Voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RedRose, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmiej

    Kimmiej Fanatiek lid

    8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ik sluit me bij jullie aan.
    Gister mijn prop verloren,sindsdien last van harde buiken,krampen echt van die ongie krampen otw weeen.
    Maar doorzetten neej hor.
    Dit mannetje heeft er blijkbaar ook nog geen zin in.

    Meiden laten we hopen dat onze beebs snel bij ons zijn!
     
  2. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ladymama, gefeliciteerd
    Tis echt wel supersnel bij jou gegaan zeg.

    kimmiej, Ik hoop dat het doorgezet heeft en dat je lekker aan t genieten bent.


    Ik plof uit elkaar van nieuwsgierigheid en mijn ongeduld.
    Was ons frummeltje er maar, dan is t niet erg om s'nachts wakker te worden ;)
    Word helemaal gestoord van die nachtrust (welke?) van mij.
    maar een slaapmiddel wil ik niet, als ik er al van in coma raak, wat moet dat dan wel niet doen met zo'n klein teer babytje...
     
  3. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Oh Ladymamma! Gefeliciteerd! Super nieuws. En wat een fijne bevalling! Geniet lekker van je kraamtijd en van je mannetje natuurlijk... Super voor je!

    Crisje; wanneer ben jij gestript? Ik ben woesndag gestript en gister laat in de middag hield het bloeden op. Ik word vandaag weer gestript ben benieuwd of t dan weer begint.

    Succes
     
  4. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ Lady mama; Van harte gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling zeg....Hoop dat je niet al te veel last hebt van naweeen.....

    @ Kimmiej; Hou ons op de hoogte, laat het echte werk maar snel beginnen!

    @ RedRose; Nog geen verandering zeker! Suc6 met strippen vandaag!

    Het wordt wel heel mooi weer dit weekend, ben ervan overtuigd dat onze baby's daar op zitten te wachten!
    Hier is alles op wat harde buiken na rustig, heb kort maar goed geslapen!
    Waar ik wel van baal is dta ik gister de eerste striae op mijn borsten zag...
    :thumbdown:
    Baal hier stevig van........41 weken nergens last van en nog ff op de eindstreep........

    Gr Tamar
     
  5. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi tamar,

    doen ze je jouw helemaal net strippen oid? Loop je bij de vk of gyn? Balen he dat wachten... En striae, praat me er niet van. Mun hele buik zit voel en idd ook dikke op mun borsten.... Smeren helpt niet hoor. accepteren wel... ;)

    Succes
     
  6. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi Meiden,

    Hier nog geen nieuws!

    @kimmiej: hopelijk zet het snel door!
    @Redrose: succes met strippen vandaag!
    @Ladymama: van harte gefeliciteerd!
    @Tamar: jaaa, straie.. de hele tijd geen last van gehad op één streepje na op mijn linkerheup. En nu zit mijn onderbuik helemaal onder! Maargoed, door de harde buiken komt er meer spanning op te staan natuurlijk.

    Nou, zo maar even boodschapjes doen.

    Gr,
    Danielle
     
  7. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb idd vanaf 6 weken gesmeerd, ik dacht ik kan dat alleen maar accepteren als ik voor mijn gevoel alles heb gedaan!

    Ik loop bij de gyn ivm met mijn bloeddruk die wel echt heel netjes is gebleven tijdens mijn zwangerschap, hij begint nu een beetje op te lopen naar 120/90 en ik kom van 110/70 zo ongeveer! Hiervoor moet ik wle 3 x dgs medicijnen slikken hoor! Mijn gyn heeft zelfs nog niet gekeken of ik al ontsluiting heb ofzo!
    Volgens mij denken ze als het goed gaat dan is het niet nodig! Snap ik wel maar ben het zo zat!
    Dinsdag doen ze alle onderzoeken; echo, ctg en inwendig onderzoek!

    Gr Tamar
     
  8. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi,

    Oh Tamar, dinsdag pas. De dagen duren zo lang, ik weet niet hoe jij dat ervaart maar ik word er niet goed van. Succes iig.

    De vk is vanmorgen geweest en weer gestript, geen reactie tot nu toe. Baby was nog niet ingedaald. Van binnenuit kon ze wel het hoofdje vastpakken dus ze ligt er wel goed voor alleen niet in t bekken. Dat gaat waarschijnlijk pas gebeuren als de bevalling start. Wel waren mun eiwitten goed dus dat was mooi en mun bloeddruk was helemaal top 130/70. Ik ben t echt zat nu. BAH! weer een weekend voor de deur, ik kan nix en wil ook nix meer. Alleen die baby op mun buik :D .

