Voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RedRose, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannn

    Nannn Lid

    14 jul 2007
    9
    0
    0
    Tamar wat fijn! Heeeeeeel veel succes, you can do it!
     
  2. Kimmiej

    Kimmiej Fanatiek lid

    8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ik ben bevallen 03-08-07 Van een gezonde zoon van bijna 8 pond DONNY.
     
  3. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    \:D/ Gefeliciteerd Kimmie !

    Succes Tamar, dit weekend gaat het dan gebeuren. Ik wens je een hele mooie bevalling.

    Zullen wij overige dames er gewoon een zondagskindje van maken :) ik ben zo nieuwsgierig.
    Afgelopen nacht zowaar een beetje geslapen, ondanks dat het voorwerk aan de gang was.

    Liefs,
    Danielle
     
  4. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Gefeliciteerd Kimmiej!

    @Dushi: lijkt mij een goed plan!
    Zo te zien zijn we naamgenoten :D

    Gr,
    Danielle
     
  5. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Gefeliciteerd Kimmiej met je zoon!

    Dames zet hem op!

    Tussen de weeen door gaat het trouwens prima!

    Thx allemaal voor jullie lieve woordjes......

    Gr Tamar
     
  6. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    :D Klopt!

    Er zijn best veel naamgenootjes hier, dus ik besloot de naam van één van mijn katten te nemen ;)

    Vandaag weer aan de brandnetelthee gezeten en met mijn voeten omhoog gelegen... ook een stuk gelopen... wat steeds pijnlijker wordt helaas.. maar goed, als je ff doorloopt trekt de ergste pijn weer weg.

    Het heeft vooralsnog niet het gewenste effect :(

    Denken jullie dat we hier achteraf nog om kunnen lachen?
    Vanavond nog ff een fotootje maken van mij als michelin-poppetje....

    Liefs,
    Danielle
     
  7. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Oh Tamar! SUPER dat het begonnen is... Hopelijk ben je inmiddels bevallen. Kimmiej gefeliciteerd met je ZOON! Super... Heb je het zwaar gehad?

    Ik ben wel erg jaloers op jullie hoor, hier nix noppes nada...

    fijne avond allemaal.

    Kiss RR
     
  8. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Nou.... hier nog niets...

    Zometeen hubby maar even wakker schudden en een flinke wandeling maken...
    Is ook goed voor die dikke voeten en dan daarna een koud voetbadje en nog eventjes liggen om bij te komen...

    Ik hoop toch zo op een wonder wat vandaag zou mogen gebeuren!

    Voel me diep ongelukkig 's nachts als de rest van de wereld lekker slaapt - in mijn ogen natuurlijk ;) - en ik om het uur naar het toilet strompel.

    Nog eventjes zegt iedereen dan.... Waaaaaaaaahhhhh... ik ben het zat :(

    Gelukkig hoef ik jullie niet te overtuigen.
    Sterkte en voor de gelukvogel die vandaag bevalt :thumup: :whistle:

    liefs,
    Danielle
     
  9. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Van harte voor alle dames die bevallen zijn :) en geniet er van...

    Ik vandaag 8 dagen overtijd en nog geen teken :( wil zo graag bevallen!

    Dames die nog moeten su6!

    Knuffels...
     
  10. sabrina27

    sabrina27 Actief lid

    21 aug 2006
    279
    0
    0
    voor alle dames die al bevallen zijn gefeliciteerd!

    hey dutchangel leuk je hier ook tegen tekomen jammer dat er nog niks gebuert :(

    ook ik wil me graag aansluiten ik ben 6 dagen overtijd en het rommelt al voor de 5de dag hele dagen weeen met geen enkele regelmaat soms om de 10 min meestal zit er zeker wel zo'n 20 tot 30 min tussen ben nu me slijmprop wel verloren dus helemaal voor niks is het niet geweest maar ben het zo zat weet niet hoe lang ik dit nog trek gelukkig heb ik een hele lieve vriend die heel lief voor me is.

    andere dames hoop dat het snel doorzet ;)
     
  11. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Hier ook nog geen echte teken van een naderende bevalling. Morgen om 9.00 uur naar de verloskundige. We moeten dan iig naar het ziekenhuis, maar ik ga ook vragen of ik eventueel gestript kan worden (liever zo de bevalling opwekken dan aan de weeënopwekkers).

    @Redrose: hoe gaat het? Is het al aan het rommelen? Wat zijn de plannen als het niet echt doorzet?

    @Tamar: hopelijk ben je al bevallen!

    Andere dames: succes en inderdaad, hopelijk zet het snel door! Vandaag is het eigenlijk wel te warm om te bevallen he :) Maar dat maakt ons niks uit!

