Voorzitje fiets voor lichte baby

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Anniek88, 1 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.729
    2.509
    113
    Vrouw
    mijn dochter van bijna 8 maanden begint nu zelfstandig te gaan zitten. Als ze echt stevig en volledig zelf zit wil ik eens gaan kijken voor een fietszitje. Alleen alle fietszitjes zijn vanaf 9 kilo veelal? Wel staat er vaak vanaf 9 maanden ook bij.

    Ze weegt nu net 7 kilo, als ik haar curve volg weegt ze 9 kilo als ze 1,5 is. Lijkt me sterk dat ik nog tot 1,5 moet wachten als ze al loopt maar wel licht is :roflmao:.

    Iemand ervaring mee?
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik heb de urban iki. Dochter is net 9 mndn en ook zeker nog geen 9 kilo. Met 8 mndn woog ze er bijna 7. Maar ze zit er prima in hoor. Het is een vijfpuntsgordel dus ze zit goed stevig.

    Moet wel zeggen dat wij echt alleen nog maar kleine stukjes gefietst hebben. 5 max 10 min zeg maar.

    Dit is ongeveer 3 wkn geleden:
    Bekijk bijlage 583681
     
  3. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.729
    2.509
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie! Wat zit je dochter er fijn in zo te zien :).
    Ik wil idd ook beginnen met kleine stukjes, max 10 minuten ongeveer. Maar goed om te weten dat ze er goed in zit ondanks het lichtere gewicht.
     
  4. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Hier een Yepp. Onze jongste kon met zeven maanden zitten en was toen echt geen 9 kg maar ging gewoon in het stoeltje. Geen probleem.
     
  5. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.729
    2.509
    113
    Vrouw
    Vanavond een eerste ritje gemaakt. Heb de yepp mini gekocht. We hebben genoten. Begonnen met kleine stukjes over rechte paden. Komende maanden rustig uitbreiden.
     
    Flamingooo vindt dit leuk.
  6. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.455
    569
    113
    Ik wist helemaal niet dat er een minimum was. Volgens mij woog mijn zoontje ook nog geen 9 kg. Gewoon vanaf dat hij goed kon zitten .
     

Deel Deze Pagina