Vorige maand te vroege menstruatie en nu overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dehya, 13 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Beste leden,

    Wie heeft dit eerder meegemaakt? Ik heb een zeer regelmatige cyclus en weet exact wanneer ik ongesteld word. Vorige maand werd ik echter 5 dagen te vroeg ongesteld (op 10 dpo). En het duurde 3 a 4 dagen (laatste dag was meer een veegje). Korter dan mijn normale menstruatie. Eerst dacht ik nog aan ib maar het was gewoon veel bloed en had ook krampen. Hoewel het ongebruikelijk was voor mij om zo vroeg en kort te menstrueren ging ik er toch vanuit dat dat het was. We hebben daarna niet geklust omdat man tijdelijk in buitenland zit. Nu ben ik echter al 4 dagen overtijd...Zou het dan toch kunnen? Ik durf niet te testen ofzo, wacht liever nog even af.

    Kun je een hevige ib hebben en toch zwanger zijn? Overigens dacht ik voor die laatste bloeding zwanger te zijn omdat ik alle symptomen voelde die ik had toen ik eerder zwanger was (miskraam). Maar na die bloeding niet meer op gelet...
     
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Heb je vorige maand wel getest?
     
  3. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Nee, had dat wel op de planning staan ivm de symptomen maar ik wilde wachten tot nod. En toen kwam die bloeding en dat was echt gewoon rood en veel eerste 2 dagen. En laatste 2 dagen meer bruinig. Omdat dit gepaard ging met krampen dacht ik gewoon aan een vroege menstruatie (of vroegtijdige miskraam). Maar nu ik overtijd ben, zet me dat erg aan het denken.
     
  4. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nou doe een testje :) dan weet je het
     
  5. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Ja, haha dat moet ook idd maar vind het een beetje suf. Heb liever deze onwetendheid (kans is groot dat er niks aan de hand is) dan die hoop en dan enorme teleurstelling achteraf. Denk dat ik meer wilde horen dat jullie zeggen dat de kans erg klein is..
     
  6. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Sorry, maar vind dit altijd een beetje raar. Je opent een topic en vraagt wat wij denken. Wat heb je daaraan? Je kan zelf 100% zeker achter het antwoord komen, dmv een test.
    Een test doen vind ik minder suf dan vragen wat wij denken...
     
  7. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    testen! Ook al is hij misschien negatief, is toch beter dan er nog dagen van piekeren. Ik duim.
     
  8. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Ik vind het altijd raar dat er zo gereageerd moet worden en dat men graag selectief leest. Ik vraag niet wat je denkt, ik vraag of meerderen dit hebben meegemaakt. Dus een heftige innestelinsbloeding. Daar is een forum toch voor? Ik vind het nog suffer om te reageren op een topic dat je raar vindt. Je kunt ook gewoon verder scrollen...
     
    Rozeline en Loetje88 vinden dit leuk.
  9. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Je vraag wbt een innestelingsbloeding begrijp ik wel, maar die zal je alleen hebben als je zwanger bent. Daar kan je achter komen door te testen en dan weet je dus ook gelijk je eigen antwoord al ;)
    Je kan hier ervaringen lezen qua bloedingen, maar dan heb je toch nog geen antwoord op je eigenlijke vraag?
    Of je zwanger bent namelijk...
     
  10. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Jullie hebben ook wel gelijk. Ik wacht tot morgen, begin nu toch zo'n gek gevoel in mn buik te krijgen (a la menstruatie) dus misschien breekt het vandaag door. En anders morgen even naar de Kruidvat. Dank je wel!
     
  11. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Nee, natuurlijk kunnen jullie dat niet weten. Jullie hebben geen glazen bol.:p Is meer nieuwsgierigheid wie het eerder heeft meegemaakt. Ik heb totaal geen hoop na zoveel keren geprobeerd te hebben. Maar wanneer ik een test doe dan is er toch weer die hoop. En als het negatief is, kan ik weer gaan janken. Probeerde dat een beetje te voorkomen..:(
     
  12. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Weet iemand trouwens of je topics uiteindelijk ook kunt sluiten?
     
  13. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Gewoon aan @Beheer vragen.
     
    Dehya vindt dit leuk.
  14. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dat kan maar is wel super irritant, want we willen natuurlijk nu de uitkomst wel weten
     
    paula1984, nizzie86, Dehya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Snap ik wel hoor... mn reactie was misschien ook wel n beetje fel, excuus ;) maar mocht je dus niet ongesteld worden, morgen even testen, en het ons laten weten ;)
     
  16. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Geeft niet hoor, soms heb ik ook wel dat ik denk: "Doe dan gewoon een test, muts!" :D Nu ben ik die muts zelf, hihi.

    Ik houd jullie op de hoogte!
     
    nizzie86 en Izzie7676 vinden dit leuk.
  17. K00

    K00 Niet meer actief

    Ja mutsje doe gewoon een test dan weten wij het ook :)
    Fingers crossed!
     
  18. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  19. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek van @Dehya heropend.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  20. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Heb je al getest? :D Ik heb zelf nog nooit een ib gehad dus daar kan ik je niks over vertellen helaas:confused: Ik heb ook altijd een mega regelmatige cyclus. Kan de klok erop gelijk zetten. Maar heel soms verandert dat. Ons lichaam is geen robot dus het kan allemaal.
     

Deel Deze Pagina