Vraagje over cervix

Discussie in 'Prematuur' gestart door ZoWelkom84, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Oooh eindelijk verder dan met mijn zoontje!

    Gister controle gehad om te kijken of de kleine nog in stuit ligt en ja hoor heb hem ook niet voelen draaien en de trappen van onder waren nog steeds aanwezig haha!

    Toch even gevraagd of ze mijn cervix wilde meten en die was prima, maar...
    Ik moest gaan hoesten en dan gaat die wel open. Had iemand dit ook? Komt Door de druk zei ze.
    Vraag mij nu alleen af of dit toch begin zou kunnen zijn, loop al dagen met zo'nu pijn in mijn onderrug.. Dit gister ook verteld en die billen zijn al aan het indalen. Volgende week versie, ben benieuwd of dat gaat lukken en of meneer dan wel blijft liggen..

    Ben benieuwd of iemand dit ook gehad heeft?
     
  2. ettol

    ettol Actief lid

    21 aug 2013
    233
    56
    28
    wauw wat goed! ik ben jaloers...ik moet nog even voordat nummer 2 verder is dan nummer 1 en eerlijk gezegd zit ik nu nog in de fase dat ik al blij ben als we weer tot 33.3 kunnen komen. Maar ik hoop natuurlijk op 35+ wk, maar heb er een hard hoofd in.

    Bij mij wordt er geen cervix meer gemeten, omdat dat weinig zegt volgens de artsen op dit moment. Bovendien gaan ze er ook niet zoveel meer aan doen. Dus ik denk dat je je er niet te druk over hoeft te maken. Je bent al heel ver.
    Spannend dat je nog een versie gaat proberen.

    Ik heb een baarmoederafwijking en vandaar vroeggeboorte+stuit, dus ik denk dat in mijn geval het allemaal geen enkele zin heeft om een versie te proberen.

    Veel succes komende weekjes!
     
  3. liefde88

    liefde88 Bekend lid

    21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Woww wat ga jij hard zeg! Jaloers! Wil ook 35 weken zijn grrr.
    ik zou me niet druk maken over je cervix dat is prima rond dit termijn. Sommige lopen zelfs al met ontsluiting op dit termijn. Succes nog even!
     
  4. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    Inderdaad! Ik had met 34+5 al een half verstreken cervix en 4cm ontsluiting..
    Toen een dag opgenomen ivm weeën, we dachten echt dat de kleine zou komen of het iig niet meer lang zou duren. Ze zouden ook niets doen om het wat uit te stellen.
    Maar uiteindelijk bleef het dus daarbij en ben ik met 38+3 bevallen.
     
  5. Jeda80

    Jeda80 Bekend lid

    25 sep 2014
    798
    24
    18
    O wat goed! Al 36 weken!! Of een weekje en je bent er gewoon! Super goed!
     

Deel Deze Pagina