Vraagje FF

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Goldieloks, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldieloks

    Goldieloks Bekend lid

    17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Ik heb een vraagje aan de deskundige dames hier op het forum betreft temperaturen.
    Dit is mijn 2e maand temperaturen en snap FF niet helemaal.
    Ik gebruik ook ovulatietesten en volgens FF zou ik op cd 13 mijn eisprong gehad hebben i.c.m. positieve ovu testen. Als ik de positieve testen weghaal dan zegt FF dat ik op cd20 mijn eisprong heb gehad. Dan laat FF ook een stippelkruis zien. Nu heb ik een vast kruis op cd 13.
    Ik stop altijd met ovu testen als ze weer aflopen. Wie kan mij wat duidelijkheid geven?
    Als het goed is staat mijn temperatuurkaartje in m'n onderschrift.....
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Je ei was op dag 14 ;);)

    Je basale temp is 36.6. Hij springt op dag 15 naar 36.8 en blijft zo de dagen daarna.
    Dat betekent dus je ei op dag 14 :)
    Je zou eventueel eggwhite afscheiding kunnen invullen op dag 14. Wellicht dat hij dan je kruis gaat verzetten naar dag 14.
    Of desnoods je temp op dag 13 naar 36.55 wijzigen ;)

    Vandaag is je temp weer gezakt naar 36.6 dus ik ben bang dat je vandaag ongi gaat worden.
     
  3. Goldieloks

    Goldieloks Bekend lid

    17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Dank voor je antwoord! Grappig dat je 'm een dag later zet i.p.v. FF. Had al begrepen dat je veel verstand van zaken hebt, hihi.
    Heb geprobeerd om m'n afscheiding bij te houden, maar wordt daar geen wijs van. Ga er zoiezo vanuit dat ik ongi ga worden. Was gewoon benieuwd wat m'n ei deed ten opzichte van m'n temperatuur.
     

Deel Deze Pagina