    Volgens mij blijft ze zitten totdat ze gehaald wordt!
    Ben vandaag precies 41 weken zwanger!
    Al die mensen die onze beeb maar willen zien, wat denken ze wel niet ik wil haar ook zien! En ik wil ook vertellen hoe ze zal heten! Maar aan de andere kant, het is wel heel lief dat mensen aan ons denken!

    Gr Tamar
     
  14. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi allemaal,

    @Redrose: spannend, hopelijk zet het vandaag door!
    @Tamar: wel balen he, dat het minder wordt. Gisteren zat het lekker bij mij te rommelen en toen ik naar bed ging.. niks! Ik ben wel benieuwd naar jullie kaartje (als het zover is natuurlijk ;) ). Voor mijn trouwerij had ik ook zelf mijn kaartje ontworpen. Maar ik heb besloten om dit niet te doen voor de baby. Uiteindelijk heb ik tijd zat en had ik het wel kunnen doen.. hihi

    Mijn moeder wordt nu ook wel een beetje zenuwachtig. Ze gaat 7-8 op vakantie (in NL) maar wilt natuurlijk daarvoor haar kleinkind zien.. Maargoed, de baby laat zich niet haasten :)

    Ik heb vandaag zelfs een gedichtje geschreven (staat in mijn album)!

    Gr,
    Danielle
     
  15. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wat een mooi gedichtje Butterfly!

    Jammer dat je van te voren niet weet hoe lang het allemaal gaat duren he.... Nu is het maar afwachten! Maar het zal zeker het wachten waard zijn.
    Gellukkig blijft je moeder in nl, mijn ouders zijn gister weggegaan, maar op zo'n anderhalf uur rijden hiervandaan!
    Mijn zus gaat de 10de weg dus die hoopt ook dat ze er dan wel is.....

    Gr
     
  16. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    RedRose, ben al aan het duimen dat de weeen komen hoor!
    Slijmprop verloren, is al een goed teken toch!
     
  17. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Die van mij nu anderhalve week geleden verloren (slijmprop), en 23uur weeën gehad..
    En nog niets ;) ...
     
  18. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Goh Loran, dat is een lekkere opmerking, iets waar we echt op zitten te wachten! :(

    Maar goed, ik heb inmiddels sinds gister bloedverlies maar verder nog weinig. Wellicht begint t vanavodn weer en morgen om 1000 uur word ik weer gestript. Doet dat ook nix dan komen ze maandag weer. Ze bekijken dan bij het thuisbezoek weer mun eiwitten en ook hb etc. Als eiwitten niet goed zijn moet ik naar t zh. Let's pray she is here by than.

    Butterfly; ken het gevoel van vakantie tijd. Mun zus gaat zaterdag op vakantie met haar gezin. Blijven ook wel in NL maar dik 2 uur rijden. Ze baalt als een stekker. Mun zus en ik zijn zeer close en normaal gesproken zou ze de hele kraamtijd hier rond lopen. Ze kan wel janken (ik ook hoor) maar jah, ze heeft zelf 3 kinderen en daar moet ze ook rekening mee houden. t is niet anders... Leuk gedichtje ook trouwens!

    tamar; Balen joh dat het niet doorzet. Stilte voor de storm? En jah, let op mezelf. Ben nu reuze moe en ga ook ff liggen. Verder ben ik begonnen op advies van de vk met Floradix (voor hb). Ze wil eigenlijk dat ik aan de staalpillen ga maar daar word ik niet goed van dus vandaar dat ik nou uitstel krijg! hahaha. Floradix is een sapje, moet 2 x daags 10 ml nemen en zelfde smaak als appelstroop. Verder moest ik maar lekker veel rozijntjes van haar gaan eten, het idee alleen al... gatverdamme! hahaha. Ben maar ff krentenbollen gaan halen en moeders gaat idd vanvond een 'groene' maaltijd voor me koken. Ik ben zelf niet zo'n prinses in de keuken en gek op moeders keuken dus ik word de laatste weken behoorlijk door dr in de watten gelegd, dat is dan wel weer heerlijk he!

    zo ga ff broodjes maken voor mun meisje en mij en dan lekker ff poosje liggen...

    Succes dames...
     
  19. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    RedRose, dat slijmerig bloedverlies heb ik ook sinds t strippen.
    En tis niet mn 1e maar mn 4e zwangerschap, heb hier al 3 pubers rondlopen.
     
  20. Ladymama

    Ladymama Lid

    4 dec 2006
    88
    0
    0
    Dames.... :D

    Ik kan jullie met blijdschap vertellen dat ik ben bevallen van een zoon op 2-8-2007! Hij heet Timothy, 3520 gram en is 52 cm lang.

    Eerste weeen kwamen om 01.23 uur en om 02.34 uur had ik mijn zoon in mijn armen. Toen de verloskundige kwam was er niet eens tijd meer om naar het ZK te gaan. Ik had na 20 min weeen al 9 cm ontsluiting. Heb 7 min moeten persen en daar was hij.

    Dus die voorweeen en harde buiken zijn toch ergens goed voor geweest. ;)

    Succes allemaal, ik denk aan jullie!

    Ladymama
     

Deel Deze Pagina