    Greetz RR
     
  9. Kimmiej

    Kimmiej Fanatiek lid

    8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    hai meiden.
    De weeen zijn dr nog steeds worden voor mijn gevoel ook steeds heviger.
    Hou ze sinds een uurtje bij.maar de echte regelmaat zit er niet in maar komen er wel steeds meer lijkt het.

    afwachten dus...Maar pff niemand had mij verteld dat het nu al zo'n pijn deed hahahah
    ik hou jullie op de hoogte
     
  10. Ladymama

    Ladymama Lid

    4 dec 2006
    88
    0
    0
    Heel veel last van naweeen...... :(

    We gaan lekker genieten van de kleine.

    Ladymama
     
  11. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ RedRose; Dit zal toch wel het laatste weekend zijn...... Maar ik wordt er ook niet vrolijk, ben redelijk emo. Ging vanmorgen naar een vriendin, zit ik in de auto echt al mijn tranen binnen te houden.....bah ik wil bevallen!
    Fijn dat je bloeddruk/eiwitten goed zijn zeg!

    @ Kimmiej: Zet hem op!

    Zelf heb ik vandaag weer een aantal goede (dat denk ik) voorweeen gehad!Maar heerlijk verdeeld over de dag hoor, dus zegt nog helemaal niks!

    Gr Tamar
     
  12. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ LadyMama; Balen zeg, denk je dat je bevallen bent en ervan af heb je weer NAweeen.....
    Suc6, is er niet iest wat daarvoor helpt warm kruikje ofzo! Of wordt het daar alleen maar erger van!

    Gr
     
  13. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Ah meid zet hem op hopelijk heb je baby straks of al in je armen :)

    Hier nog steeds niets :( al 6 dagen telaat :(
    Wil haar zo graag vasthouden en zien...
    Zit er een beetje door heen...
    Buik doet ontzettend zeer al 3 dagen als het zo hard is en de kleine beweegt dan doet die zo pijn op die plek...
    En ben al 3 keer voor een groote boodschap geweest :O vandaag en best veel pijnen...
    Ik hoop dat het vandaag door ook vanacht hahaha als ze maar komt :)

    Knuf en su6 aan alle dames!
     
  14. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook :p

    Vanmiddag schrok ik toch weer. Heb al weken oedeem en mijn voeten zien er niet uit. Gaan ook mijn polsen vrolijk mee zitten doen met dit mooie weer... boehoe !

    Zondag 30 graden.... Dan wil je niet puffen van de weeën en ook nog eens van het weer!

    [-o< kom morgen kleine.... !

    Voor de dames die net voor het mooie weer zijn bevallen, proficiat en ontzettend veel plezier met de kleine... een beetje jaloers ben ik wel...

    :)
    liefs,
    Daniëlle
     
  15. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Spannend weer voor kimmiej... Hopelijk zet het allemaal door!

    Ik wil ook Dushi. Maar t maakt mij niet uit hoor 30 graden. Als ze maar komt, zo zat ben ik het :( .

    Verder is t erg stil hier.... zal wel nix veranderen dit weekend... BAAL :evil: !

    Succes dames..
     
  16. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Dames, heb behoorlijk wakker gelegen vannacht! Vanaf 1.00 uur heb ik steeds weeen.... Ik hoop wel echt dat dit het is, zeg maar!
    Ik dommelde steeds in slaap en werd wakker van een wee....

    Ik ga ff douchen, wie weet!

    Ik hoop terug te komen met beebnieuws....

    Good Luck voor jullie!

    Gr
     
  17. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Spannend Tamar!
     
  18. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik was nog even naar bed gegaan.
    Ik ben benieuwd hoe het met Tamar is?!
    @Redrose: hoe gaat het met jou? Heeft het doorgezet?

    Mijn man had al een tijd terg gezegt dat ik zou bevallen op 4-8. Dus ik ben benieuwd of het vandaag echt gaat doorzetten! Net ook een droom gehad.. ik was bevallen zonder echt te bevallen. Van een meid. Nou ben benieuwd :)

    Gr,
    Danielle
     
  19. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hallo ben ik weer!

    Ik ben net terug van het z'huis! En het is begonnen...... Ohw wat eng eigenlijk!
    IK heb ongeveer 1 cm ontsluiting en ze verwacht dat ik vandaag of morgen ga bevallen. Alles voelt goed rijp aan!
    Ik mocht wel nog even naar huis, mijn bloeddruk was goed 140/85
    Nu maar afwachten totdat mijn vliezen breken, bloed verlies (wat denk je na het toucheren) of dat ik het echt niet meer aan kan!

    Hoe gaat het met jullie!

    Gr Tamar
     
  20. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi Tamar!

    Fijn dat het voor jou is begonnen!
    Ik weet niet wanneer het bij mij gaat beginnen.. of dat het al begonnen is... we wachten af :)
    Succes komende tijd en we horen wel als je bevallen bent! Je kunt het!

    Gr,
    Danielle
     

Deel Deze Pagina