    Gr,
    Danielle
     
  12. Ladymama

    Ladymama Lid

    4 dec 2006
    88
    0
    0
    Naweeen zijn goed op te vangen met een warme kruik en paracetamol. Heb twee dagen last van gehad en nu begin ik me weer goed te voelen.

    Succes allemaal en voor diegene die al bevallen zijn: GEFELICITEERD!

    Ladymama
     
  13. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Duchy, zo voel ik me ooK! bah. Succes meid. En hier hoef je idd niet te vertellen hoe vervelend je je voelt, wij weten t...

    Butterfly, waarom moet je morgen naar het zh?

    Hier heel veel slijmverlies echt proppen, sorry voor de details! :oops: Verschrikkelijke nacht gehad en toch zoooo moe :cry: . Maar goed, we gaan door. Verder geen weeen oid. Morgen komt de vk me weer strippen. Ik ga haar wel aangeven dat ik doodop ben en dat ze me, indien het morgen weer niet helpt me deze week maar moet doorsturen naar het zh. Ik hoop dat ze het accepteerd... ZIT ER DOORHEEN!


    Ben benieuwd wat tamar voor wonder op de wereld heeft gezet. Ladymama, klote van die naweeen zeg. gelukkig heb je het redelijk kunnen opvangen. Geniet nu dan ff lekker van je kraamtijd.

    Rest van de dames, succes.
     
  14. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hahaha ik vroeg me al af of jij was bevallen :) niet dus jammer meid hopelijk zet het snel door...
    Ja hier ook 8 dagen overtijd en nog helemaal niets :O
    Hopelijk vanacht.. want tis nu wel heel warm hier :)

    Knuffs Brenda
     
  15. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    8)

    Welkom bij de pufclub! Woo wat een hitte...

    Net enorm geschrokken. Ik had even liggen slapen en kom rechtop zitten om uit bed te stappen, krijg ik me toch een pijn bij mijn schaamstreek. Wist gelijk dat het mijn blaas was en dat ik dus te lang had gewacht naar het toilet te gaan.
    Plassen ging niet meer op de normale manier :confused:
    Door mezelf helemaal dubbel te vouwen kon ik weer plassen.

    Het moet echt niet gekker worden hoor.

    Nu heb ik ook het idee dat ik telkens een beetje vruchtwater lek... alles rommelt en zo af en toe heb ik een kramp die via mijn lies uitstraalt naar mijn been.... :(

    Ga het nog maar even nuchter af zitten wachten, nu geloof ik het niet meer... zal het dan toch echt een keer serieus doorzetten...

    Dames, de datum 06-08-07 is ook best geinig... koelt het vanavond en morgen flink af?

    Liefs,
    Danielle
     
  16. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Oh Dushi, hoe gaat t inmiddels? Is het vruchtwater? Warm is het he? Ik had er ook heel erg last van vandaag. Ben veel binnen geweest. volgens mij is het morgen ook nog warm. Maar jah, we mogen niet echt klagen he? Veel van die hele hete dagen hebben nu niet gehad.

    Hier alles het zelfde (GAAP).

    Succes joh!

    RR
     
  17. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    kan me wel voorstellen dat je het wel zat bent nu en dan ook nog met dat warme weer. eens een heledag gaan shoppen of wandelen dat heeft het bij mijn op gang doen komen (maar had wel smorgens de slijmprop verloren)
     
  18. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi Talia,

    Ik verlies van alles! hahaha. Maar helaas niet die buik. Heb ook 2 cm ontsluiting en de boel is rijp maar er gebeurt verder nix. Om gek van te worden. Heb echt 3 weken last gehad van voorweeen en dat is zelfs weg... GAAP!

    Bedankt voor je tips hoor!

    Greetz RR
     
  19. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,

    Hier nog niks! Ik weet niet of de baby morgen komt. Mijn moeder en nichtje zijn dan namelijk jarig :D

    @Redrose: ik moet naar het ziekenhuis voor een check-up. Ik denk dat ze gaan kijken naar de hoeveelheid vruchtwater en hoe de placenta eruit ziet. Maar ik hoor dit allemaal morgen.

    Ik hou jullie op de hoogte!

    Gr,
    Danielle
     
  20. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Nou, niets aan de hand nog hier.

    Het gaat op dezelfde manier door en ik heb niet de lang verwachtte weeën waar ik op hoopte. Wel mega dikke voeten en kon net aan mijn toch al riant ingestelde Ecco's aankrijgen... ze staan nu op standje "kan hierna niet groter" :rolleyes:

    Zit nu buiten in de tuin een beetje op Internet te surfen... nog te warm om te slapen. Voor mij gaat het er denk ik niet meer in zitten dames!

    Sterkte allemaal.

    Liefs.
    Daniëlle
     

Deel Deze Pagina